Запчастини Деу Леганза
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
DAEWOO LEGANZA: КОРЕЙСЬКА «ЯГУАР»
Великий седан Деу Леганза став третьою самостійно розробленою моделлю компанії, створеної після розриву відносини з General Motors в 90-х роках минулого століття.
Автомобіль ставився до D-класу, і звичайно ж не міг похвалитися таким же рівнем продажів, як і молодші Ланос або Нубіра. Проте, він був досить популярний у нашій країні, як і раніше, частий гість вторинного ринку.
Щоб кожен власник цієї моделі мав можливість безперешкодно і недорого обслуговувати і ремонтувати свою машину, наш інтернет магазин підготував власне пакетну пропозицію щодо постачання необхідних комплектуючих.
В цьому розділі каталогу ви можете ознайомитися з деталями до всіх вузлів та агрегатів великої південнокорейського седана, пропонованих різними виробниками з Європи та Азії.
Інтернет магазин «УкрЗапчасть» допоможе зберегти працездатність вашого автомобіля ще довгі роки, пропонуючи кращі нові запчастини Деу Леганза за доступними цінами з доставкою та гарантією якості.
Як створювався Деу Леганза
Вперше ця модель була представлена в 1997-му році, прийшовши на зміну заднеприводному Daewoo Prince. Цікаво, що їй дістався кузов, раніше пропонувалась англійської Jaguar (так званий проект Kensington). Для відповідності стилю бренду з Південної Кореї, в нього були внесені мінімальні зміни, і після яких автомобіль і перетворився на Деу.
В якості силових агрегатів пропонувалися бензинові мотори 1.8, 2.0 2.2 літра. Причому останній в Україну не поставлявся. Довести мотори до розуму взявся все той же General Motors.
А над трансмісією вельми успішно попрацювали фахівці з ZF Sachs.
Головною особливістю моделі стала побита нині фраза – багато автомобіля за маленькі гроші. Саме так можна сміливо сказати про це седані бізнес-класу.
При його невисокою ціною власник отримував досить непоганий рівень комфорту і оснащення. Втім, сьогодні цим вже нікого не здивувати, хоча для свого часу при такій вартості це був великий прорив.
Плавний хід, впевнене утримання заданої траєкторії на швидкостях, величезний і комфортний салон, недорогі запчастини Деу Леганза – це те, за що його полюбили бізнесмени.
Брак популярності же можна пояснити тільки одним: непривабливість бренду, яка для автомобілів цього класу мала велике значення.
Для українського ринку майже всі седани збиралися в нашій країні - на заводі «Квант» в Іллічівську. У пару до перерахованих двигунів пропонувалися автоматична і механічна коробка передач. Причому останніх було продано в три рази більше. В основному ця модель експлуатувалася підприємствами з водієм, що і зумовило непогане технічний стан вживаних моделей: ТО проводилося регулярно, а сам Daewoo Leganza більшою мірою накочувався свій кілометраж в міжміських поїздках.
Проблем не багато, але вони є
Деу Леганза створювався з нуля, і цілком природно, що в ньому були деякі недоробки. Втім, їх не так вже й багато. Наприклад, що стосується двигунів, то перевагу варто віддавати дволітровим агрегатів: вони потужніші (їх було два типи – 8-ми і 16-клапанні) і краще підходять важкого автомобіля.
Конструктивно вони однакові і в цілому надійні. Є тільки два більш або менш слабкі місця: можлива витік масла з-під клапанної кришки, і часто загрязняющийся регулятор холостого ходу.
Що стосується трансмісії, тут все закономірно для недорогих машин: краще вибирати механіку, тому що вона має істотно великим ресурсом.
А ось автомат зазвичай після 200 000 км пробігу досить часто помирає. Ремонт його не доцільний (дуже дорогий). Що ж стосується механіки, то єдине, що їй загрожує – усложнившееся перемикання передач після 100 тис. км. Вирішується проблема дуже просто – заміною втулок лаштунки.
ходової частини у перших машин позначилася недостатня її опрацювання для наших доріг. Результат – швидкозношувані сайлентблоки передніх важелів і малий ресурс стійок стабілізатора.
Але треба сказати, що корейця досить швидко вирішили проблему, випустивши ці запчастини Деу Леганза у вигляді «посилених». До речі, всі «гумки» змінюються окремо, що значно спрощує ремонт та обслуговування.
«УкрЗапчасть» на службі автолюбителів
Наш інтернет магазин не раз підтверджував свою компетентність власникам бюджетних китайських автомобілів. Але навіть цей великий седан D-класу в своїй ваговій категорії теж відноситься до досить доступним.
І вже якщо ми взялися надати посильну ремонту недорогих машин, то обійти стороною цю цікаву модель ми не могли.
У цьому розділі ми зібрали для вас тільки самі надійні запчастини Daewoo Leganza, які представлені на вітчизняному ринку автомобільних комплектуючих.
Пропонуючи об'єктивні ціни на них, ми цілком дбаємо про те, щоб наші клієнти могли повноцінно використовувати можливості цього досить надійного і дуже цікавого транспортного засобу.
Нові запити від клієнтів
- Кліпси Daewoo Leganza
- Переключатель підрульовий Daewoo Leganza
- Запобіжник Daewoo Leganza
- Резонатор Daewoo Leganza
- Синхронізатор КПП Daewoo Leganza
- Стікло Daewoo Leganza
- Ступиця Daewoo Leganza
- Трубка Daewoo Leganza
- Емблема логотип Daewoo Leganza
- Ремінь генератора Daewoo Leganza
- Прокладка піддона картера Daewoo Leganza
- Втулки стабілізатора Daewoo Leganza
- Патрубок розширювального бачка Daewoo Leganza
- Бак Daewoo Leganza
- Реле фар Daewoo Leganza
- Протитуманна фара Daewoo Leganza
- Шестерня колінвала Daewoo Leganza
- Шестерня коробки передач Daewoo Leganza
- Підшипник передньої ступиці Daewoo Leganza
- Прокладка колектора Daewoo Leganza
- Компресор Daewoo Leganza
Відгуки клієнті
По статистике ресурса они крутые! Шаровые опоры от бренда CTR меняются не так часто как их прямые конкуренты, а в некоторых случаях, при определённых условиях експлуатации не чаще даже чем оригинальные. Это ВАВ результат я считаю!
Мне по кайфу расположение фильтра салона у Леганзе. Не так как у некоторых современных автомобилей, что х.....н найдёшь без помощи спеца). Кому надо оставлю краткое описание эго замены, там есть один момент по установке нового фильтра, кому интересно сам посмотрит. - http://www.auto-zone.by/f-salon/raspolozhenie-salonnogo-filtra-avtomobilya-daewoo-44/
Покупаю этот фильтр салона уже лет 5. Меняю приблизительно через 20 тысяч - каждую вторую замену воздушного фильтра. Справляется отлично. Правда район у нас не особо загрязненный, но все таки. Хорошее соотношение цены и качества.
Уплотнитель на выд очень качественный. На свою стоимость просто отличный вариант. Посмотрю ещё сколько прослужит!?
Доставили очень быстро. Огонь, просто хорошее качество!
Вот разных производителей уже вертел в руках. Эта, пожалуй, самая наилучшая, хотя и не самая дешевая.
Ох и цены, конечно. Я понимаю, что машина то д-класса, но не до такой же степени! И аналога не нашел никакого. Корейцы жгут!