Запчастини Шевроле (Chevrolet) Каптіва
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
CHEVROLET CAPTIVA: ПРОСТОРИЙ І НЕ ДОРОГИЙ
Шевроле Каптива стала першим кросовером спільного підприємства GM-DAEWOO в модельному ряду південнокорейського підрозділу. Продажі автомобіля почалися в 2006-му році.
Випускався в п'яти варіантах і семимісного салону. Міг мати як повний, так і передній привід.
Для українського ринку спочатку пропонувалися машини корейської збірки, а потім їх випуск був освоєний на Запорізькому Автозаводі.
За весь час виробництва тричі Шевроле Каптіва піддавався рестайлінгу.
В основному мова йшла про невеликі зміни зовні і в оформленні салону, хоча між першою і останньою моделлю рестайлінгової різниця помітна дуже сильно. Так само після доопрацювання 2010-го року, на машині були усунені багато дитячі хвороби: перенастроєна ходова частина, доопрацьовані деякі вузли.
Тому, у різних років випуску запчастини Chevrolet Captiva не будуть взаємозамінними. Сьогодні, як і з самого початку виробництва, автомобіль відноситься до категорії недорогих середньорозмірних кросоверів з високим рівнем оснащення.
Деякі характеристики і особливості Шевроле Каптіва
В нашу країну модель поставлялася тільки з бензиновими двигунами об'ємом 2,4 і 3,2 літра. Трансмісія, як вже говорилося, могла бути повнопривідною і передньопривідною через ручну або автоматичну коробки передач. На автомобілях після 2010 - року задні колеса підключалися автоматично при пробуксовці через електронно-керовану муфту.
Незважаючи на досить значний і навіть брутальний вигляд, а так само потужні мотори, кросовер назвати всі дорожнім все-таки не можна.
Кліренс малуватий для безболісного подорожі по бруду і снігу, а повний привід швидше призначався для впевненої їзди по дорогах взимку.
Хоча, оформленням салону виробник дуже намагався підкреслити можливості Шевроле Каптіва долати непрохідні ділянки шляху.
Пластик – недорогий, дизайн обробки – лаконічний (до останнього рестайлінга), місця багато як в самому салоні, так і в багажному відділенні. Але ми б не радили штурмувати сльота і бездоріжжя.
А от на асфальті машина веде себе просто відмінно. Може, трохи жорсткувата підвіска, але, зате, незважаючи на розміри, немає ні розгойдувань, ні підозрілих кренів у поворотах.
А за замети, пробуксовку і інші неприємності відповідає електроніка, якій Каптіва буквально просто набита. Втім, якщо з нею трапляються проблеми, це досить сильно б'є по кишені.
Напевно, цю модель можна сміливо рекомендувати, як великий сімейний автомобіль. В далекій дорозі в ньому не втомлюються навіть задні пасажири.
Досить безпечний, місткий, надійний (особливо після рестайлінгу) і симпатичний кросовер для всієї родини.
будь далеку подорож було безпечним і комфортним, інтернет магазин «Укрзапчастина» пропонує запчастини Шевроле Каптіва тільки найкращої якості, від перевірених постачальників та за доступними цінами.
Що потрібно знати про ремонт
Найбільші претензії у власників цього кросовера – до дорестайлинговым моделям. Так, з ними може трапитися все що завгодно: вийти з ладу коробка, згоріти стартер або генератор, потекти масло з-під кришки і т. д. Не кажучи вже про те, що ходова частина просто жахливо ненадійна. В першу чергу – амортизатори і стійки стабілізатора.
Після 2010-го року багато проблеми були виправлені, і краще на вторинному ринку вибирати все-таки більш пізні машини.
Втім, слід зауважити, що моделі, поставлені з Кореї, за якістю збірки, вузлів і деталей були набагато надійніше. Тим не менш, на перших машинах метал кузова не відрізнявся великою витривалістю. Та й шумоізоляція була не з кращих.
Особливо, якщо ви пересідаєте на кросовер з легкового автомобіля. Обесшумка і антикорозійна обробка – рекомендовані, якщо хочете, щоб машина стала як можна довше.
Є претензії і до моторів. Так, ланцюг у двигуні об'ємом 3,2 літра не відрізняється довговічністю. Сальник розподвалу може дати текти досить рано. Та й ненажерливі обидва мотора, але тут вже ніякі запчастини Шевроле Каптіва не допоможуть – з цим доведеться змиритися.
Багато представник офіційних дилерів стверджують, що в автоматичній коробці масло залито на весь термін служби. Але ми б рекомендували його міняти кожні 50 000. Інакше після 150 тис. км пробігу ваша АКПП може померти назавжди. Також автомат дуже боїться перегріву, і за цим треба стежити. Так, до речі, лампочки у фарах – витратний матеріал. Будьте до цього готові.
«Укрзапчастина» пропонує найкращі рішення
Ніщо так не радує автолюбителя, як доступні і якісні деталі. Інтернет магазин «Укрзапчастина» у своєму каталозі зібрав такі запчастини Шевроле Каптіва, які відповідають обом цим побажанням автолюбителів.
Звернувшись до нас, ви отримаєте кваліфіковану консультацію, швидку доставку в будь-яку точку України, невисокі ціни і зручні форми оплати. Ми зробимо все, щоб задовольнити кожного нашого клієнта.
Заміна нижнього сайлентблока кулака Шевроле Каптіва
Так, підвіска автомобіля Шевроле Каптіва має вельми якісну реалізацію. Але навіть у неї не обійшлося без слабких місць. Особливо сильно дістається сайлентблокам задньої ві с і . Основні ударні навантаження від дороги лягають на нижні сайлентблоки задніх кулаків (цапф) . Артикул нжних сайлентблоків задніх кулаків Шевроле Каптива : CHAB-012 96626433 (цапфа у зборі з сайлентблоками) Q0050268 Нижній сайлентблок задньої цапфи Chevrolet Captiva відповідає за еластичне підключення заднього ричага . Тобто замість класичної шарової опори , як на передній вісі, використаний сайлентблок. Діагностика нижніх сайлентблоків задніх кулаків Шевроле Каптива При зносі нижніх сайлентблоків на задніх кулаках...
Нові запити від клієнтів
- Дзеркало Chevrolet Captiva
- Фара Chevrolet Captiva
- Стікло Chevrolet Captiva
- Шрус внутрішній Chevrolet Captiva
- ГРМ Chevrolet Captiva
- Циліндр тормозний Chevrolet Captiva
- Куліса Chevrolet Captiva
- Панель Chevrolet Captiva
- Накладка Chevrolet Captiva
- Підшипник вижимний Chevrolet Captiva
- Замок двері, капота, багажника Chevrolet Captiva
- Піввісь права та ліва Chevrolet Captiva
- Ступиця Chevrolet Captiva
- Насос ГУР Chevrolet Captiva
- Ущільнювач Chevrolet Captiva
- Прокладки Chevrolet Captiva
- Решітки Chevrolet Captiva
- Подушка двигуна Chevrolet Captiva
- Амортизатор задній Chevrolet Captiva
- Сайлентблоки Chevrolet Captiva
- Омивач бачок, насос, форсунка Chevrolet Captiva
Відгуки клієнті
Болты как болты, нечего особенного. Единственный неоспоримый плюс что не нужно ничего искать подбырать и прочие, просто заказал в интернете и точно знаешь что у тебя все болты будут идентичны по резьбе размерам и даже по весу. Укрзапчасти - спасибо что отправляете даже маленькие заказы)
отличная статья в бортжурнале " Драйв2 ру" с информативными фото. - https://www.drive2.ru/l/5073278/. Мне была как раз в тему
Вроде и простая деталь, но выбрал всё таки GM, как-то на душе спокойнее. Вилочка пришла в стандартном пакетике с наклейкой, всё как в лучших традициях) А если серьёзно исполнение хорошее, палец в отверстия проходит с минимальным зазором, без люфтов. Кстати палец и его фиксатор тоже взял новые и не поверите) тоже GM. Цена - ещё демократичная на этом сайте!
Появился люфт на рычаге переключения ппередач. Стали включаться не так четко. Пр регулировке обратили внимание, что проблема со штоком выбора передач была - стал болтаться. Заменили на оригинальный, тот что здесь. Проблема самоустранилась. Единственное, рекомендую сразу обращать внимание и на сальник штока - потом разбирать механизм еще раз выйдет дороже.
Меня очень давно интересует такой же вопрос: " Не секрет, что на механике сцепление начинает в первую очередь вонять при буксе на задней передаче. Я так предполагаю, это происходит потому, что слишком маленькое количество зубьев на шестерне задней передачи. Можно ли на заднюю передачу установить другую шестерню с количеством зубьев как на первой передаче?" - http://www.clubcaptiva.ru/forum/viewtopic.php?t=44560
У меня на каптиве начал подтекать сальник штока кулисы. Решил его поменять и за одно заменить ремкомплект кулисы. Все купил в этом магазине. Цены хорошие. Качество тоже на уровне. После замены, передачи включаются почти как на новой машине было.
Недавно обратились в магазин Укрзапчасть, за покупкой папе на автомобиль, новых колодок тормозных передних. Подобрали очень удачный как на мой взгляд вариант, учитывая наши потребности и возможности! В кратком итоге, магазин оставил нам хорошое настроение и полезную покупку. Выбирали мы долго. Продавцы ответили на все вопросы. Пока выбирали - успели пообщаться с двумя продавцами). Оба отлично разбирались в товаре. Я в этом интернет магазине делал заказ не единожды, так что уверенно могу сказать, что уровень знаний персонала явно вырос.
Во врямя ремонта головки блока цилиндров на шевполе каптива, выяснилось что нужно заменить одну из технологических заглушек и всё таки ещё один клапан, оказался не пригоден. Быстро нашёл в интернете. На следующей день занес всё что нужно мастерам. Сказали: "Стали запчасти как родные")) Спасибо, несмотря на то что нету самовывоза, отправка работает быстро! Всём успехов!
Запчасть подошла, все прошло идеально. Доставили быстро. Рекомендую.
Если одним словом сказать - распрекрасно! Супрер во всем - и в цене и в качестве.
Есть что выбрать, но цены мягко говоря далеко не на все нормальный. Стойка по цене устроила. Взял обе. Привезли вполне нормально. Но не торопитесь сразу заказывать! поищите еще здесь же других производителей. По многому ту есть аналоги, иногда дешевле почти в два раза!