Запчастини Джилі СК 2
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
НОВИЙ КИТАЙСЬКИЙ АВТОМОБІЛЬ GEELY CK2
На зміну Джилі СК у 2008-му році було представлено друге покоління, яке отримало в заводському назві приставку у вигляді цифри «2».
Технічно він повністю копіював першу модель за невеликим винятком: замість мотора об'ємом 1.3 виробник встановив такий же ліцензійний «тойотовский» бензиновий агрегат 1.5. так само як і попередник, Geely CK-2 " отримав прописку на складальному конвеєрі в Кременчуці, звідки і поставлявся для українського ринку до 2016-го року.
Модель досить вдало прийшла на заміну класичним і раннім передньопривідним ВАЗам. Саме власники цих машин і пересіли на симпатичного «китайця» з його приходом на вітчизняний ринок.
Можна навіть сказати, що Geely багато в чому посприяла падіння попиту на російські авто, вдало замінивши його на українських дорогах.
Інтернет магазин «Укрзапчастина» стане надійним постачальником кращих комплектуючих для Geely CK-2 у будь-який куточок України за найвигіднішими цінами.
Що змінилося в автомобілі Джилі СК 2
Крім двигуна, автомобіль отримав зміни інтер'єру та кузову. Зовні були замінені світлотехніка, передній і задній бампери, а так само була розширена гамма колірного забарвлення.
У салоні крім більш якісних оздоблювальних матеріалів прописалися нова панель приладів, торпедо, центральна консоль і дверні карти.
У підсумку, багато запчастини Джилі-СК2 повністю аналогічні таким у попередника, а фахівці оцінили новинку, як звичайний рестайлінг, незважаючи на змінену назву, явно що натякають на нову модель.
Якщо говорити про популярність, модель успішно підхопила пальму першості у першого покоління, і навіть суттєво розвинула успіх.
Так, в 2012-му році був досягнутий колосальний приріст продажів у 43 відсотка, і це незважаючи на те, що компанія вже вивела до того часу на ринок флагманський Емгранд ЕС-7, популярність якого перевершила всі очікування.
Сьогодні цей Джилі СК 2 без проблем можна придбати на вторинному ринку, де регулярно реалізується від 400 до 600 примірників.
Старі проблеми на новій машині
Як вже говорилося вище, технічні зміни в Джилі СК2 були зведені до мінімуму. Отже, повністю збереглися і слабкі місця автомобіля.
Так, як і раніше, ходова частина потребує регулярного огляду і частого ремонту. Ситуацію можна виправити, якщо купити і поміняти рідні амортизатори на європейські чи японські аналоги, а так само встановити більш жорсткі і витривалі сайлентблоки з поліуретану.
А от з коробкою передач – трохи складніше. Все той же підшипник первинного валу і синхронізатори – найбільш часті причини втручання автослюсарів.
До двигуна, як і раніше, нарікань немає, чого не можна сказати про кузові. До речі, багато панелі підходять з першого покоління без застосування напилка і молотка.
З нами – дешевше!
Наш інтернет магазин з задоволенням пропонує вам будь-які запчастини Geely CK-2 в самому широкому асортименті.
Великий вибір виробників від європейських до азіатських, а так само справедлива ціна на запчастини, дозволять вам недорого обслуговувати і проводити ремонт будь-якого вузла вашого автомобіля.
Дме холодне повітря з пічки Джилі СК, СK-2 в ноги пасажиру
Автомобіль Джилі СК (СK-2) оснащений досить потужною і продуктивною пічкою . Як показує практика, потенціалу салонного опалення достатньо, щоб комфортно їздити в морози до -20 С. Але в системі опалення Geely CK не обійшлося без слабких місць. Повітровід має слабку герметичність, через що в салон починає затягувати холодне повітря . Ця проблема може проявлятися не відразу, а поступово. Герметичність повітровода знижується через саджання ущільнювальних елементів. Розгерметизація може відбуватися протягом багатьох років, через що багато водіїв не помічають цього. Вони просто встигають звикати до роботи повітроводу. Діагностика пічки Джилі СК Якість роботи пічного обігріву перевірити досить просто. Потрібно лише спробувати температуру...
Ремонт вентилятора пічки Джилі СК, СK-2
Важливою складовою частиною кліматичної системи Джилі СК є вентилятор . Обертання лопатевої крильчатки збільшує інтенсивність потоку в повітроводі. Це дозволяє регулювати нагрів пічки та охолодження кондиціонера. Зрозуміло, кліматична система Geely CK є не вічною, вона схильна до зносу. Нерідко дістається вентилятору, через що пропадає можливість регулювання тепла або охолодження . Артикул вентилятора пічки Джилі СК : 1800068180 Особливо небезпечна поломка вентилятора в холодний період року. Адже в даному випадку не вийде налаштувати інтенсивність нагріву салонного повітря. Застудитися може як водій, так і пасажири. Діагностика вентилятора пічки Поломка вентилятора може виражатися в наступному:...
Чистка вентилятора пічки Джилі СК, СК-2
Автомобіль Джилі СК, як і Джилі СК-2 , непогано пристосований для експлуатації в зимовий період. Машина забезпечена пічкою , що дозволяє швидко і ефективно нагрівати салонне повітря . За інтенсивність нагріву повітря відповідає вентилятор пічки, який має 4 швидкості обертання. Артикул запчастини Джилі СК-1 вентилятора пічки : 1800068180 Разом з тим вентилятор пічки можна розглядати і як слабке місце системи кліматичного комфорту Geely CK . Вентилятор може стати джерелом різних проблем: Сторонній шум Низька швидкість обертання Відсутність обертання Щоб здійснити ревізію і ремонт вентилятора пічки, моторчик потрібно попередньо витягти. Демонтаж вентилятора пічки...
Як перевірити шрус зовнішній і внутрішній на Джилі СК, СК2
Зовнішні і внутрішні ШРУСа - невід'ємні елементи шасі Geely СК і Geely СК2 . Якщо шарніри мають сильний виробіток, є високий ризик не впоратися з рульовим керуванням і спершу необхідно проконтролювати технічний стан ШРУСів . Кількість зубів шлицевих сполук у місцях підключення ШРУСів Geely СК до ступиці і КПП є однаковою, використовується шліц на 24 зуби. Але шлицеві сполуки в місці підключення напіввісі до ШРУСів можуть використовувати різну кількість зубів: зовнішній ШРУС - 23 або 30 зубів, внутрішній ШРУС - 22 або 29 зубів. Артикул авто запчастин на Джилі СК зовнішніх ШРУСів Джилі СК : 1401101180 (ступиця 24 зуби, піввісь 23 зуби) 1401101180-KM (ступиця 24 зуби,...
Нові запити від клієнтів
- Резонатор Geely CK 2
- Датчик лямбда зонд Geely CK 2
- Фільтр масляний Geely CK 2
- Стійка стабілізатора Geely CK 2
- Генератор Geely CK 2
- Запобіжник Geely CK 2
- ГРМ Geely CK 2
- Прокладка клапанної кришки Geely CK 2
- Повторювач повороту Geely CK 2
- Датчик колінвала Geely CK 2
- Петля Geely CK 2
- Лямбда-зонд датчики Geely CK 2
- Ручки Geely CK 2
- Форсунка Geely CK 2
- Бендікс втягуюче Geely CK 2
- Прокладка піддона картера Geely CK 2
- Наконечник рульовий Geely CK 2
- Трубка Geely CK 2
- Фонарь задній Geely CK 2
- Прокладки Geely CK 2
- Фара Geely CK 2
Відгуки клієнті
Брал и ставил на Джили СК. Сначала с трудом захлопывал крышку багажника, спустя полгода - село и все класс. По длине всё точно. Теперь ничего не пропускает и на закрытие очень удобно. Резина мягкая. От себя очень даже рекомендую этот уплотнитель. Не пожалеете. И по стоимости вполне адекватно оценивается. Я понял что варианты по дороже не имеет смысла даже и рассматривать.
Решил поменять защитные кожухи передних тормозных дисков. рассматривал ну и в принципе остановился я на оригинале. Собственно кожухи выглядят очень даже ничего, ровные, изготовлены из нержавейки. Мне понравились) А там время покажет.
Дізнався я про Kavo з мережі (якщо точніше, то з форуму автолюбителів). В результаті зважився на покупку дискових гальмівних колодок для свого Джилика СК. Цілком не дорогі колодки, високої якості від яких я нічого захмарного не чекав - головне щоб були не дуже дорогі, і прийшли швидко. Але, як не дивно, колодки не розчарували. Диски не чорнять, і не стирають, працюють безшумно. Вже 30 тисяч відкатав, і претензій немає. Тормозулі попалися дуже якісні. З власного досвіду можу рекомендувати. Якщо боїтеся витратити гроші даремно, то беріть Kavo!
Времена меняются и всё больше заказываешь товара в интернете. Я вот по себе уже это заметил) Раньше за автозапчастями только на авторынок и ездил, к интернету доверия было мало, а сейчас как-то наоборот стало)) С Укрзапчастями можно сказать работаю давно, ну точнее являюсь их постоянным клиентом. И не чего плохо за года сотрудничества не произошло, не меняются как большинство в худшую сторону, постоянны) Много чего есть в наличии, а в автомагазине нужно постоянно ждать по неделе, а это все время. Дешевле - это я думаю все понимают. Вот я по передку покупал детали, то всё было в наличии и до отправки можно сказать готово. Мало кто так работает сейчас. У них свои очень большие склада, а большинство же по дропу. пашет. Все немного похвалил и хватит.) А скидки постоянным клиентам нужно делать по чаще всё таки)
Считаю что новый корпус КПП явно лучше вариантов с расборки. Этим сообственно и руководствувался при покупке нового. Ну и у меня не было никаких проблем с перепаковкой "внутринностей" коробки в новый корпус. А там Бог его знает как бы пошло. Всё чётко стало, места под подшипники ясное дело в идеальном состоянии. Подшипники заказывались сразу же здесь и тоже как не странно Aftermarket. Ребятам которые работают здесь спасибо! Выполняют свою работу- супер!!!
Почалося все з легкого попискування коли здавав задки, спочатку грішив на те що це передні пищать а то я їх теж не давно міняв, але після ретельного огляду визначив, що це були задні. Після зняття лівого колеса, і зняття барабана побачив, що поршень закис і потрібно було його розробляти, це як мінімум). Видно було білі сліди під пильником. Все заіржавіло страшно. Після проводження маніпуляцій із зняття і перестановки деталей на нові колодки ( погано підготувався....не замовив нові ремкомплекти задніх колодок) старі колодки були іржаві, і елементи з неї переставлялися дуже важко, тільки після 30 хв зусиль вийшло розробити поршень. А ось з правим колесом все було простіше але виявив протікання гальмівного циліндра, так що скоро буду і його замовляти, а то за пів року вже долив 50 грам тормузухи (( Після заміни машинка стала суперськи гальмувати, чітко і впевнено. Колодки класні, і до того ж не дорогі.
Зняття і установка зовнішніх і внутрішніх панелей переднього бампера. Всіх частин і комплектуючих - https://v-tochku.com.ua/ua/manual/geely-ck-rukovodstvo-po-remontu/chast-2-snyatie-i-ustanovka-naruzhnyh-i--vnutrenih-panelej/
Стоял выбор брать с разборки коробку или взять просто новый корпус и я остановился всё таки на последнем варианте, ведь зачем мне ещё одна кучка металолома. А так перепаковали внутренности в новый корпус, паралельно заменили синхронизаторы и сальники и коробка ещё послужит. С корпусом никакой возни не было, сделан качественно. По доставке дня два подождал, но это было не критично.
Почалося все з легкого попискування при їзді на задній швидкості, спочатку грішив на те що це передні пищать, але я їх теж не давно міняв, після ретельного огляду визначив, що це були задні. Після зняття колеса і зняття барабана побачив, з лівого боку що поршень закис і потрібно було його розробляти. Після 30 хв зусиль вийшло розробити поршень і привести його хоч в якийсь рух. А ось з другим все було простіше але виявив протікання гальмівного циліндра, так що скоро буду і його міняти, а то за пів року вже долили 50 грам тормозухи ( Після заміни колодок машинка стала суперськи гальмувати чітко і впевнено.
Сегодня поставил такую трубку на свой Джили СК2. Неплохая деталь. Шланг тактильно из такого же материала как и заводские. На соединениях жидкость не "сопливит". Да кстати есть умельцы которые меняют не целиком трубку а ставят шланг с хомутами, но это допустимо только на обратке, а не на магистрали высокого давления. Так что Лайфхак так себе)
Ни где не указан срок службы этого подшипника дефферециала на Джили СК. Может Вы можете подсказать по сколько он ходит?
На сажу не похоже, резина качественная на сколько это возможно, для резинового изделия такого рода . Повышения клиренса от этой проставки ждать не стоит, она не для того. Я менял из-за звучков металлических, старая проставка была стёрта в прах. А не для повышения клиренса. Так вот здесь уже надо смотреть кому что. После замены, а точнее установки, звук пропал.