Запчастини Чері Істар

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
CHERY EASTAR: ІМПОЗАНТНИЙ КРАСЕНЬ
Чері Істар – повнорозмірний седан бізнес-класу (за європейською класифікацією – D), який дебютував ще у 2003-му році.
Доповнив модельний ряд компанії, завершивши лінійку всіх популярних категорій легкового автотранспорту. Зовні являє собою майже повну копію Chevrolet Evanda з невеликими змінами.
Але в 2012-му році пройшов рестайлінг зовнішності, після якого це подібність було зведено до мінімуму.
Ця машина створена для людей, які цінують в транспорті непідробний комфорт та високу якість. Розробники цього автомобіля потрудилися на славу, вона хороша в управлінні, вона прекрасно відчуває дорогу і миттєво реагує на дії свого власника.
Це – імпозантний красень, який грає і переливається всіма фарбами неперевершеного представницького класу. І незважаючи на свій родовід, Eastar дуже швидко знайшов свого покупця в нашій країні: багатьом хотілося мати гарне і добре упаковане авто за смішною для таких характеристик ціною.
Інтернет магазин «Укрзапчастина» радий представити власникам цього автомобіля доступні запчастини Чері Істар за приємними цінами!
Коротко про головне
Ця машина створена для людей, які цінують в транспорті непідробний комфорт та високу якість. Розробники цього автомобіля потрудилися на славу, вона хороша в управлінні, вона прекрасно відчуває дорогу і миттєво реагує на дії свого власника. Втім, китайці є китайці, і говорити про високу якість збірки все таки не доводиться.
В принципі, це авто претендує на титул бізнес-класу. Зрозуміло, європейські та американські машини цього рівня коштують як мінімум в 2 рази дорожче, але і якість у них набагато вище.
Але за ті гроші, які варто Істар, імениті європейські кари можуть запропонувати лише «порожні» моделі, в той час як машини з піднебесної мають дуже солідним рівнем оснащення.
Силових агрегатів пропонується три. Всі мотори – бензинові, атмосферні, і мають об'єм від 1,8 до 2,4 літра.
Найменший з них кілька слабенький для махини вагою майже півтори тонни. Але оптимальним варіантом по витраті все таки прийнято вважати двигун, об'ємом 2 літра і потужністю в 136 конячок. До речі, 2,4 – слабкіше, але зате володіє великим крутним моментом, що для важкого автомобіля дуже непогано.
Трансмісія може бути у двох варіантах – механічною і автоматичною. Привід – тільки на передні колеса. Підвіска хоч і не зовсім добре відпрацьовує нерівності, зате просто чудова на ходу по заміських трасах: седан буквально пливе над землею.
Будь які запчастини за ціною не порівняти з однокласниками. Навіть донор Еванда (до речі, вона теж робилася не без запозичень, з оглядкою на Тойота Камрі) обходиться в ремонті куди дорожче.
Таким чином, автомобіль можна сміливо позиціонувати для тих покупців, які хочуть дуже багато авто за невеликі гроші. Хоч і китайський, але все таки – бізнес-клас.
Трохи про слабких сторонах
Чері Істар – один з перших серійних автомобілів компанії. Але сказати про те, що у нього багато сирих вузлів, це злукавити. Так, огріхи звичайно ж є, але в основі своїй вони не критичні, якщо озиратися на вартість машини.
Перше і характерне для всіх китайців – метал кузова.
Додаткова обробка неминуча, або доведеться прибирати з кузова руді лишаї вже через кілька років експлуатації. Збірка кузова і салону теж викликає деякі нарікання. Так, через кілька десятків тисяч пробігу з'являються сторонні шуми. Рятує шумоізоляція, і підтяжка все, що можна підтягнути.
До моторів особливих претензій немає. Дволітровий мотор – ліцензійний Міцубіші (Галант).
Втім, у цього виробника всі двигуни мають японські корені, і по багатьом запчастинах можуть з ними бути ідентичними.
З питань підбору аналогів краще звертатися до наших менеджерів: підберуть і допоможуть розібратися з усіма тонкощами. Так, у силових агрегатів є нюанси по виставленню фаз газорозподілу, тому ремонт моторів краще довірити професіоналам.
Ходова досить витривала. Залежно від стилю їзди, може зажадати втручання хіба заміна сайлентблоків, гумок, подушок.
До речі, до подушок стабілізатора доступ досить складний, і без помічника при ремонті не обійтися. Зате всі автозапчастини Чері Істар або їх аналоги можна швидко і недорого придбати в нашому магазині з доставкою у будь-який куточок України.
«Укрзапчастина» - спеціально для власників Чері Істар Б11
Ми зібрали в каталозі нашого інтернет магазину всі найактуальніші варіанти деталей і комплектуючих до автомобіля Chery Eastar різних років випуску, комплектації і варіантів силової установки.
Тут ви знайдете оригінальні з/ч для салону (бардачки, ресівера, панель приладів та ін), і фірмові кузовні деталі (бампери, двері, капоти, багажники та ін), і ремонтні комплекти для «капіталки» двигуна, трансмісії і шасі.
Ми пропонуємо тільки перевірені запчастини на Чері Істар, які можна сміливо використовувати при проведенні гарантійних або перших планових ремонтів.
Зв'яжіться з менеджером нашого інтернет магазину і проконсультуйтеся з приводу вибору тієї чи іншої моделі запасних частин. «Укрзапчастина» буде рада стати для кожного власника цього великого і комфортного «китайця» надійним постачальником будь-яких комплектуючих.
Нові запити від клієнтів
- Плафон підсвітки Chery Eastar B11
- Подушка двигуна Chery Eastar B11
- Датчик температури ОР Chery Eastar B11
- Трубка Chery Eastar B11
- Амортизатор задній Chery Eastar B11
- Свічки запалювання Chery Eastar B11
- Циліндр тормозний Chery Eastar B11
- Шарова опора Chery Eastar B11
- Гофра Chery Eastar B11
- Вал Chery Eastar B11
- Тормозні колодки задні Chery Eastar B11
- Захист двигуна картера Chery Eastar B11
- Прокладка термостата Chery Eastar B11
- Датчик розпредвала, фаз Chery Eastar B11
- Ролики Chery Eastar B11
- Тяга Chery Eastar B11
- Петля Chery Eastar B11
- Кільця поршневі Chery Eastar B11
- Підшипники кпп Chery Eastar B11
- Замок двері, капота, багажника Chery Eastar B11
- Стіклопідйомник Chery Eastar B11
Відгуки клієнті
Хочу на Истар сделать наконец-то второй запасной ключ ( дубликат). Покупал машину с одним. Первый хозяин сказал что в салоне дали один ключ и сообщили что так машины и пришли к ним. И это типа норма). Ну ладно это сейчас не суть. Я так понимаю что этот ключ идёт под нарезку? И как дела обстоят с самой подвязкой?
Не много не пойму, это оригинал или аналог? У меня просто чёрные резиновые подушки радиатора стоят. Или там без разницы, качество одно?
Подшипник генератора из недорогих, но тем не менее никаких замечаний у меня не возникло. Время покажет, но сейчас работает тихо. Не люфтит.
Які взагалі існують методи перевірки датчика детонації? 1. Мультиметром (в режимі вольтметра з межею вимірювання до 200 мВ). 2. Металевим предметом (болтом, викруткою) злегка постукуємо по датчику, при цьому на вольтметрі повинні спостерігатися скачки напруги. Несправний датчик не реагує на удари. В цьому випадку замінюємо його. Але більш точно датчик можна перевірити тільки на спеціальному стенді.
Чёткие однозначно поводки. Я покупал парой. Мои за годы не лёгкой работы и постоянных подкрасов после едких омывачек, не имели никакого вида. Заказал новые и поменял за 10 минут. Дополнительно купив новые щётки ( открою даже секрет какие))) Bosch. Вид сменило кардинально. Новое есть новое, краска заводская в один хороший слой. Без ржавчины. С новыми щётками вообще- ОГОНЬ!!!!
Производил попытки реанимировать клапан вентиляции картера. Пробовал делать ему промывку очистителем для карбюратора. Его заливал на некоторое время, потом сливал и так пару раз, думал может быть грязь отмоет и он начнёт работать. Но нет. Клапан оказался всё таки заклинившим. Взял здесь по номеру новый такой же как и стоял. Принцип замены я думаю понятен всем, расписывать не имеет смысла. Магазин классный. Мне было легко и просто разобраться и сделать здесь заказ. Хотя зашёл тогда на этот сайт в первые
Что касается именно этих сайлентблоков заднего рычага на Истар, бренда CTR есть на форуме Чери их конкретные характеристики, с замерами и даже отклики людей которые уже их установили. Стоит думаю и ознакомиться перед заменой) А вообще по том что я уже узнал о них, то для Чери это очень неплохой аналог. - http://www.chery-club.org/forums/viewtopic.php?f=8&t=42586&start=100
Дешевле только даром получится) Цена реально сладкая, как за оригинальный сапун. Я смотрел до этого аналоги наивно думал что дешевле получится взять из аналога, но как я ошибался....
Из деталей ходовой часто беру себе CTR. Из последнего брал сайленблок заднего рычага на Чери Истар. Считаю это оптимальным вариантом цена/качество. Да это конечно не оригинал, но и не "китай" какой небудь. К сайленблоку пока что никаких нареканий, ну хотя и пробег пока что тисяч пятнадцать.
Запчасти очень даже ничего. Не плохие вещи делают для китайских авто. До последней замены эти сайлентблоки передних рычагов прослужили 3 года, начинаю снимать и ставить такие же, чтобы вы понимали езжу на авто каждый день, без перерывов. Получается так и бюджетное решение и по качеству не пасет задних, очень советую! Это отнюдь не малый срок для сайлентблоков передних рычагов!
Они меняются без снятия балки? Или обязательно нужно снимать балку, потому что по другому ни как? Тогда это совсем другая сумма по работе получается, я так подозреваю .,.
Покупал на ховер н3 датчик абсолютного давления CDN. Выбрал такой из-за цены. Но пока что (пробег около 6000) никаких нареканий. Машина сразу же после замены начала работать ровно, вновь появилась динамика и уменьшился немного расход топлива.