Запчастини Шевроле (Chevrolet) Епіка
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
CHEVROLET EPICA: СУХОПУТНИЙ КОРАБЕЛЬ
Середньорозмірний седан Шевроле Епіка став продовженням планів спільного підприємства GM-Daewoo по оновленню модельної лінійки компанії.
У 2006-му році він прийшов на зміну Evanda, в якій явно проглядалися нотки зовнішньої схожості з Тойота Камрі з кузовом XV30.
Дана модель отримала абсолютно індивідуальний дизайн інтер'єру та екстер'єру, пропагуючи новий корпоративний стиль шевроле для Європейського ринку.
Технологічно (платформа і настройка ходової частини) це була все та ж відома українському покупцеві модель Еванда з помітно зміненою зовнішністю.
В Україну автомобіль поставлявся в двох рівнях комплектації, але вже в базі в машині є практично все, що потрібно для безпечного і комфортного керування. Як представник бізнес-класу, був дуже добре упакований, мав цікавим дизайном і оформленням салону, мав плавний і гарний хід.
Здобув популярність саме з-за розміру і оснащення, хоча на вторинному ринку не дуже популярний: продається дуже важко.
Оригінальні запчастини Шевроле Епіка та їх аналоги пропонує інтернет магазин «Укрзапчастина» за чесною ціною, з швидкою доставкою по всій Україні.
Особливості експлуатації Шевроле Епіка
Крім зовнішніх змін і оновлення салону, споживача вітав і новий силовий агрегат. Ним став 2-х літровий шестициліндровий бензиновий двигун, який розширив лінійку доступних моторів (разом з вже відомим 2.5-літровим) до двох.
В якості трансмісії пропонувалася як п'ятиступінчаста механіка, так і автоматична коробка передач (мотор 2,5 поставлявся тільки з автоматом).
Дизельні версії в нашу країну офіційно не завозилися.
Однією з відмінних рис моделі можна назвати великі розміри (порівняно з однокласниками європейських марок), хороший рівень комплектації і високу надійність.
Запчастини Chevrolet Epica знаходяться на проміжному рівні за ціною між брендовими автомобілями і китайськими конкурентами.
До речі, автомобіль зовсім не любить неоригінальні запчастини, особливо – при ремонті підвіски.
Якщо хочете менше заглядати під машину – краще брати тільки оригінал.
В моделі виробником встановлені досить хороші проміжки між ТО – цілих 15 000 кілометрів або один раз на рік.
А розхідники служать і того більше. Наприклад, фільтра рекомендовано міняти через кожні 45 000 км, а охолоджуючу рідину – один раз в 100 000 км пробігу.
Масла на заміну потрібно багато (дволітровий мотор, наприклад – 6,2 літра), до того ж воно має бути дуже гарної якості.
В управлінні автомобіль зрозумілий і легкий. Кілька м'якуватий: повороти на швидкості проходить з креном, хоча в занос не йде. Дорогу тримає добре.
Дуже зручне авто як для міста (не рахуючи нюансів паркування), так і для швидкісних ділянок заміських шосе (максимальна швидкість перевищує 200 км/год з будь-яким двигуном).
Обслуговування та ремонт Шевроле Епіка
Особливих проблем в обслуговуванні автомобіль не викликає. Але найбільш надійним вважається дволітровий мотор: він новіше й досконаліше.
На його більшій побратимі періодично виникає вихід з ладу каталізатора, який після прогорання може вивести з ладу і циліндро-поршневу групу. Цього вузла слід приділяти особливу увагу.
ходової частини до видаткових матеріалів можна віднести втулки і стійки стабілізатора, сайлентблоки і ричаги підвіски (задні верхні поперечні). Їх заміна хоч і обходиться недорого, але знадобитися найбільш часто. Недовго ходять і задні ступиці.
Краще міняти в зборі (довше служать). В іншому підвіска проблем не доставляє, впевнено витримуючи якість наших доріг.
Кузов – досить надійний і відрізняється якісним лакофарбовим покриттям, а так само заводською антикорозійною обробкою. Не вимагає втручання і шумоізоляція.
Хіба що, для найдосвідченіших любителів тиші в машині. Втім, рядні "шістки" Шевроле Епіка працюють дуже тихо і рівно, на середніх швидкостях їх взагалі в салоні не чутно.
Більш або менш серйозного втручання знадобитися ближче до 100 000 кілометрів, коли починає закінчуватися ресурс багатьох деталей.
Але при якісному ремонті, якщо не шкодувати грошей, нові запчастини прослужать довго. Якщо ж на всьому економити, то після цього пробігу під машину потрібно буде заглядати регулярно.
Тільки найкраще і найбезпечніше в інтернет магазині «Укрзапчастина»
У цьому розділі інтернет-магазину «Укрзапчастина» ви зможете підібрати будь-які комплектуючі для утримання цього автомобіля.
Ми підібрали для вас якісні оригінальні та ліцензійні запчастини Шевроле Епіка, з якими ваш чотириколісний друг буде вести себе передбачувано, а ви завжди зможете розраховувати на його допомогу. Ми піклуємося про кожного нашого клієнта, не залежно від того, машиною якого класу він володіє.
Стук передніх супортів Шевроле Епіка, заміна гальмівних колодок
Гуркіт гальмівних супортів навряд чи порадує водія навіть найбюджетнішої машини. Чого вже говорити про шестициліндровий Шевроле Епіка . Хоча конструкція гальмівного супорта у Епіки багато в чому схожа з супортами менш дорогих автомобілів, це все та ж плаваюча скоба . Все ж усунути стук супорта необхідно. Чому гримить супорт на Шевроле Епіка Стук гальмівного супорта на Шевроле Епіка складно назвати вроджену хворобу, проте в більшості випадків вже до пробігу від 30 до 60 тисяч км при проїзді нерівностей чується характерне брязкання спереду. Щоб переконатися в тому, що це точно супорта, досить плавно натиснути на педаль гальма - стук пропав, 100% супорт. Причин стуку супортів може бути кілька і...
Ремонт глушника Шевроле Епіка
Корозійна стійкість сучасних глушників, встановлених на заводі виробнику, рідко викликає питання, особливо, якщо автомобіль випускався авторитетним виробником. Як і у випадку з Шевроле Епіка , більшість сучасних автомобілів комплектуються глушниками з якісного жароміцного металу, з додатковою антикорозійною обробкою. Але і вони не вічні. Причини зносу глушників Глушник на Chevrolet Epica складається з декількох частин - приймальня труба, каталізатор, гофра , середня частина з резонатором і задня частина з глушником. Кожна з цих частин піддається надзвичайно високих навантажень. Наприклад, температура вихлопних газів в приймальній трубі може досягати 700-900 градусів, що позначається на старінні металу і схильності...
Заміна підвісного підшипника Шевроле Епіка своїми руками
Будь-який передньопривідний автомобіль рано чи пізно матиме проблему з півосями і ШРУСами, якщо навантаження на піввісь вище номінальної. Ця запчастина Шевроле Епіка повинна витримувати високі навантаження як на кручення, так і на поздовжній злам. Щоб розвантажити привід, забезпечити нормальну роботу підвіски інженери застосували додатковий проміжний вал і підвісний підшипник. Ознаки несправності підвісного підшипника приводу Епіка Як сама піввісь в зборі , так і підвісний підшипник працюють у важких умовах - бруд, вода, високі навантаження роблять свою справу. Мастило вимивається, особливо в тих випадках, коли пошкоджені пильовики . Поставити точний діагноз підвісному підшипникові напіввісі не так-то просто....
Діагностика зчеплення, конструкція, як правильно вижимати зчеплення
Надійний і витривалий вузол, який служить без проблем сотню тисяч км пробігу. Це зчеплення в будь-якому автомобілі з механічною коробкою передач. Попри те, що його ремонт пов'язаний з демонтажем КПП, запчастини механізму зчеплення в магазині УкрЗапчастина завжди в наявності і за хорошими цінами, а ремонт вузла бажано спрогнозувати заздалегідь. Конструкція і принцип роботи зчеплення Яким би не був досконалим двигун внутрішнього згоряння, його ефективність можна оцінити тільки в певному діапазоні оборотів. Недарма при вказівці максимальної потужності й крутного моменту виробник обов'язково вказує обороти, на яких ці значення максимальні. Наприклад, на Шевроле Авео Т250 з 1,5-літровим двигуном...
Нові запити від клієнтів
- Барабан гальмівний Chevrolet Epica
- ГБЦ Chevrolet Epica
- Заглушки Chevrolet Epica
- Кліпси Chevrolet Epica
- Колектор Chevrolet Epica
- Муфта Chevrolet Epica
- Насос масляний Chevrolet Epica
- Відбійники Chevrolet Epica
- Прокладки Chevrolet Epica
- Свічки запалювання Chevrolet Epica
- Стіклопідйомник Chevrolet Epica
- Шланг Chevrolet Epica
- ГРМ Ремінь Chevrolet Epica
- Фільтр повітряний Chevrolet Epica
- Датчик положення дросельної заслонки Chevrolet Epica
- Трубка гальмівна Chevrolet Epica
- Клапан випускний Chevrolet Epica
- Амортизатор багажника, капота Chevrolet Epica
- Запалювання Chevrolet Epica
- Патрубок фільтра повітряного Chevrolet Epica
- Подушка Chevrolet Epica
Відгуки клієнті
Больше всего уважаю GM производителя за - точность и качество запчастей! В двигатель беру только его зч. Клапана ровные, с зеркальной фаской и точными размерами, притерлись на ура.
Покупались такие стандартные шатунные вкладыши на двигатель в модификации 2.0 i 24V (143) год выпуска 2006.
Я покупал аналоговые OEM не плохие хочу сказать, мне подходит то что они не жёсткие и не мягкие, а просто моя середина, машину не качает как лодку при чём могу ещё и багажник забить и это никак не сказывается на езде. На Эпику хорошо становятся аморты от Аккорда и Камри, часто спрашивают, не хочу ли я попробовать поставить. Я не углублялся в ету тему, но в кого есть желание то на форуме Эпика, есть такая тема: - http://www.epicaclub.ru/forum/index.php?/topic/7091-%D1%87%D0%B5%D0%BC-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%8C-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B8/
В цьому відгуку я розповім вам про гальмівні колодки hi-q. Дані колодки встановлювалися на автомобіль Шевроле Епіка. На колодках вже були пластини. Якісно пофарбовані. На вигляд склад фрикційного шару однорідний. У супорт стали без проблем. Тепер з приводу гальмування на перший погляд гальмування більш повільніше ніж на попередніх колодках, але поступово вони притираються і гальмування стає більш впевненим. Сторонніх стукотів і скрипів помічено не було. Зносостійкість прийнятна. В процесі експлуатації даних колодок було помічено ще наступне, колодки не залишають борозни на дисках. В цілому не погані колодки, для звичайного міського автомобіля. Пробігли вже 10 ку.
Мої колодки ручника були зношені в "нуль", ще й поржавіли настільки, що ричаг однією з колодок, до якого кріпиться трос, просто не можна було зрушити руками, при тому, що він повинен рухатися абсолютно вільно, і повертатися на місце пружинками, які також прогнили, і пружинками їх було вже важко назвати) Тому відвідні пружини колодок ручника я рекомендую брати відразу, так як старі при зніманні можуть просто розвалитися, до того ж, коштують вони не дорого.
Цей сайленблок зручний тим, що його просто зняв і поставив. Він іде в зборі з кронштейном, тому не потрібно нічого виприсовувати, заприсовувати! Ось що пишуть за нього на форумі Epika - http://www.epicaclub.ru/forum/index.php?/topic/9276-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B3%D0%BE-%D1%80%D1%8B%D1%87%D0%B0%D0%B3%D0%B0/#comment-187272
Вот никогда не задумывался, что в Эпике на ручник идут отдельные колодки, пока не столкнулся. Поменял с месяц назад на сервисе тормозные, а сейчас перестал держать ручник. Сказали - колодки. Я в ножи... Позвонил сюда - и точно, так устроены задние тормоза дисковые. Короче, решил менять сам. Что скажу: с колодками осоых проблем не было. Встали идеально, ибо специально покупал оригинал. Отработал кстати он ну оочень долго, потому и не стал выдумывать. Смотрел как что деать в ютубе, кому надо - вот ссылка https://www.youtube.com/watch?v=s6ysz6wsbmQ&vl=ru В целом доволен и покупкой, и тем, что у самого все получилось.
Искал исключительно сайлентьлок рычага именно GM - очень надежные. Почему то считал что обойдтся дороже. Давно не покупал - прошлые отходили года четыре точно. Качество не изменилось - все отлично. Внешне - такие же как и были. Маркировка соответствует заводской. Оригинал - не подделка. Рекомендую магазин.
Покупаю корейские колодки на Эпику уже не первый раз. Качество отличное. Притираются быстро. Автомобиль тормозит мягко и без рывков. Правда если у вас тормозной диск нормальный. Очень доволен. Меняю раз в 50 тысяч, хотя они могли бы и еще походить. Кстати, если колодки долго не стираются (хвастают многие пробегами до замены по 100 тысяч и больше), значит они стирают диск! Это факт! Думайте сами, стоит ли такие колодки покупать? И что дешевле выйдет. Так вот, колодки Топик диск не жрут, а стираются сами! И пробег, на который их хватает, считаю отличным для их цены!
Капитальный ремонт двигателя 2.0 Chevrolet Epica. - http://www.epicaclub.ru/forum/index.php?/topic/13647-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F-20/
Как для аналоговой тяги - очень неплохое качество. Цена вообще нравится, недорого. Если будет ходить так же как оригинал - без вариантов, лучший выбор, я считаю. Доставка нормальная - два дня в Одессу.
Крепление штатное, качество заводское, хорошее. Подошло отлично - поставил без проблем. Акумулятор держит надежно.