Запчастини Джилі МК

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
АВТОМОБІЛІ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ GEELY MK
Цей седан «З» класу вийшов на Європейський ринок слідом за СК і став другим представником компанії, що продаються за межами Китаю. Прем'єра моделі припала на 2006-й рік.
Як і первісток Джилі, МК був створений за мотивами японської Тойота, тільки на цей раз за основу був узятий Vios першого покоління побудований на більш молодий і сучасній платформі.
Geely MK для Українського ринку збирався на Кременчуцькому автоскладальному заводі аж до 2016-го. Саме в цьому році група компаній "АІС", що володіє КрАСЗ, оголосила про закриття проекту і фінальною розпродажу.
Досить місткий і оригінальний седан став відмінною заміною передньопривідним ВАЗам для своїх нових власників. За весь час існування проект розійшовся по Україні більш ніж 30 тисячним тиражем.
Кожен власник Geely MK в Україні може розраховувати на нашу допомогу в підборі якісних запчастин для цього китайського автомобіля.
Китайська родзинка з прицілом на Європу
Силовий агрегат, коробку передач і конструкцію дана модель повністю запозичила від японського донора, хоча і виготовляла всі вузли самостійно.
Так, двигун об'ємом 1.5 л, з яким автомобіль продавався в нашій країні, проводився за ліцензією, як і механічна КПП.
Тому то і багато запчастини Джилі МК підходять з японського донора.
Дизайн повністю був розроблений з нуля китайськими фахівцями, але східним його не назвеш: авто спочатку створювався з прицілом для Європи і вийшло для свого часу цілком цікавим. А ось компонування салону – дуже спірна.
Те, що планувалося як родзинка – панель приладів по центру торпедо – викликало у підсумку найбільш суперечливі відношення до Джилі МК, і навіть відвернуло деяку кількість покупців.
Втім, популярність цього седана була досить висока. Станом на 2016-й рік в Україні було продано більше 20000 екземплярів, що стало другим показником серед всіх моделей компанії.
Основними привабливими сторонами машини стали доступна ціна, хороша комплектація навіть у базовому оснащенні, невисока вартість експлуатації. В основному автомобіль купувався як сімейний седан для поїздок по місту і за його межами.
Проблеми і труднощі експлуатації
В експлуатації обходиться недорого. Найбільшою проблемою Джилі МК є недовговічність підвіски.
Іноді бували випадки виходу з ладу пружин (обривався верхній виток).
Втім, купити все на заміну досить легко, а якщо поставити посилені варіанти цих деталей, то цю заводську недоробку можна вирішити надовго.
А ось по двигуну 1.5 1.6 і тільки один нюанс: заміна масла і фільтрів проводиться кожні 5000 кілометрів. Інших питань до силового агрегату немає.
Що ж стосується коробки, то при дбайливої експлуатації вона служить довго. Але потрібно пам'ятати, що це авто не створено для гонок: при частих сильних навантаженнях на КПП, китайський метал шестерень не витримує і швидко зношується.
Питання вирішується тільки шляхом заміни що вийшли з ладу деталей, які в даному випадку можуть бути тільки «рідними» (аналогів немає).
Ну, і вишенькою на тортик, як це зазвичай буває у недорогих китайських авто, лягає тонкий метал кузова, неякісне лакофарбове покриття і низька корозійна стійкість.
Це вимагає від власників уважного ставлення до всіх металевих деталей та регуярной їх обробки антикором.
Кращі пропозиції від магазину «Укрзапчастина»
Наш інтернет магазин пропонує в цьому розділі будь-які запчастини Geely MK і витратні матеріали до нього, які допоможуть не тільки своєчасно обслуговувати автомобіль, але і усунути заводські недоробки.
З нашою допомогою ви легко зможете виконати необхідний плановий або капітальний ремонт всіх вузлів і агрегатів цієї моделі, поліпшити надійність вузлів і агрегатів, продовжити термін служби всього автомобіля в цілому.
Як замінити мастило гідропідсилювача керма (ГУР) Джилі МК
Всі модифікації автомобіля Джилі МК використовують гідропідсилювач керма, ГУР передбачений навіть у базовій версії . Гідросистема рульового посилення потребує регулярного сервісного обслуговування, потрібно періодично виробляти заміну рідини ГУР . Гідропідсилювач Geely MK використовує сервісну рідину, яка відповідає специфікаціям DEXRON II і DEXRON III. Регламент заміни рідини ГУР: не рідше 1 разу на 50 000 (км) пробігу . Додатково водій повинен хоча б кілька разів на рік контролювати технічний стан рідини гідропідсилювача. Рідина не повинна темніти і не повинна пахнути гаром ! Що буде з ГУР, якщо не змінювати рідину гідропідсилювача керма Джилі МК Сервісна рідина ГУР має високу концентрацію присадок. Чим більше пробіг...
Нові запити від клієнтів
- Ролики Geely MK 1
- Колінвал Geely MK 1
- Прокладка піддона картера Geely MK 1
- ГРМ Geely MK 1
- Генератор Geely MK 1
- Підшипники ступиці Geely MK 1
- Двері Geely MK 1
- Стіклопідйомник Geely MK 1
- Кріплення Geely MK 1
- Вкладиші Geely MK 1
- Датчик температури ОР Geely MK 1
- Датчик положення дросельної заслонки Geely MK 1
- Барабан гальмівний Geely MK 1
- Маховик Geely MK 1
- Амортизатор задній Geely MK 1
- Корзина зчеплення Geely MK 1
- Шестерня Geely MK 1
- Шайба Geely MK 1
- Прокладка водяної помпи Geely MK 1
- Форсунка Geely MK 1
- Підшипник вижимний Geely MK 1
Відгуки клієнті
а я и не знал что так можно было сделать. https://www.drive2.ru/l/9493581/
Есть и левий и правий?
Заказывал на этом сайте шкив генератора для Джили МК и заодно новый гейцовский ремень. Прислали вместе одной посылкой. Новый шкив вращается ровненько, никаких биений нету вообще. Ремень на нем не свистит. Ремень кстати перепроверил- не подделка. Вообщем все нормально, как и должно быть. Так что запчасти здесь смело можно заказывать и не бояться.
Як мені все таки вдалося відкрутити гайку, і поміняти шків колінвала. У шестірні разпредвала є отвори у вигляді трикутників ... засунув туди ключ гайочний бажано совецкий, таким чином щоб інший кінець ключа лежав на голівці блоку циліндрів, і повернув шків до того моменту, поки шестерня з ключом не вперлася в головку, виходить, що я заклинив шестерню розпредвала, після цього тільки можна було відкрутити гайку шківа колінчастого вала. Да, зусиль для відкручування болта шківа потрібно докласти великих, і так само при закручуванні. Кому так важко, або не виходить то тільки знімач вам в поміч)
В полне себе нормальные шайбы, не тонкие. Менял их вместе с передними стойками стабилизатора-https://youtu.be/pAM642KA9eU. Мои шайбы изрядно поржавели и я боялся что в скором времени вообще рассыпятся.
А чё, имеет место быть и такое) ( ремонт наружных уплотнителей) https://youtu.be/8rAuS4pjkZM. Но мне по цене в принципе подходит и варик с заменой. Не вижу здесь чего-то космического.
Почав помічати що з лівої опори передньої стійки почав вилазити підшипник, вирішив не затягувати і замінити опору. Якраз це збігалося у часі з ТО. Прийняв рішення все разом замовити на Укрзапчасті: фільтра і опорники. Опорник підібрав по каталогу. Ціна досить порадувала в порівнянні з іншими гучними назвами запчастин. Прокатали у мене вони вже більше 8 тисяч. І заявляють про себе добре! Їх заміну можна знайти в інтернеті - https://youtu.be/6uhIHs74-Jw.
Цилиндр получил и успел даже заменить, наслаждаюсь езждой без провалов педали. Можно было попробовать и ремонт, но это реально нужно было проделать приличный объем работ, который не каждый осилит самостоятельно произести. Я вот просто поменял цилиндр на новый (+ жидкость новая) и не считаю что остался в минусах, а свободное время направил в другое русло- замена https://youtu.be/JldhBdl-yq4. По итогу катаюсь с ним 5-6 тысяч и потёков не видно, педаль не дубовая.
Понятное дело если полез в коробку заменой одного подшипника не обойдешься) это так в 90% случаях. Нашёл статейку на драйве о переборке коробки на МК - https://www.drive2.ru/l/478075903167955012/. Вот и подтверждение моей вероятности)
Народ это истенно стоящий ремкомплект задних барабанов на Джили МК. Подошло абсолютно всё! Это на самом деле редкость! Как снимаются и ставятся поэтапно эти элементы можно узнать из руководства по эксплуатации и ремонту, такое вот и нашёл в интернете - https://carpod.ru/zamena-zadnih-tormoznyh-kolodok-geely-mk-mk-cross-s-2006-po-2014-gv_1231.htm
Уже второй раз взял такие свечи. В целом очень доволен. Первый комплект верой и правдой прошел тисяч сорок, но у всего есть регламент и не стоит выкатывать их до полного отказа. Сейчас есть очень много информации как проверить свечи и правильно определить нужна ли замена в скором времени или можно немного поездить - https://m.etlib.ru/blog/225-kak-proverit-svechi-zazhiganiya
Если честно не знаю как на долго хватит этого ремня, так как раньше я его не покупал, но пока что, с учётом цены, он меня вполне устраивает. Вроде бы даже очень неплохой и по внешним ощущениям, за 10 тисяч только минимальные следы эксплуатации. Есть большая вероятность что пройдет столько, сколько отведено ремням ГРМ, по чудесному регламенту)