Запчастини Деу Леганза
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
DAEWOO LEGANZA: КОРЕЙСЬКА «ЯГУАР»
Великий седан Деу Леганза став третьою самостійно розробленою моделлю компанії, створеної після розриву відносини з General Motors в 90-х роках минулого століття.
Автомобіль ставився до D-класу, і звичайно ж не міг похвалитися таким же рівнем продажів, як і молодші Ланос або Нубіра. Проте, він був досить популярний у нашій країні, як і раніше, частий гість вторинного ринку.
Щоб кожен власник цієї моделі мав можливість безперешкодно і недорого обслуговувати і ремонтувати свою машину, наш інтернет магазин підготував власне пакетну пропозицію щодо постачання необхідних комплектуючих.
В цьому розділі каталогу ви можете ознайомитися з деталями до всіх вузлів та агрегатів великої південнокорейського седана, пропонованих різними виробниками з Європи та Азії.
Інтернет магазин «УкрЗапчасть» допоможе зберегти працездатність вашого автомобіля ще довгі роки, пропонуючи кращі нові запчастини Деу Леганза за доступними цінами з доставкою та гарантією якості.
Як створювався Деу Леганза
Вперше ця модель була представлена в 1997-му році, прийшовши на зміну заднеприводному Daewoo Prince. Цікаво, що їй дістався кузов, раніше пропонувалась англійської Jaguar (так званий проект Kensington). Для відповідності стилю бренду з Південної Кореї, в нього були внесені мінімальні зміни, і після яких автомобіль і перетворився на Деу.
В якості силових агрегатів пропонувалися бензинові мотори 1.8, 2.0 2.2 літра. Причому останній в Україну не поставлявся. Довести мотори до розуму взявся все той же General Motors.
А над трансмісією вельми успішно попрацювали фахівці з ZF Sachs.
Головною особливістю моделі стала побита нині фраза – багато автомобіля за маленькі гроші. Саме так можна сміливо сказати про це седані бізнес-класу.
При його невисокою ціною власник отримував досить непоганий рівень комфорту і оснащення. Втім, сьогодні цим вже нікого не здивувати, хоча для свого часу при такій вартості це був великий прорив.
Плавний хід, впевнене утримання заданої траєкторії на швидкостях, величезний і комфортний салон, недорогі запчастини Деу Леганза – це те, за що його полюбили бізнесмени.
Брак популярності же можна пояснити тільки одним: непривабливість бренду, яка для автомобілів цього класу мала велике значення.
Для українського ринку майже всі седани збиралися в нашій країні - на заводі «Квант» в Іллічівську. У пару до перерахованих двигунів пропонувалися автоматична і механічна коробка передач. Причому останніх було продано в три рази більше. В основному ця модель експлуатувалася підприємствами з водієм, що і зумовило непогане технічний стан вживаних моделей: ТО проводилося регулярно, а сам Daewoo Leganza більшою мірою накочувався свій кілометраж в міжміських поїздках.
Проблем не багато, але вони є
Деу Леганза створювався з нуля, і цілком природно, що в ньому були деякі недоробки. Втім, їх не так вже й багато. Наприклад, що стосується двигунів, то перевагу варто віддавати дволітровим агрегатів: вони потужніші (їх було два типи – 8-ми і 16-клапанні) і краще підходять важкого автомобіля.
Конструктивно вони однакові і в цілому надійні. Є тільки два більш або менш слабкі місця: можлива витік масла з-під клапанної кришки, і часто загрязняющийся регулятор холостого ходу.
Що стосується трансмісії, тут все закономірно для недорогих машин: краще вибирати механіку, тому що вона має істотно великим ресурсом.
А ось автомат зазвичай після 200 000 км пробігу досить часто помирає. Ремонт його не доцільний (дуже дорогий). Що ж стосується механіки, то єдине, що їй загрожує – усложнившееся перемикання передач після 100 тис. км. Вирішується проблема дуже просто – заміною втулок лаштунки.
ходової частини у перших машин позначилася недостатня її опрацювання для наших доріг. Результат – швидкозношувані сайлентблоки передніх важелів і малий ресурс стійок стабілізатора.
Але треба сказати, що корейця досить швидко вирішили проблему, випустивши ці запчастини Деу Леганза у вигляді «посилених». До речі, всі «гумки» змінюються окремо, що значно спрощує ремонт та обслуговування.
«УкрЗапчасть» на службі автолюбителів
Наш інтернет магазин не раз підтверджував свою компетентність власникам бюджетних китайських автомобілів. Але навіть цей великий седан D-класу в своїй ваговій категорії теж відноситься до досить доступним.
І вже якщо ми взялися надати посильну ремонту недорогих машин, то обійти стороною цю цікаву модель ми не могли.
У цьому розділі ми зібрали для вас тільки самі надійні запчастини Daewoo Leganza, які представлені на вітчизняному ринку автомобільних комплектуючих.
Пропонуючи об'єктивні ціни на них, ми цілком дбаємо про те, щоб наші клієнти могли повноцінно використовувати можливості цього досить надійного і дуже цікавого транспортного засобу.
Нові запити від клієнтів
- Фара Daewoo Leganza
- Прокладки двигуна Daewoo Leganza
- Фільтр масляний Daewoo Leganza
- Резонатор Daewoo Leganza
- Відбійники Daewoo Leganza
- Бампер передній Daewoo Leganza
- Распредвал Daewoo Leganza
- Насос ГУР Daewoo Leganza
- Датчик температури ОР Daewoo Leganza
- Підшипник вижимний Daewoo Leganza
- Піддон двигуна Daewoo Leganza
- Свічки запалювання Daewoo Leganza
- Повторювач повороту Daewoo Leganza
- Датчик розпредвала, фаз Daewoo Leganza
- Диференціал Daewoo Leganza
- Підкрилки Daewoo Leganza
- Плафон підсвітки Daewoo Leganza
- Корзина зчеплення Daewoo Leganza
- Вал Daewoo Leganza
- Кліпси Daewoo Leganza
- Болти Daewoo Leganza
Відгуки клієнті
Проверка датчика температуры воздуха. ДТВВ. проходит на всех автомобилях примерно одинаково, есть как говорится один определенный алгоритм проверки. И самый простой это воспользоваться помощью мультиметра. - https://www.youtube.com/watch?v=yXnCMd4TPYw. Вот только значения могут + - немного отличаться.
По неосторожности повредил себе на Леганзе такое колечко. Ну конечно же менять весь ШПУС не пришлось. Заказал только колечко. Стал на ШРУС хорошо, немного конечно повозился, но результатом доволен. Спасибо быстроту!
Останній рік дуже активно користуюся цим магазином. Замовляю основну запчастину, і завжди дивлюся ще щось по " мелочі", от як наприклад з кришками на АКБ, хоч я і не рахую що це " мелочі"! Вони повинні бути на кожному АКБ. Не залежно від автомобіля. А так як авто уже не дуже свіже, скажим так,то роботи по ньому вистачає завжди. Зручно, що інформують про кожен етап роботи з замовленням, передзвонюють, якщо є якісь затримки з відправкою. Повернень і обмінів товарів не робив, і сподіваюся, що не доведеться робити.
Купил такую крышку. Моя была благополучно забыта на одной из заправок, где-то на колонке). Меня полностью устроило и цена и качество новой. Закручивается нормально, и не пропускает. Все по теме!
Все таки пригодился болт этот! Встал на место как родной. А в целом сработали быстро, после оплаты сразу отправили. Я также заказывал другие детали, не только болты да гайки)Товар пришел хорошо запечатан....Без нареканий.
По статистике ресурса они крутые! Шаровые опоры от бренда CTR меняются не так часто как их прямые конкуренты, а в некоторых случаях, при определённых условиях експлуатации не чаще даже чем оригинальные. Это ВАВ результат я считаю!
Нормальный хомут. Ничего особенного. Прорези под винтом при зятягивании не сминаются, хотя там усилие то не большое.
Мне по кайфу расположение фильтра салона у Леганзе. Не так как у некоторых современных автомобилей, что х.....н найдёшь без помощи спеца). Кому надо оставлю краткое описание эго замены, там есть один момент по установке нового фильтра, кому интересно сам посмотрит. - http://www.auto-zone.by/f-salon/raspolozhenie-salonnogo-filtra-avtomobilya-daewoo-44/
Заказывал здесь на леганзу клапан соленоида. Доставка абсолютно адекватная. На всё про всё ушло где-то полтора суток. Клапан после замены работает. Спасибо!
підбтрав спочатку хомута на патрубок повітряного фільтру на базаоі. Один слизався, так і не зажавши патрубок. Другий начеб то зажав, але трохи поїздив - він самопопустився. При нагоді заказав рідний. До речі, коштує навіть дешеве, чим на базарі вітчизняний. От тепер - зовсім інша справа. Висерврк: не треба видумувати велосипеда.
Покупаю этот фильтр салона уже лет 5. Меняю приблизительно через 20 тысяч - каждую вторую замену воздушного фильтра. Справляется отлично. Правда район у нас не особо загрязненный, но все таки. Хорошее соотношение цены и качества.
Клапан соленоида нормальный, внешне добротный и надежный, по службе - пока не скажу, но работает. Сколько походит - посмотрим. Цена невысокая, пойдет, доставили за два дня. Можно покупать. Оригинал.