Запчастини Заз Віда

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
ЗАЗ Віда 1.5 , 1.4 : лідер автомобільного ринку України
Відомий вітчизняний виробник ЗАЗ давно практично повністю припинив власні розробки нових автомобілів, покладаючись виключно на ліцензійний випуск моделей інших брендів, які в своїй країні зняті з виробництва.
Першою ластівкою став Ланос-Сенс. І ось через кілька років, по цьому ж шляху налагодили виробництво автомобіля B-класу ZAZ Vida – точною копією популярного Шевроле Авео.
Цей розділ нашого інтернет магазину присвячений саме цій моделі. Перевіреною, популярної, але стала набагато доступніше вітчизняному покупцеві після локалізації виробництва в Україні.
Але саме локалізація і дала можливість нам зібрати таку кількість різних пропозицій щодо комплектуючих для ремонту і обслуговування, серед яких є не тільки зарубіжні аналоги, але й недорогі вітчизняні деталі.
Інтернет магазин «УкрЗапчастина» представляє найбільший каталог запчастин ЗАЗ Віда, в якому ви завжди знайдете величезний вибір, доступні ціни, кілька варіантів аналогів на більшість вузлів і систем автомобілів, а так само кваліфіковану допомогу фахівців у підборі.
Популярне може бути доступним – доведено ZAZ Vida
Найголовніша мета, яку переслідував виробник при постановці на виробництво, домогтися максимального здешевлення популярного автомобіля в Україні.
Перша партія зійшла з конвеєра в 2012-му році, і за рахунок того, що частка комплектуючих власного виробництва досягла бар'єр у 50%, модель було дозволено продавати і на закордонні ринки.
Самим найближчим і досить ласим став, звичайно ж, ринок Росії, куди ЗАЗ Віда поставлялася під ім'ям Point.
Але і вітчизняний споживач був не обділений. Ставши точною копією Авео (кузов Т250), автомобіль відразу привернув до себе увагу доступною ціною і перевіреної надійною конструкцією.
Що цікаво, для моделі було запропоновано відразу три силові агрегати.
Всі мотори – бензинові. І якщо два з них нам дісталися у спадок від концерну GM разом з платформою, то третій несподівано став китайський двигун АСТЕКО, з яким збиралися і ЗАЗ Форза.
В якості трансмісії була запропонована п'ятиступінчаста механічна КПП з приводом на передні колеса.
Конструкція підвіски так само залишилася без змін. Втім, це дійсно була точна копія: різниця полягала тільки в емблемі, колісних ковпаках і трохи більш багатому базового оснащення.
Спочатку автомобіль позиціонувався як заміна старого доброго Ланосу. Причому не тільки в якості седана, але і хетчбека.
Більш того, ZAZ вже через два роки створює на базі Vida комерційний пікап, а, отже, відмова від застарілої машини Деу був вирішений наперед.
Цікаво, що компанія все-таки спробувала змінити зовнішність автомобіля, надавши в 2014-му році свій варіант оформлення передньої частини.
Правда, він теж не був власної розробки: до седану просто "прикрутили" передок від хетчбека Авео в кузові Т255, щоб хоч якось відрізнятися від оригіналу.
Але, на жаль, ця ідея була похована з-за фінансових труднощів, а автомобіль з такими фарами став збиратися для Мексиканського ринку.
Отже, АвтоЗАЗ знову пішов по шляху найменшого опору. Не можна сказати, щоб це принесло успіх компанії.
Але на кілька років точно продовжило існування заводу. Та й споживач залишився задоволений: нехай під іншим ім'ям, але він міг цілком недорого придбати практично той же самий Шевроле. А дешеві вітчизняні запчастини ZAZ Vida ще більше підштовхували автолюбителів для покупки.
А проблеми то – різні!
Незважаючи на колосальну схожість майже у всьому, ЗАЗ Віда не успадкувала недоліки свого донора.
Зате придбала інші, власні, пов'язані саме з тим, що більшість комплектуючих вироблялось за місцем.
Наприклад, хоча і стверджується, що кузов проходить заводську оцинковку, іржа у важкодоступних місцях вже після перших кількох років експлуатації – зовсім не рідкість.
Хочете гарантовано цього уникнути? Вирішуйте проблему самі, за допомогою задування антикором.
Багато нарікань викликає електронний блок управління двигуном. Зокрема, власники скаржаться на погану прошивку.
Звичайно, це все лікується швидко і просто, але проблема існує, і виробник не поспішає усувати її.
Ну, і, звичайно ж, – хворе місце української автомобільної промисловості це низька якість збірки. Після покупки на новому автомобілі обов'язково потрібно пробігтися по всіх відповідальних місцях і підтягнути, докрутити, дотиснути, і т. д.
Кращі запчастини і кращі ціни від інтернет магазину «УкрЗапчастина»
Якщо вас не влаштовує якість якийсь запчастини ЗАЗ Віда вітчизняного виробництва, її завжди можна замінити на аналог, виготовлений для донора з GM. А консультацію про те, що можна поміняти, і якого виробника краще придбати, ви завжди отримаєте у наших фахівців.
Але в будь-якому випадку – у вас завжди є з чого вибрати: недороге, але вітчизняне, або якісніший товар, але дорожче із-за кордону. Вирішувати вам. Ми ж зі свого боку забезпечимо вас і тим, і іншим.
Нові запити від клієнтів
- Куліса Zaz Vida
- Стіклопідйомник Zaz Vida
- Рульова колонка Zaz Vida
- Ролики Zaz Vida
- Решітки Zaz Vida
- Регулятор Zaz Vida
- Пічка Zaz Vida
- Підкрилки Zaz Vida
- Патрубки Zaz Vida
- Панель Zaz Vida
- Панель приладів Zaz Vida
- Прокладки Zaz Vida
- Лямбда-зонд датчики Zaz Vida
- Кулак поворотний Zaz Vida
- КПП Zaz Vida
- Корзина зчеплення Zaz Vida
- Тормозні колодки передні Zaz Vida
- Супорт тормозний Zaz Vida
- Трос Zaz Vida
- Радіатор кондиціонера Zaz Vida
- Фільтр повітряний Zaz Vida
Відгуки клієнті
При заказе датчика хотелось как всегда купить так чтоб и не дорого и более менее нормального качества было). Уже пару недель прошло как я с ним езжу и складывается впечатление что реально сделал нормальный выбор. Ошибок по нему нету, да и вообще система в целом работает адекватно. Так что отговаривать никого не буду.
Как для своей стоимости нормальный подшипник. Я езжу в основном по трасе, переключаюсь не очень часто, поэтому мне его точно хватит на долго. Думаю стоит все таки обратить на него внимание!
Вилка зачетная. На своё место стала идеально. И на оси и на синхронизаторе люфтов практически нету. Вообщем хоть и не дешёво, ну лучше сразу сделать с нормальными запчастями и не скидать по сто раз коробку. Это сугубо моё мнение!
Рекомендую эти брызговики. Я заказывал себе все четыре. По форме к кузову четко прилягают, вообще без щелей. Ну и сам по себе материал вроде-бы не хрупкий, я уже разок протаранил сугроб, пережили без последствий)
Нещодавно загорілася лампа ABS на приборке. Таке вже бувало, але раніше вона сама по собі тухла через якийсь час. А тут загорілася і все, що не гасне хоч бери і заклеювати її ізоляційною стрічкою :) Для початку помив колеса хорошим напором, не допомогло. Тоді було вирішено зняти кожне колесо, викрутити кожен датчик ABS, прочистити всі гарненько і зібрати назад. Сказано зроблено. Ззаду нехило налипнуло пилу з колодок, збирався впритул ними зайнятися і поміняти колодки ще тисячі 3 км. назад. Повидувал компресором пил як міг, зібрав все, поїхав покататися. Результату знову нуль, лампа продовжувала нахабно горіти. Довелося розщедритися на діагностику, блоку ABS :( В результаті засудили задній правий датчик. Замовив новий на Укрзапчастина і за одне вже і колодки гальмівні задні. Сьогодні забрав на пошті датчик з колодками і оперативно поміняв.
Уже наверное с полгода прошло после того как я поставил такую крышку. Сальник в комплекте на удивление не пересохший. Механизм отрабатывает чётко, почти как на новой машине.
Пришлось покупать на Виду новую шестерню на выпускной распредвал из-за повреждения. Выработки как таковой не было, поэтому менял не комплектом, а только одну. Не жалею что взял GM. Это не тот случай где можно сэкономить и купить что попадется первое в руки. Шестерня отлично сидит на валу. Рекомендую!
До этого покупал на авторынке китайский не дорогой патрубок, что-то в районе 60 гривен он мне тогда обошёлся. Хватило его на один год и резина пошла трещинами, а в скором времени и совсем потёк, несмотря на то что резина осталась эластичной. А этот совсем другое дело! Пол года в службе, ни одного намека нет на непригодность. Спасибо! Угодили старику)
Покупал здесь на форзу джеэмовмкую крышку кпп. Не знаю можно было купить отдельно только её корпус или нет, да и не хотелось узнавать. Взял в сборе, конечно немного накладно, но всё новенькое. Без люфтов. Все положения механизма чёткие. Спасибо!
Після закупівлі запчастин, які вилилися в кругленьку суму, вирішив що буду міняти все сам, тим більше на ютубі повно оглядів, що і як робиться. Розбирання не зайняло багато часу і дефектовка показала точну причину "смерті" моїх шестерень розпридвалів , під бугель хтось зовсім не пошкодував герметика, при знятому ремені ГРМ люфт був у обох шестернів. Ставив все нове, шестерні впуск, випуск, сальники розпредвалів, пробки і болти шестерень, а так же замінив масло. Прилічний вийшов ремонтик) Але дякую інтернет магазину Укрзапчасті за знижку! Приємно!
Отличный патрубок. Материал не дубовый. Даже есть какое-то армирование, хоть в разрезе оно и не очень густое, но тем не менее это уже хорошо. По размеру на штуцера сел плотнинько.
Направляюшие действительно хорошего качества. Можно смело брать и не бояться. Внутрений диаметр в размере (клапан входит легко) после запресовки в ГБЦ, нужно проходить разверткой. Сколько отходят только время покажет! А так всё устраивает!