Запчастини Джилі МК . Сторінка 74
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
Як замінити мастило гідропідсилювача керма (ГУР) Джилі МК
Всі модифікації автомобіля Джилі МК використовують гідропідсилювач керма, ГУР передбачений навіть у базовій версії . Гідросистема рульового посилення потребує регулярного сервісного обслуговування, потрібно періодично виробляти заміну рідини ГУР . Гідропідсилювач Geely MK використовує сервісну рідину, яка відповідає специфікаціям DEXRON II і DEXRON III. Регламент заміни рідини ГУР: не рідше 1 разу на 50 000 (км) пробігу . Додатково водій повинен хоча б кілька разів на рік контролювати технічний стан рідини гідропідсилювача. Рідина не повинна темніти і не повинна пахнути гаром ! Що буде з ГУР, якщо не змінювати рідину гідропідсилювача керма Джилі МК Сервісна рідина ГУР має високу концентрацію присадок. Чим більше пробіг...
Нові запити від клієнтів
- Підшипники кпп Geely MK 1
- Замок двері, капота, багажника Geely MK 1
- Подушка двигуна Geely MK 1
- Распредвал Geely MK 1
- Панель приладів Geely MK 1
- Прокладка водяної помпи Geely MK 1
- Сальник Geely MK 1
- Патрубки Geely MK 1
- Автолампи Geely MK 1
- Стійка стабілізатора Geely MK 1
- Болти Geely MK 1
- Тормозні колодки передні Geely MK 1
- Гофра Geely MK 1
- Ремінь генератора Geely MK 1
- Підкрилки Geely MK 1
- Датчик включення заднього ходу Geely MK 1
- Синхронізатор КПП Geely MK 1
- Відбійники Geely MK 1
- Шатун Geely MK 1
- Поршень Geely MK 1
- Лонжерон кузова Geely MK 1
Відгуки клієнті
а я и не знал что так можно было сделать. https://www.drive2.ru/l/9493581/
Есть и левий и правий?
Заказывал на этом сайте шкив генератора для Джили МК и заодно новый гейцовский ремень. Прислали вместе одной посылкой. Новый шкив вращается ровненько, никаких биений нету вообще. Ремень на нем не свистит. Ремень кстати перепроверил- не подделка. Вообщем все нормально, как и должно быть. Так что запчасти здесь смело можно заказывать и не бояться.
Як мені все таки вдалося відкрутити гайку, і поміняти шків колінвала. У шестірні разпредвала є отвори у вигляді трикутників ... засунув туди ключ гайочний бажано совецкий, таким чином щоб інший кінець ключа лежав на голівці блоку циліндрів, і повернув шків до того моменту, поки шестерня з ключом не вперлася в головку, виходить, що я заклинив шестерню розпредвала, після цього тільки можна було відкрутити гайку шківа колінчастого вала. Да, зусиль для відкручування болта шківа потрібно докласти великих, і так само при закручуванні. Кому так важко, або не виходить то тільки знімач вам в поміч)
В полне себе нормальные шайбы, не тонкие. Менял их вместе с передними стойками стабилизатора-https://youtu.be/pAM642KA9eU. Мои шайбы изрядно поржавели и я боялся что в скором времени вообще рассыпятся.
А чё, имеет место быть и такое) ( ремонт наружных уплотнителей) https://youtu.be/8rAuS4pjkZM. Но мне по цене в принципе подходит и варик с заменой. Не вижу здесь чего-то космического.
Почав помічати що з лівої опори передньої стійки почав вилазити підшипник, вирішив не затягувати і замінити опору. Якраз це збігалося у часі з ТО. Прийняв рішення все разом замовити на Укрзапчасті: фільтра і опорники. Опорник підібрав по каталогу. Ціна досить порадувала в порівнянні з іншими гучними назвами запчастин. Прокатали у мене вони вже більше 8 тисяч. І заявляють про себе добре! Їх заміну можна знайти в інтернеті - https://youtu.be/6uhIHs74-Jw.
Цилиндр получил и успел даже заменить, наслаждаюсь езждой без провалов педали. Можно было попробовать и ремонт, но это реально нужно было проделать приличный объем работ, который не каждый осилит самостоятельно произести. Я вот просто поменял цилиндр на новый (+ жидкость новая) и не считаю что остался в минусах, а свободное время направил в другое русло- замена https://youtu.be/JldhBdl-yq4. По итогу катаюсь с ним 5-6 тысяч и потёков не видно, педаль не дубовая.
Понятное дело если полез в коробку заменой одного подшипника не обойдешься) это так в 90% случаях. Нашёл статейку на драйве о переборке коробки на МК - https://www.drive2.ru/l/478075903167955012/. Вот и подтверждение моей вероятности)
Народ это истенно стоящий ремкомплект задних барабанов на Джили МК. Подошло абсолютно всё! Это на самом деле редкость! Как снимаются и ставятся поэтапно эти элементы можно узнать из руководства по эксплуатации и ремонту, такое вот и нашёл в интернете - https://carpod.ru/zamena-zadnih-tormoznyh-kolodok-geely-mk-mk-cross-s-2006-po-2014-gv_1231.htm
Уже второй раз взял такие свечи. В целом очень доволен. Первый комплект верой и правдой прошел тисяч сорок, но у всего есть регламент и не стоит выкатывать их до полного отказа. Сейчас есть очень много информации как проверить свечи и правильно определить нужна ли замена в скором времени или можно немного поездить - https://m.etlib.ru/blog/225-kak-proverit-svechi-zazhiganiya
Если честно не знаю как на долго хватит этого ремня, так как раньше я его не покупал, но пока что, с учётом цены, он меня вполне устраивает. Вроде бы даже очень неплохой и по внешним ощущениям, за 10 тисяч только минимальные следы эксплуатации. Есть большая вероятность что пройдет столько, сколько отведено ремням ГРМ, по чудесному регламенту)