Запчастини Ліфан 520
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
LIFAN 520: СЕДАН З КИТАЮ
Ліфан 520 – китайський представник В-класу, побудований на французькій платформі Citroеnën ZX. Автомобіль трохи видозмінили, не залучаючи до цього іноземних спеціалістів. Тому він і виглядає відверто по-азійськи – як зовні, так і всередині.
Так само відомий у деяких країнах під назвою «Бриз».
Дебютував Ліфан 520 в 2005-му році, а з 2008-го збирається на російському АСЗ «Дервейс» у р. Черкеськ. Випускався в двох варіантах кузова: чотиридверний седан і п'ятидверний хетчбек.
У останнього в назві присутня літера «I» в кінці. У 2010-му році був проведений фейсліфтінг, злегка підправив зовнішність при збереженні габаритів і технічної сторони моделі.
У себе на батьківщині і на східноєвропейських ринках отримав популярність за рахунок невисокої ціни, хорошого рівня оснащення і просто величезного багажника для свого класу – 620 літрів.
Після зміни умов поставки автомобілів з Росії (мита), перестав надходити для продажу в Україну, в той час, як у північного сусіда випускається і досі. Між тим, з комплектуючими для ремонту і обслуговування особливих проблем в нашій країні не помічено.
Інтернет магазин «Укрзапчастина» пропонує до реалізації запчастини Ліфан 520 оригінального та ліцензійного виробництва з поставкою в будь-яке місто України протягом 48 годин з моменту замовлення.
Чим відрізняється Ліфан 520 від донора
Взявши за основу конструкцію французької малолітражки, китайський виробник вирішив не обмежуватися повним копіюванням, і додати певної родзинки від себе. Найцікавішою з них став один з силових агрегатів – двигун об'ємом 1,6 літра BMW Tritec, який випускається в Бразилії.
Наприклад, точно такі ж двигуни встановлювалися на Mini One і американський Chrysler PT Cruiser.
Його потужності 116 к. с. з головою вистачало для невеликої та юркою машинки. А в поєднанні з короткою КПП Ліфан 520 в цій комплектації міг стати гідним конкурентом при старті зі світлофора.
Крім цих двигунів, на автомобіль так само ставилися ще два бензинових двигуна – 1.3 та 1.6 літрів, який були значно слабкіше по потужності, але кілька вимогливішою.
І якщо перед вами стоїть вибір варіанту комплектації, то краще все таки саме Tritec, який хоч і коштує дорожче, але обійдеться істотно дешевше в обслуговуванні.
Ніяких відкриттів в конструкції ходової частини виробник не запропонував. Все стандартно – передня підвіска типу Макферсон, задня – торсіонна балка. Немає одкровень і в оформленні салону.
Більш того, на тлі тих же китайських автомобілів інших виробників, вона виглядає навіть дещо нуднувато. Та ще й пластик в оздоблення використовується відверто дешевий.
Між тим, доступні за вартістю запчастини Ліфан 520, низька початкова вартість і недороге сервісне обслуговування привернули до нього чимало уваги з боку українського споживача.
І якщо своєчасно проводити всі регламентні роботи, уважно доглядати за машиною в процесі експлуатації, і не гвалтувати ходову частину по вибоїстих дорогах, і седан і хетчбек можуть прослужити досить довго.
Слабкі місця – стандартні для китайських малолітражок
З оглядкою на родовід, не складно припустити, що в цій моделі дитячі хвороби будуть характерними як для представника китайського автопрому.
Всі ті ж нарікання на лакофарбове покриття і іржавіючий кузовний метал, вимагають додаткового догляду за ним (ретельно антикорозійної обробки).
Але, на додачу до цього, найслабшим місцем серед деталей кузова дверні ручки, які просто лопаються на морозі. Практично кожен другий власник зіштовхнувся з необхідністю їх заміни.
Причому варіантів підбору немає. Все той же пластик, і все той же підсумок спусти деякий час.
Ходова частина досить надійна. Але – тільки до першої заміни. Так, якщо з заводу запчастини Ліфан 520 по ходової можуть прослужити і до 100 000 (хоча це рідкість), то після першої ж заміни не виходжують і двадцяти.
Але тут питання скоріше полягає в тому вигляді, який вибирають для своїх автомобілів власники, прагнучи заощадити на ремонтних роботах. На цьому моменті потрібно зробити особливий акцент: скупитися не варто! Варіанти аналогів є, хоча вони і ціна на них істотно вище.
двигунів якраз особливих нарікань немає, але «тритековский» безсумнівно, набагато надійніше. Можуть викликати нарікання тільки різні датчики, які виходять з ладу досить швидко.
Втім, з електронікою – все як у всіх інших «китайців»: вона не дуже надійна, добре, що її в цій моделі не так вже й багато. Ну, і, звичайно ж, при своєчасному догляді машина цілком має право служити засобом пересування в місті і за містом.
Вибирайте якісні комплектуючі в «Укразпчастина»
Як уже говорилося, від того, які комплектуючі ви виберіть для ремонту і обслуговування після заміни на них заводських деталей, багато в чому залежить період їх служби.
Якщо ви хочете ремонтуватися рідше, і не отримувати сюрпризів від свого залізного коня, вибирайте тільки якісні запчастини Ліфан 520. У нашому каталозі ви знайдете оригінальні та ліцензійні комплектуючі, правильно підібрати які допоможуть фахівці інтернет магазину «Укрзапчасть». Не шкодуючи коштів на ремонт, ви отримаєте в підсумку цілком надійний, але недорогий автомобіль для роботи і сім'ї.
Нові запити від клієнтів
- Подушка двигуна Lifan 520
- Рульові тяги Lifan 520
- Диск зчеплення Lifan 520
- Сальник Lifan 520
- Зчеплення Lifan 520
- Кронштейн Lifan 520
- Фільтр масляний Lifan 520
- Барабан гальмівний Lifan 520
- Наконечник рульовий Lifan 520
- Фільтр паливний Lifan 520
- Вал Lifan 520
- Кулак поворотний Lifan 520
- Проставки Lifan 520
- Распредвал Lifan 520
- Шарова опора Lifan 520
- Шестерня Lifan 520
- Крило Lifan 520
- Шків Lifan 520
- Провода високовольтні Lifan 520
- Відбійники Lifan 520
- ГРМ Ремінь Lifan 520
Відгуки клієнті
Грелась левая ПТФ и спортила стекло (лампочка стояла родная, если что) посещали мысли переклеить просто стекло, даже нашел в нете. тему в групе lifan как это сделать http://www.lifan-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=25&t=718&start=45/. И совсем случайно попал сюда на сайт. Увидел данное предложение и связался с менеджером. который меня и переубедил ставить новую ПТФку. Потому что в принципе замена стекла мою проблему не решит. Я принял сторону менеджера и сейчас хочу сказать спасибо за то что вовремя дали совет. Туманка новая не греется, стоит на машине больше месяца.
Магазину огромное спасибо, пришла подушка быстро, упаковано хорошо. Подушка с виду не очень, но стала без проблем, вибраций нету, резина мягкая, посмотрим сколько выходит. Ничего не гнул для установки, не менял дополнитено и не переделывал. Как было так и стала. По жосткости примерно такая же как оригинальная, мне по крайней мере так кажется.
Купив собі ці диво - диски. Помітив, що машина стала плавно гальмувати. Порадив друзям. У мене вони вже стоять близько року. Я відчуваю моя ласточка задоволена. Вони навіть пару раз мене врятували від аварії. Головне що вони фірмові, якісні та надійні. Деякі друзі вже також поставили собі диски фірми ABS. Недоліків не спостерігав поки що. За те плюсів дуже багато. Фірмові, якісні, зручні, і взагалі класні. Вам рекомендую, користуйтеся! Ще вони не іржавіють, і постійно виглядають супер. Сам поставив не шкодую.
На тижні трапилася неприємність - заклинило вижимний підшипник зчеплення. До цього я помітив легкий шорох в районі движка при натисканні на педаль зчеплення. А через пару днів по дорозі на роботу педаль зчеплення провалилася, пару вижимань її поставили на місце, однак при зупинці не вийшло включити першу передачу. Глушив двигун, включав передачу - заводив і тут же їхав. Купив новий підшипник, але не рідний, а аналог від Aftermarket, за відгуками - якість набагато краща навіть від рідного, ось і перевірю. Як варіант чув що ставляють підшипник від Geely CK, сам цього не робив.
Взял себе такой ремень. Изначально хотел взять contitech или gates, но побоялся подделок, поэтому взял EEP. Проехал на нём почти двадцать тысяч. Недавно была возможности взглянуть на его состояние - видно конечно что ремень не новый, но серьёзных следов износа нету, планирую ещё откатать тисяч сорок и под замену.
Давно уже пришла та пора когда нужно было менять тросики ручника. Но всё ни как руки не доходили. То то, то это и так постоянно. Месяцок назад сделал заказ на L и R, тросики ручника в интернет магазине Укрзапчасть. Подобрали чётко по каталогу, по длине идеально стали, есть возможность регулировки. Попутно всё трущиеся детали тормозного механизма, были смазаны и проведён не плановый, но как оказалось нужный осмотр. Пользуюсь уже месяц и работает ручник без нежданчиков!
Оставил заявку на сайте, но просьба мне перезвонить. телефон свой в заявке давал. Интересует какая это часть троса ручного тормоза.
При выборе клапанов для двигателя наибольшее количество вопросов вызывает именно выбор материала. Производители предлагают широкий выбор материалов, удовлетворяющий требованиям практически любого двигателя. Некоторые производители имеют в своем ассортименте один-два типа материала, заявляя при этом о его универсальности и том, что он подходит ко всем моторам. Однако если взять в расчет условия, в которых приходится работать клапанам, становится понятным необоснованность таких заявлений, один тип материала ни в коем случае не может подойти ко всем без исключения двигателям. Основная разница между впускными и выпускными клапанами состоит в различных рабочих температурах. Выпускные клапаны находятся под постоянным воздействием крайне разрушительных газов, а температуры часто превышают рубеж 760°С. Впускные же клапаны постоянно охлаждаются потоками воздушно-топливной смеси и не разогреваются до таких температур. Специфические сплавы впускного клапана при своей не слишком высокой рабочей температуре могут оказаться прочнее нержавеющей стали выпускного клапана.
Заказывал задние лед фонари для лифан. Мне очень нравятся ( заметил их у колеги по работе) . Свет гораздо ярче чем от обычних ламп, скорость включения мгновенная. Думаю, что в борьбе за екологию всем производителям автомобильной светотехники, нужно переходить на led.
Покупал подушку задней балки. Брал польскую, хотя разницы между польскими и китайскими запчастями принципиальной не вижу. После замены проехал около 10 тис, проблем с ней нет. Хотя конечно это не так и много, но считаю себя она уже оправдала. Можно брать!
Задешево, і дуже якісно. Не чекав такої хорошої якості.
Если вы так и будете дальше работать, то я приведу к вам всех своих кентов.) Благодарочка за скорость доставки.