Запчастини Чері Істар

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
CHERY EASTAR: ІМПОЗАНТНИЙ КРАСЕНЬ
Чері Істар – повнорозмірний седан бізнес-класу (за європейською класифікацією – D), який дебютував ще у 2003-му році.
Доповнив модельний ряд компанії, завершивши лінійку всіх популярних категорій легкового автотранспорту. Зовні являє собою майже повну копію Chevrolet Evanda з невеликими змінами.
Але в 2012-му році пройшов рестайлінг зовнішності, після якого це подібність було зведено до мінімуму.
Ця машина створена для людей, які цінують в транспорті непідробний комфорт та високу якість. Розробники цього автомобіля потрудилися на славу, вона хороша в управлінні, вона прекрасно відчуває дорогу і миттєво реагує на дії свого власника.
Це – імпозантний красень, який грає і переливається всіма фарбами неперевершеного представницького класу. І незважаючи на свій родовід, Eastar дуже швидко знайшов свого покупця в нашій країні: багатьом хотілося мати гарне і добре упаковане авто за смішною для таких характеристик ціною.
Інтернет магазин «Укрзапчастина» радий представити власникам цього автомобіля доступні запчастини Чері Істар за приємними цінами!
Коротко про головне
Ця машина створена для людей, які цінують в транспорті непідробний комфорт та високу якість. Розробники цього автомобіля потрудилися на славу, вона хороша в управлінні, вона прекрасно відчуває дорогу і миттєво реагує на дії свого власника. Втім, китайці є китайці, і говорити про високу якість збірки все таки не доводиться.
В принципі, це авто претендує на титул бізнес-класу. Зрозуміло, європейські та американські машини цього рівня коштують як мінімум в 2 рази дорожче, але і якість у них набагато вище.
Але за ті гроші, які варто Істар, імениті європейські кари можуть запропонувати лише «порожні» моделі, в той час як машини з піднебесної мають дуже солідним рівнем оснащення.
Силових агрегатів пропонується три. Всі мотори – бензинові, атмосферні, і мають об'єм від 1,8 до 2,4 літра.
Найменший з них кілька слабенький для махини вагою майже півтори тонни. Але оптимальним варіантом по витраті все таки прийнято вважати двигун, об'ємом 2 літра і потужністю в 136 конячок. До речі, 2,4 – слабкіше, але зате володіє великим крутним моментом, що для важкого автомобіля дуже непогано.
Трансмісія може бути у двох варіантах – механічною і автоматичною. Привід – тільки на передні колеса. Підвіска хоч і не зовсім добре відпрацьовує нерівності, зате просто чудова на ходу по заміських трасах: седан буквально пливе над землею.
Будь які запчастини за ціною не порівняти з однокласниками. Навіть донор Еванда (до речі, вона теж робилася не без запозичень, з оглядкою на Тойота Камрі) обходиться в ремонті куди дорожче.
Таким чином, автомобіль можна сміливо позиціонувати для тих покупців, які хочуть дуже багато авто за невеликі гроші. Хоч і китайський, але все таки – бізнес-клас.
Трохи про слабких сторонах
Чері Істар – один з перших серійних автомобілів компанії. Але сказати про те, що у нього багато сирих вузлів, це злукавити. Так, огріхи звичайно ж є, але в основі своїй вони не критичні, якщо озиратися на вартість машини.
Перше і характерне для всіх китайців – метал кузова.
Додаткова обробка неминуча, або доведеться прибирати з кузова руді лишаї вже через кілька років експлуатації. Збірка кузова і салону теж викликає деякі нарікання. Так, через кілька десятків тисяч пробігу з'являються сторонні шуми. Рятує шумоізоляція, і підтяжка все, що можна підтягнути.
До моторів особливих претензій немає. Дволітровий мотор – ліцензійний Міцубіші (Галант).
Втім, у цього виробника всі двигуни мають японські корені, і по багатьом запчастинах можуть з ними бути ідентичними.
З питань підбору аналогів краще звертатися до наших менеджерів: підберуть і допоможуть розібратися з усіма тонкощами. Так, у силових агрегатів є нюанси по виставленню фаз газорозподілу, тому ремонт моторів краще довірити професіоналам.
Ходова досить витривала. Залежно від стилю їзди, може зажадати втручання хіба заміна сайлентблоків, гумок, подушок.
До речі, до подушок стабілізатора доступ досить складний, і без помічника при ремонті не обійтися. Зате всі автозапчастини Чері Істар або їх аналоги можна швидко і недорого придбати в нашому магазині з доставкою у будь-який куточок України.
«Укрзапчастина» - спеціально для власників Чері Істар Б11
Ми зібрали в каталозі нашого інтернет магазину всі найактуальніші варіанти деталей і комплектуючих до автомобіля Chery Eastar різних років випуску, комплектації і варіантів силової установки.
Тут ви знайдете оригінальні з/ч для салону (бардачки, ресівера, панель приладів та ін), і фірмові кузовні деталі (бампери, двері, капоти, багажники та ін), і ремонтні комплекти для «капіталки» двигуна, трансмісії і шасі.
Ми пропонуємо тільки перевірені запчастини на Чері Істар, які можна сміливо використовувати при проведенні гарантійних або перших планових ремонтів.
Зв'яжіться з менеджером нашого інтернет магазину і проконсультуйтеся з приводу вибору тієї чи іншої моделі запасних частин. «Укрзапчастина» буде рада стати для кожного власника цього великого і комфортного «китайця» надійним постачальником будь-яких комплектуючих.
Нові запити від клієнтів
- Крило Chery Eastar B11
- Патрубки Chery Eastar B11
- Плафон підсвітки Chery Eastar B11
- Помпа водяна Chery Eastar B11
- Поршень Chery Eastar B11
- Пружини підвіски Chery Eastar B11
- Пильник Chery Eastar B11
- Решітки Chery Eastar B11
- Рульова колонка Chery Eastar B11
- Панель Chery Eastar B11
- Панель приладів Chery Eastar B11
- Насос паливний Chery Eastar B11
- Кронштейн Chery Eastar B11
- Кріплення Chery Eastar B11
- Кришка Chery Eastar B11
- Лямбда-зонд датчики Chery Eastar B11
- Муфта Chery Eastar B11
- Накладка Chery Eastar B11
- Насос ГУР Chery Eastar B11
- Насос масляний Chery Eastar B11
- Ручки дверні Chery Eastar B11
Відгуки клієнті
Что касается именно этих сайлентблоков заднего рычага на Истар, бренда CTR есть на форуме Чери их конкретные характеристики, с замерами и даже отклики людей которые уже их установили. Стоит думаю и ознакомиться перед заменой) А вообще по том что я уже узнал о них, то для Чери это очень неплохой аналог. - http://www.chery-club.org/forums/viewtopic.php?f=8&t=42586&start=100
Дешевле только даром получится) Цена реально сладкая, как за оригинальный сапун. Я смотрел до этого аналоги наивно думал что дешевле получится взять из аналога, но как я ошибался....
Из деталей ходовой часто беру себе CTR. Из последнего брал сайленблок заднего рычага на Чери Истар. Считаю это оптимальным вариантом цена/качество. Да это конечно не оригинал, но и не "китай" какой небудь. К сайленблоку пока что никаких нареканий, ну хотя и пробег пока что тисяч пятнадцать.
Запчасти очень даже ничего. Не плохие вещи делают для китайских авто. До последней замены эти сайлентблоки передних рычагов прослужили 3 года, начинаю снимать и ставить такие же, чтобы вы понимали езжу на авто каждый день, без перерывов. Получается так и бюджетное решение и по качеству не пасет задних, очень советую! Это отнюдь не малый срок для сайлентблоков передних рычагов!
Они меняются без снятия балки? Или обязательно нужно снимать балку, потому что по другому ни как? Тогда это совсем другая сумма по работе получается, я так подозреваю .,.
Покупал на ховер н3 датчик абсолютного давления CDN. Выбрал такой из-за цены. Но пока что (пробег около 6000) никаких нареканий. Машина сразу же после замены начала работать ровно, вновь появилась динамика и уменьшился немного расход топлива.
Быстро перезванивают для подтверждения заказа, + на почту передали заказ в день оформления, это классно. Понятно излагаются информация. Профессиональный подходит к работе!
О бренде SCT GERMANY слышал, и даже приходилось покупать на Ланос как-то фильтр масляный, а от об SCT TURBO нет) Хотя на фото указан именно GERMANY. Позвоню наверное лучше уточню) .
Як самому перевірити гідрокомпенсатори двигуна Acteco 2,0 на Чері Істар, та знайти несправний!? - https://youtu.be/piA93C6oNOk
На мой взгляд замена муфты компресора достаточно трудоёмкая процедура, поэтому решил ставить оригинальную. Цена конечно не маленькая, но думаю оно того стоит. Визуально муфта выполнена достаточно не плохо. Работает уже почти месяц, практически день в день и никаких нюансов не проявилось. P. S. Спасибо за быструю отправку, реально ускорило процесс ремонта. Благодарю за понимание!
Очень даже бюджетная замена получилась. За счёт стоимости дисков конечно. Замену производил своими силами и руками). Сложности были только с закисшими частями, а так вооружившись инструментом и различными смазочными материалами всё реально можно сделать.
Цена за пустой естественно?!