Запчастини Шевроле (Chevrolet) Еванда

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
CHEVROLET EVANDA: ВЕЛИКИЙ АВТОМОБІЛЬ ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ
Шевроле Еванда (він же – Деу Магнус) став розвитком проекту компанії Daewoo Leganza. Внутрішні продажі стартували ще в 2000-му році, а ось на міжнародні ринки модель потрапила тільки в 2002-му і вже під новим ім'ям.
Випускався тільки в кузові седан, і так само належав до середньорозмірному бізнес-класу.
Став у свій час вдалим придбанням для тих, кому був потрібен великий і комфортний автомобіль.
Evanda випускалася до 2006-го року, причому не проводилося ні яких-небудь доопрацювань або рестайлінг.
Зовні чимось нагадував Тойота Камрі в кузові XV30. Особливо – з боку корми, але при цьому про плагіат мови бути не може: Еванда з'явилася навіть на рік раніше, а за її дизайн відповідала відома італійська інжинірингова компанія ItalDesign. У 2006-му році її місце на конвеєрі зайняла Епіка.
Цей великий і оригінальний автомобіль мав досить високу популярність у нашій країні серед молодого покоління бізнесменів, являючи собою зразок східної розкоші (за уявленнями корейського концерну) з високим рівнем оснащення і потужними силовими агрегатами. При цьому, обслуговування седана обходилося значно дешевше, ніж у його однокласників від іменитих виробників.
Інтернет магазин «Укрзапчастина» і сьогодні пропонує всі необхідні запчастини Chevrolet Evanda, які потрібні для регулярного, проведення ремонтів будь-якої складності, підтримання стану на гідному і безпечному рівні.
Корисні дрібниці про Шевроле Еванда
Цей седан по праву можна назвати перехідним. Саме його випуск припав на період покупки Daewoo американським концерном GM, і саме йому довелося деякий час побути флагманом компанії, поки новий власник не сформував власну економічну і виробничу політику. І в цілому Шевроле Еванда успішно з цим впорався.
Для продажу в Україні автомобіль поставлявся з двома двигунами об'ємом 2.0 і 2.5 літрів відповідно.
Обидва мотора – бензинові. Комплектуватися могли як механічної, так і автоматичною КПП з приводом на передні колеса. Оснащення було на досить високому рівні, як для машин цього класу і того періоду часу.
Седан вийшов великий і просторий. Водії і пасажири будь-яких габаритів відчували себе в ньому комфортно. А володіючи плавним ходом і неквапливим характером, Шевроле Еванда став улюбленцем бізнесменів-початківців, які ще поки не могли собі дозволити більш дорогі авто з Європи або Японії.
На ходу він веде себе дуже передбачувано. Коробка-автомат – некваплива, розганяє авто знехотя, але після набору крейсерській швидкості впевнено підтримує заданий режим.
З механікою справа йде куди жвавіше, хоча обидва мотора ставляться до старого покоління, і хорошими тяговими і характеристиками потужності похвалитися не можу. До того ж, вони ненажерливі, але зате дуже ремонтопридатні: запчастини на Шевроле Еванда недорогі, і з ними ніколи не було особливого дефіциту.
В цілому власники оцінюють модель, як машини для поїздок по межгороду. Відрядження, виробничі або ділові поїздки – у них водієві і пасажирові буде комфортно, втома від дороги зведеться до мінімуму, що дозволяє відразу після прибуття на місце приступити до виконання поставлених завдань.
Ремонт і обслуговування
Про високу надійність моделі можна казати з огляду на походження. До агрегатів особливих претензій немає – служать довго.
Особливо двигун більшого об'єму, який в подальшому навіть перейде у спадок новому седану компанії цього класу Епіка.
Єдине, що може доставити занепокоєння, це недовговічність різних датчиків, змінювати які доводилося досить рано.
Немає особливих претензій і до кузова, хоча звукоізоляцію все таки не завадило б виконати додатково: хотілося б, щоб в авто такого класу вона була трохи краще. А кузовні деталі не гниють, пофарбовані цілком якісно і здатні відслужити весь термін, відведений цього седану.
А ось підвіска Шевроле Еванда на наших дорогах вимагає уваги. Рідні амортизатори – не варіант, краще поміняти на щось більш якісне.
Часто виходять з ладу підшипники, накінічники та інші деталі ходової частини. І ще, що потрібно обов'язково знати – в автомобілі дуже багато сайлентблоків, заміна яких стає справжнім буденною справою.
«Укрзапчастина» представляє
Наш інтернет магазин протягом багатьох років піклуватися про власників цієї моделі по всій Україні. Незважаючи на те, що седан давно знятий з виробництва, ви завжди на сторінках цього каталогу знайдете самі необхідні запчастини Шевроле Еванда, якість яких перевірена роками вже багатьма клієнтами.
Консультації по підбору кваліфікованими фахівцями, доступні ціни, швидка доставка в будь-яку точку країни – кожен з вас може сміливо розраховувати на надання нами професійної допомоги в ремонті та утриманні цього великого автомобіля.
Нові запити від клієнтів
- Датчик детонації Chevrolet Evanda
- Рульові тяги Chevrolet Evanda
- Генератор Chevrolet Evanda
- Плафон підсвітки Chevrolet Evanda
- Шрус внутрішній Chevrolet Evanda
- Кліпси Chevrolet Evanda
- Вкладиші Chevrolet Evanda
- Диск гальмівний Chevrolet Evanda
- Регулятор Chevrolet Evanda
- Амортизатор задній Chevrolet Evanda
- Сайлентблоки Chevrolet Evanda
- Датчик стоп-сигналу Chevrolet Evanda
- Прокладка головки блоку циліндрів Chevrolet Evanda
- Опора амортизатора Chevrolet Evanda
- Наконечник рульовий Chevrolet Evanda
- Пружини підвіски Chevrolet Evanda
- Замок запалювання Chevrolet Evanda
- Помпа водяна Chevrolet Evanda
- Петля Chevrolet Evanda
- Радіатор пічки Chevrolet Evanda
- Зчеплення Chevrolet Evanda
Відгуки клієнті
я крайне не люблю что-то кому-то советовать или давать рекомендации. Но здесь другой случай. Такие клипсы именно.GM а не клипсы качества- листовок. Которые в руках держать страшно не то что бы ещё на машину их лепить. С этими дела обстоят куда лучше. Надёжные, крепкие, отходят долго даже с учётом повторного снятия/установки. Я доволен! Своим людям посоветую их с удовольствием!
Скажите какая длина шланга ? "стандарт"я так понимаю? У меня установлены сейчас не оригинальные. А хочу заметить на GM.
Да, новым хомутиком реально "вертолёт "хорошо зажался на тяге. Регулировка вроде не збивается. Передачи переключаются легко, ну и главное правильно)))
Пару раз приходилось переделывать регулировку кулисы на Шевроле Эванда, всегда со временем чуть раслаблялся хомут и настройка сбивалась опять. Пока не поставил новый джеэмовский хомут. Дела не было! Уже катаюсь с ним пару тысяч. Все передачи включаются четко и легко. Для себя сделал вывод, что если бы не пытался сэкономить, уже давно забыл бы об этой проблеме.
У меня произошло всё по классике жанра. Начала подтекать помпа. Было принято решение менять всё вместе помпу, ремень ГРМ и все ролики. Считаю это 100% правильным решением, в сложившейся ситуации! Ремешок ГРМ взял без сомнения Gates, оставлю ссылку на него с этого же сайта - https://ukrzapchast.ua/parts-evanda-gt-5408xs-gates-europe-remeny-grm-euro-2-169x24-8438/
Впринципе нормальный пыльник. На днях ставил себе такой. Сам пыльник не дубовый, не знаю на сколько будет долговечный, но пока внушает доверие. Стандартно: хомуты и смазка были в комплекте. Спасибо!
Старый датчик срабатывал но не всегда, была проблема с штоком. Новый был заказан здесь, я его протестил он работает отлично, с оригиналом другого и быть не может. Дорабатывать перед установкой и в процессе ничего не требуется. Если совсем коротко: то есть контакт)
Покупал на передние колеса. Гайки суперские хоть и чуток дороговаты. Но это не притезия к сайту, а больше к производителю.
Original - не отличимая! Если брать во внимание производителей восточной Азии, которые делают аналоговые вещь, то она у них по цвету даже другая, не говоря уже о маркировках на крышке. Вообщем доволен и доволен.
Добрый день! Есть к вам вопросы! Слышал что есть какие то усиленные стойки стабилизатора. Вот какое их описание - " имеют увеличенный ресурс и запас прочности за счет применения шарового пальца большего диаметра; – инструментальная сталь и термообработка шарового пальца с “зеркальной” полировкой; – вкладыш из противоударного полимера; – пыльник с повышенным содержанием каучука". Что вы на это скажите? Стоит ли обратить свое внимание, или проще и лучше купить вот такие обычные?
Это для тех кто ещё не знает что такое утеплитель капота (подкапотного пространства) - https://auto.today/bok/3199-uteplitel-kapota-kak-bystro-progret-mashinu.html
Очень неплохие стойки стабилизатора. Для тяжелой эванды - самое то что надо. И при нормальном ценнике к тому же. СТР корейский в этом толк знает. Рекомендую к покупке.