Запчастини Шевроле (Chevrolet) Епіка

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
CHEVROLET EPICA: СУХОПУТНИЙ КОРАБЕЛЬ
Середньорозмірний седан Шевроле Епіка став продовженням планів спільного підприємства GM-Daewoo по оновленню модельної лінійки компанії.
У 2006-му році він прийшов на зміну Evanda, в якій явно проглядалися нотки зовнішньої схожості з Тойота Камрі з кузовом XV30.
Дана модель отримала абсолютно індивідуальний дизайн інтер'єру та екстер'єру, пропагуючи новий корпоративний стиль шевроле для Європейського ринку.
Технологічно (платформа і настройка ходової частини) це була все та ж відома українському покупцеві модель Еванда з помітно зміненою зовнішністю.
В Україну автомобіль поставлявся в двох рівнях комплектації, але вже в базі в машині є практично все, що потрібно для безпечного і комфортного керування. Як представник бізнес-класу, був дуже добре упакований, мав цікавим дизайном і оформленням салону, мав плавний і гарний хід.
Здобув популярність саме з-за розміру і оснащення, хоча на вторинному ринку не дуже популярний: продається дуже важко.
Оригінальні запчастини Шевроле Епіка та їх аналоги пропонує інтернет магазин «Укрзапчастина» за чесною ціною, з швидкою доставкою по всій Україні.
Особливості експлуатації Шевроле Епіка
Крім зовнішніх змін і оновлення салону, споживача вітав і новий силовий агрегат. Ним став 2-х літровий шестициліндровий бензиновий двигун, який розширив лінійку доступних моторів (разом з вже відомим 2.5-літровим) до двох.
В якості трансмісії пропонувалася як п'ятиступінчаста механіка, так і автоматична коробка передач (мотор 2,5 поставлявся тільки з автоматом).
Дизельні версії в нашу країну офіційно не завозилися.
Однією з відмінних рис моделі можна назвати великі розміри (порівняно з однокласниками європейських марок), хороший рівень комплектації і високу надійність.
Запчастини Chevrolet Epica знаходяться на проміжному рівні за ціною між брендовими автомобілями і китайськими конкурентами.
До речі, автомобіль зовсім не любить неоригінальні запчастини, особливо – при ремонті підвіски.
Якщо хочете менше заглядати під машину – краще брати тільки оригінал.
В моделі виробником встановлені досить хороші проміжки між ТО – цілих 15 000 кілометрів або один раз на рік.
А розхідники служать і того більше. Наприклад, фільтра рекомендовано міняти через кожні 45 000 км, а охолоджуючу рідину – один раз в 100 000 км пробігу.
Масла на заміну потрібно багато (дволітровий мотор, наприклад – 6,2 літра), до того ж воно має бути дуже гарної якості.
В управлінні автомобіль зрозумілий і легкий. Кілька м'якуватий: повороти на швидкості проходить з креном, хоча в занос не йде. Дорогу тримає добре.
Дуже зручне авто як для міста (не рахуючи нюансів паркування), так і для швидкісних ділянок заміських шосе (максимальна швидкість перевищує 200 км/год з будь-яким двигуном).
Обслуговування та ремонт Шевроле Епіка
Особливих проблем в обслуговуванні автомобіль не викликає. Але найбільш надійним вважається дволітровий мотор: він новіше й досконаліше.
На його більшій побратимі періодично виникає вихід з ладу каталізатора, який після прогорання може вивести з ладу і циліндро-поршневу групу. Цього вузла слід приділяти особливу увагу.
ходової частини до видаткових матеріалів можна віднести втулки і стійки стабілізатора, сайлентблоки і ричаги підвіски (задні верхні поперечні). Їх заміна хоч і обходиться недорого, але знадобитися найбільш часто. Недовго ходять і задні ступиці.
Краще міняти в зборі (довше служать). В іншому підвіска проблем не доставляє, впевнено витримуючи якість наших доріг.
Кузов – досить надійний і відрізняється якісним лакофарбовим покриттям, а так само заводською антикорозійною обробкою. Не вимагає втручання і шумоізоляція.
Хіба що, для найдосвідченіших любителів тиші в машині. Втім, рядні "шістки" Шевроле Епіка працюють дуже тихо і рівно, на середніх швидкостях їх взагалі в салоні не чутно.
Більш або менш серйозного втручання знадобитися ближче до 100 000 кілометрів, коли починає закінчуватися ресурс багатьох деталей.
Але при якісному ремонті, якщо не шкодувати грошей, нові запчастини прослужать довго. Якщо ж на всьому економити, то після цього пробігу під машину потрібно буде заглядати регулярно.
Тільки найкраще і найбезпечніше в інтернет магазині «Укрзапчастина»
У цьому розділі інтернет-магазину «Укрзапчастина» ви зможете підібрати будь-які комплектуючі для утримання цього автомобіля.
Ми підібрали для вас якісні оригінальні та ліцензійні запчастини Шевроле Епіка, з якими ваш чотириколісний друг буде вести себе передбачувано, а ви завжди зможете розраховувати на його допомогу. Ми піклуємося про кожного нашого клієнта, не залежно від того, машиною якого класу він володіє.
Нові запити від клієнтів
- Фіксатор Chevrolet Epica
- Фільтр паливний Chevrolet Epica
- Фонарь задній Chevrolet Epica
- Повторювач повороту Chevrolet Epica
- Циліндр Chevrolet Epica
- Петля Chevrolet Epica
- Відбійники Chevrolet Epica
- Опора амортизатора Chevrolet Epica
- Насос паливний Chevrolet Epica
- Насос масляний Chevrolet Epica
- Шатун Chevrolet Epica
- Кулак поворотний Chevrolet Epica
- Палець Chevrolet Epica
- Ричаг підвіски Chevrolet Epica
- Кронштейн Chevrolet Epica
- Корпус Chevrolet Epica
- Стабілізатор Chevrolet Epica
- Фара Chevrolet Epica
- Помпа водяна Chevrolet Epica
- Сайлентблоки Chevrolet Epica
- Стікло Chevrolet Epica
Відгуки клієнті
Хоть это конечно и мелочь, но отбойники реально то что нужно. В посадочных местах держатся отлично да и резина тоже вроде бы нормальная. Да, не подвели! Спасибо
Покупались такие стандартные шатунные вкладыши на двигатель в модификации 2.0 i 24V (143) год выпуска 2006.
Я покупал аналоговые OEM не плохие хочу сказать, мне подходит то что они не жёсткие и не мягкие, а просто моя середина, машину не качает как лодку при чём могу ещё и багажник забить и это никак не сказывается на езде. На Эпику хорошо становятся аморты от Аккорда и Камри, часто спрашивают, не хочу ли я попробовать поставить. Я не углублялся в ету тему, но в кого есть желание то на форуме Эпика, есть такая тема: - http://www.epicaclub.ru/forum/index.php?/topic/7091-%D1%87%D0%B5%D0%BC-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%8C-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B8/
В цьому відгуку я розповім вам про гальмівні колодки hi-q. Дані колодки встановлювалися на автомобіль Шевроле Епіка. На колодках вже були пластини. Якісно пофарбовані. На вигляд склад фрикційного шару однорідний. У супорт стали без проблем. Тепер з приводу гальмування на перший погляд гальмування більш повільніше ніж на попередніх колодках, але поступово вони притираються і гальмування стає більш впевненим. Сторонніх стукотів і скрипів помічено не було. Зносостійкість прийнятна. В процесі експлуатації даних колодок було помічено ще наступне, колодки не залишають борозни на дисках. В цілому не погані колодки, для звичайного міського автомобіля. Пробігли вже 10 ку.
Ищем причину по которой не срабатывает вентилятор радиатора. Мне удобнее это делать на форуме. Но и видосы есть по этому поводу также, здесь уже кому что больше нравится - http://www.epicaclub.ru/forum/index.php?/topic/12494-%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BE%D1%80-%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%BE%D0%B6/
Хорошие болтики под шестигранник, такие как и были, только не ржавые) Ничем пока не обрабатывал, буду смотреть, возможно и не придётся
Заказал себе парочку таких предохранителей. Вероятность что сгорит сам, или с моей помощью не очень большая, всё таки 30А это не мало. Но пусть на всякий случай катается, потому-что насколько я обратил внимание такие есть далеко не в каждом автомагазине и обидно будет где-то стать в дороге и придумавать какие-то "жучки" и тд.
Мої колодки ручника були зношені в "нуль", ще й поржавіли настільки, що ричаг однією з колодок, до якого кріпиться трос, просто не можна було зрушити руками, при тому, що він повинен рухатися абсолютно вільно, і повертатися на місце пружинками, які також прогнили, і пружинками їх було вже важко назвати) Тому відвідні пружини колодок ручника я рекомендую брати відразу, так як старі при зніманні можуть просто розвалитися, до того ж, коштують вони не дорого.
Цей сайленблок зручний тим, що його просто зняв і поставив. Він іде в зборі з кронштейном, тому не потрібно нічого виприсовувати, заприсовувати! Ось що пишуть за нього на форумі Epika - http://www.epicaclub.ru/forum/index.php?/topic/9276-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B3%D0%BE-%D1%80%D1%8B%D1%87%D0%B0%D0%B3%D0%B0/#comment-187272
Постоянно горит предохранитель на реле сстартера, 30 амперный, вот такой квадратный который по схеме EF8. Не то чтоб сразу горит, а какое то время поработает - то месяц, то два, и опять в утиль. Поменял уже их наверное штук шесть. И проблема не в плохх предохранителях - тут они фирменные, ДжиЭм. Да к тому же пробовал родной еще с завода с EF4 ставить, от тоже 30 ампер, так купленый здесь на его месет - работает как ни в чем не бывало, а поставленный заводской сгорел через полтора месяца. То есть трабл где то в другом месте. Кто сталкивался? Может стартер уже подгулявший, да где то короткое проскакивает? А то предык не дешевый все таки. Я скоро магазину весь годовой заказ выкуплю)
Вот никогда не задумывался, что в Эпике на ручник идут отдельные колодки, пока не столкнулся. Поменял с месяц назад на сервисе тормозные, а сейчас перестал держать ручник. Сказали - колодки. Я в ножи... Позвонил сюда - и точно, так устроены задние тормоза дисковые. Короче, решил менять сам. Что скажу: с колодками осоых проблем не было. Встали идеально, ибо специально покупал оригинал. Отработал кстати он ну оочень долго, потому и не стал выдумывать. Смотрел как что деать в ютубе, кому надо - вот ссылка https://www.youtube.com/watch?v=s6ysz6wsbmQ&vl=ru В целом доволен и покупкой, и тем, что у самого все получилось.
Искал исключительно сайлентьлок рычага именно GM - очень надежные. Почему то считал что обойдтся дороже. Давно не покупал - прошлые отходили года четыре точно. Качество не изменилось - все отлично. Внешне - такие же как и были. Маркировка соответствует заводской. Оригинал - не подделка. Рекомендую магазин.