Запчастини Чері Форза

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
Chery Forza (А13): компактний міський «китаєць»
Кожний транспортний засіб потребує регулярного обслуговування. І особливо той, який експлуатується кожен день.
Саме для цієї мети зазвичай і набувають компактний китайський автомобіль Чері Форза (заводський індекс – А13).
У цьому розділі ми підібрали для власників цих «китайців» все, що може знадобитися в процесі тривалої експлуатації.
Базуючись на власному великому досвіді з постачання запчастин для китайських автомобілів, ми зуміли зібрати в нашому каталозі дійсно надійні і недорогі комплектуючі для проведення ТО і ремонтів з усієї України.
Наявністю такого асортименту маємо тільки ми, а значить у кожного автовласника тепер дійсно є з чого вибрати.
Інтернет магазин «УкрЗапчастина» пропонує не витрачати час на багатогодинні пошуки! Вибирайте все в одному місці – кращі, надійні, ідеально підходить для заміни заводських деталей запчастини Чері Форза в цьому великому і самому повному каталозі!
Запчастини Чері Форза: щоб не було плутанини
Ця модель вперше з'явилася в 2008-му році в якості заміни вже неабияк застарілого Амулет. І хоча вона значно менше попередника, все ж її розміри ближче до поняття міського транспортного засобу на кожен день: вертлява, компактна, упевнено відчуває себе в потоці міського транспорту.
І при цьому – досить просторий і місткий.
Автомобіль поставлявся в двох типах кузова – ліфтбек і хетчбек. У Росії кожен з них продавався під власним ім'ям: Бонус і Вері відповідно. У нашій же країні після налагодження складання на Запорізькому автозаводі в 2010-му, став поставлятися тільки як ЗАЗ Форза.
Тим не менш перші зразки були саме китайського походження. Але якщо ви зіткнетеся з тим, що придбаєте на вторинному ринку автомобіль з одним із зазначених вище імен, не лякайтеся: це все один і той же автомобіль.
В якості силового агрегату застосовувався тільки один бензиновий мотор, відомий нам вже по «Амулету». Ним став двигун об'ємом 1,5 літрів сімейства «АСТЕКО».
Агрегатировался він тільки з механічною КПП, яка передавала весь крутний момент на передні колеса.
Спочатку пропонувався в досить непоганий базовій комплектації, що нарівні з сучасним зовнішнім виглядом зумовило великий інтерес до автомобіля.
Поки в Запоріжжі збирали свої автомобілі під власним брендом, в 2012-му році проводиться фейсліфтінг моделі.
Але в Україні ЗАЗ продовжує збирати дорестайлинговую версію. А ось Чері Форза з оновленим зовнішнім виглядом продається тільки китайська версія авто. Змінили, втім, не багато: в основному всі торкнулося дизайну, але зовні машини помітно відрізняються.
Сьогодні цю модель можна придбати тільки на вторинному ринку, оскільки виробник припинив її поставки в нашу країну.
Втім, близький брат-близнюк моделі з Запоріжжя, як і раніше в ходу, і сподіваємося, що найближчим часом його виробництво не припиниться.
Технічна сторона у машин після 2012-го року випуску практично не змінилася. Попереду – все ті ж стійки Макферсон, ззаду – скручиваемая балка. Трансмісія і двигун так само залишилися без змін. Втім, може воно й на краще: більше варіанту підібрати запчастини на Chery Forza в одному місці, не заморочуючись з підбором по VIN-номеру.
Китайські машини – китайські проблеми
Як і у всіх автомобілів з Китаю, проблеми недорогого і тонкого металу кузовних панелей торкнулися і Чері Форза.
Зате якість зборки машин, зібраних у себе на Батьківщині, відрізняється від «зазовского» у помітно кращу сторону.
Але антикорозійна обробка в пару з додатковою шумоізоляцією буде зовсім не зайвою.
Що стосується мотора і коробки передач, то до них особливих претензій немає.
Головне, за чим потрібно стежити – за заміною рідин і своєчасного проведення технічного обслуговування. Причому не забувайте це робити і з гідропідсилювачем: якщо в насосі ГУР не своєчасно замінити рідину, то взимку можуть виникнути проблеми з керованістю: кермо стане важкий і тугою.
Запчастини Чері Форза за ходової частини не відрізняються високою витривалістю, але і не здаються відверто поганими на тлі інших китайських автомобілів.
Все на рівні, цілком прийнятно. Але саме головне – що коштує дешево. До речі, багато елементів можна підбирати з числа аналогів, про що ви можете проконсультуватися у наших фахівців.
Магазин «УкрЗапчастина» – завжди з вами і надовго
Важливою умовою для того, щоб утримувати свій транспортний засіб у справному стані, завжди буде своєчасно обслуговування та встановлення якісних деталей натомість вийшли з ладу. Наш інтернет магазин завжди керується саме цим, вибираючи запчастини Chery Forza, якими ми наповнюємо каталог сайту.
З нами ви дійсно отримаєте якість, яке хотілося б кожному власнику для свого чотириколісного помічника. Швидка доставка, невисокі ціни, великий вибір – це все для вас.
Нові запити від клієнтів
- Реле Chery Forza A13
- Насос масляний Chery Forza A13
- Наконечник рульовий Chery Forza A13
- Пічка Chery Forza A13
- Фільтр паливний Chery Forza A13
- Шатун Chery Forza A13
- Крило Chery Forza A13
- Шестерня Chery Forza A13
- КПП Chery Forza A13
- Корзина зчеплення Chery Forza A13
- Палець Chery Forza A13
- Котушка запалювання Chery Forza A13
- ГРМ Chery Forza A13
- Насос паливний Chery Forza A13
- Трос Chery Forza A13
- Панель Chery Forza A13
- Решітки Chery Forza A13
- Ролики Chery Forza A13
- Распредвал Chery Forza A13
- Сайлентблоки Chery Forza A13
- Прокладки Chery Forza A13
Відгуки клієнті
Как снять и поменять такой ролик ремня генератора в сборе, самостоятельно на ЗАЗ Форза - https://forza-club.org.ua/index.php?topic=5171.0
у нас ручник самопідтягующийся, розбирати обшивку в салоні не потрібно. На СТО мені, говорили, що на Форца ручник на зразок Шкоди. не до кінця зрозумів, що мали на увазі).
Купил себе в бампер сразу две такие решетки. Проблем с доставкой не было, прислали через два дня. По поводу литья и качества заглушек впечатление приятные. В посадочные места стали идеально!
Сегодня поменял задние тормозные колодки и барабаны, в принципе ни чего сложного в этом нет. Самое сложное скинуть барабаны. Выроботка большая была и на одном и на другом, барабаны менял первый раз, пробег 190 тысяч. Поставил всё родное как и было и колодки и барабаны, ни каких переделок , как родные встали. Маленький совет лучше купить ремкомплект заранее, хотя бы то что держит колодки через пружинки, не знаю как они правильно называется, я говорю на них сухарики, при сдергивании барабана немного выгнуло, теперь надо будет вскрывать опять и менять их. Ступицу, датчик абс не снимал.
Сегодня обнаружил, что клацало при переключении передач (во время рывка машины). Оказалось, что гремит правый наружный ШРУС. Правым колесом влетал в яму, было такое. Сейчас вот " в активном поиске" нового на замену. Только не знаю точное количество зубов на моем ШРУСе. Я ещё не снимал ничего. Проконсультируюсь завтра для уверенности ещё с мастером который будет мне его менять. Не хочется просто потом делать обмен.
Снять и поставить полностью укомплектованый привод ( левый или правый не имеет значения) не проблема, как можно видеть даже с видео о его замене (целеком) - https://youtu.be/Q41wDQE4B7w. А вот подобрать правильно, это уже думать нужно. Внутренних ШРУСов у Форзы два вида, на сколько я усведомлен, под одинаковыми номерами. Вернее сами по себе внешне одинаковые, но отличаются количеством шлицов. Одни 25/ 28, а вторые 25/ 29. Как мне объяснили - это связано со сборкой машины. Так что, будьте бдительны!!!
Підшипник ціна/якість. Встановив собі такий. Вроді и на вигляд нормальный і в коробку став гарно. Думаю має відслужити нормально, але час покаже. Наразі дякую!
Испортил себе на форзе прикуриватель "китайской" зарядкой. Пришлось покупать новый. Думал, он мне всё таки дешевле обойдётся, но как бы то ни было качество нормальное. Рекомендую! )
Я власник автомобіля Chery Forza перший . Через довгий час експлуатації автомобіля я вирішив зайнятися його ремонтом. В першу чергу взявся за підвіску, вирішив придбати шарові опори фірми MOOG, так як багато позитивних відгуків чув від мої друзів, які купують деталі саме в цій компанії, до того ж на різні автомобілі. Установка пройшла без особливих проблем. Можу сказати, що товар коштує своїх грошей і автомобіль став набагато стійкіше вести себе на дорозі. Плюс хочу відмітити комплексність наборів шарових опор Moog, є все для повної заміни ( зі старої шарової ставити нічого не потрібно), є болти, шайби до них,і кріпильна пластина.
Фильтр салона конер на много лучше чем оригинальный
Купив натяжний ролик GATES. Купував через те що, бренд у всіх на слуху, і тільки лінивий мені його не порадив. По ціні виходить дорожче ніж оригінал, воно й зрозуміло чому, виробник крутий, а бренд дуже розкручений. Проїхав ось вже 50 тисяч. Все ОК. Задоволений. Був саме в оригінальній упаковці. З пломбою від виробника! Рекомендую!
Покупал изначально такие опоры передних амортизаторов, на замену - https://ukrzapchast.com.ua/parts-chery-forza-a13-2901110-opora-amortizatora-perednego-42mm-40257/. И как же при такой замене обойтись без новых подшипников опоры передних амортизаторов?! После комплексной замены, сново ощутил комфорт.