Запчастини Шевроле (Chevrolet) Авео Т250, Т255

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик

в 1 клік
в кошик
Каталог запчастин
CHEVROLET AVEO: ДЛЯ МІСТА І НЕ ТІЛЬКИ
Chevrolet Aveo – субкомпкатный автомобіль класу «Я», що випускається під ім'ям відомого американського бренду на потужностях південнокорейської компанії Деу Моторс.
Фактично модель стала первістком спільного виробництва GM і Daewoo після об'єднання їх зусиль у 2002-му році. Випускалася в трьох варіантах кузова – седан, три-і п'ятидверний хетчбек. У 2008-му був проведений рестайлінг, а в 2011-му було представлено друге покоління. Але в нашій країні цей авто відомий не тільки під цим ім'ям.
Шлях до підкорення автовласників України модель розпочала фактично з моменту своєї появи. Незважаючи на вихід другого покоління, перші Авео не канули в лету: з 2012-го авто в кузові седан збирається на вітчизняному АвтоЗАЗ.
Причому, вже під власним ім'ям - ZAZ Vida. Сьогодні частка вітчизняних комплектуючих в цій машині вже доведена до 51-го відсотка, що робить цей автомобіль по-справжньому українським. Але за рахунок цього запчастини Chevrolet Aveo стали набагато доступніше.
Верткий Шевроле Авео з зрозумілим характером
В нашій країні за весь час пропонувалися машини з двома бензиновими двигунами – 1.6 і 1.5 літрів. Обидва вони комплектувалися механічною КПП. Ні до одного з цих агрегатів претензій немає – при регулярному техобслуговуванні вони служать довго і надійно. Найголовніше – якість палива. При цьому обидва мотора цілком успішно перетравлюють 92-й бензин.
І пострестайлинговая версія, і друге покоління технічно сильно не змінилися. Зате дуже змінилися зовні і всередині, ставши набагато цікавіше і привабливіше. Автомобіль як і раніше залишився в своєму класі, зберіг габарити і відповідно – славу вдалого і верткого міського автомобіля, парковка якого в тісних і заповнених вулицях не складе труднощів.
Але і на заміських шосе Шевроле Авео веде себе дуже непогано. До швидкості 100 км/год звуку мотора практично не чутно. Легко йде на обгін на п'ятій передачі, непогано тримає дорогу. Але варто пам'ятати, що автомобіль досить легкий і з високим центром ваги. Це говорить про те, що він має досить середню аеродинаміку, а при малій вазі це загрожує зносом при проїзді зустрічних фур.
Дуже часто його вибирають таксисти, а також молоді сім'ї. Він у міру комфортний, набагато престижніше конкурентів-китайців, легкий і недорогий в обслуговуванні, а при ремонті завжди є величезний вибір аналогів багатьох деталей на заміну оригінальних.
Інтернет магазин «Укрзапчастина» пропонує запчастини Шевроле Авео в асортименті з можливістю дуже великої кількості варіантів підбору ліцензійних деталей високої якості.
Не без проблемних місць
Як вже говорилося, до двигунів особливих претензій немає, але деякі проблемні місця все ж існують. Перше – це модуль запалювання, в якому часто і густо «летять» котушки запалювання. Причому по одній міняти не вийде – тільки в зборі.
Кажуть, що причина не в якісному паливі, тому експерименти з заправками краще не проводити. Інакше – і свічки швидше виходять з ладу, і форсунки забруднюються, і котушки горять.
Ще одне слабке місце моторів Шевроле Авео – прокладка кришки головки блоку, яка весь час норовить дати текти.
Слідкуйте за цим, щоб не залишитися в далекій дорозі без олії, і не угробити мотор остаточно. До речі, при обриві ременя ГРМ клапана гне!
Немає особливих претензій і до підвіски. Але з незвички робота штатних амортизаторів здається дещо грубуватою: при переїзді через нерівності створюється відчуття, що вони «пробивають». Це – особливість налаштування ходової, а не недолік. І якщо замінити стійки на аналоги відомих брендів, ситуація покращитися.
Так само при обслуговуванні необхідно знати, що найбільш частої заміни вимагають втулки і стійки переднього стабілізатора. Це практично загальна хвороба, яка лікується підбором аналогів (інакше будете міняти кожні 15-20 тис. км).
Задня підвіска – безпроблемна, але в задній балці сайлентблоки не призначені до перепрессовці! Тільки покупка деталі в зборі. Або – купувати китайські запчастини та запресовувати (оригінальних просто не буває).
А от в електроніці є нюанси. Якщо ви помітили, що у вас регулярно виникає необхідність купити лампи освітлювальні (передні фари та задні ліхтарі), значить, у вас стоять заводські запобіжники із завищеними показниками. Така проблема зустрічається досить часто, і вирішується заміною оних. Ще можуть часто виходити з ладу різні датчики. Так що, якщо раз на рік вам доводиться міняти якийсь з них – це цілком нормальне явище для Шевроле Авео.
Тільки найкраще і доступне
Інтернет-магазини «Укрзапчастина» пропонує вам різні рішення для ремонту і обслуговування вашого автомобіля з урахуванням всіх перерахованих його особливостей.
У цьому розділі ми представляємо оригінальні та ліцензійні запчастини Шевроле Авео, які напевно допоможуть вам утримувати свого чотириколісного коня у справному робочому стані.
Аналоги з Європи і деталі з Китаю, кваліфікований побір за каталогом, VIN номеру, року випуску, помірні ціни та доставка по Україні чекають вас!
Нові запити від клієнтів
- Насос масляний Chevrolet Aveo
- Сальник Chevrolet Aveo
- Петля Chevrolet Aveo
- Переключатель підрульовий Chevrolet Aveo
- Фіксатор Chevrolet Aveo
- Панель Chevrolet Aveo
- Панель приладів Chevrolet Aveo
- Насос ГУР Chevrolet Aveo
- Муфта Chevrolet Aveo
- Шарова опора Chevrolet Aveo
- Шатун Chevrolet Aveo
- Шестерня Chevrolet Aveo
- Кулак поворотний Chevrolet Aveo
- Кришка Chevrolet Aveo
- Кронштейн Chevrolet Aveo
- Корпус Chevrolet Aveo
- КПП Chevrolet Aveo
- Корзина зчеплення Chevrolet Aveo
- Плафон підсвітки Chevrolet Aveo
- Повторювач повороту Chevrolet Aveo
- Фара Chevrolet Aveo
Відгуки клієнті
В этой цене эти кольца на мой взгляд очень хорошее предложение. Это же практически оригинал! Достойная замена получается!
Заменил целиком приемную трубу на Авео. Впринципе для меня это был оптимальный вариант чтобы не переваривать гофру. По длинне и форме один в один как и была родная. На то она и GM. Датчик кислорода у меня рабочий, просто переставил со старой трубы.
Появились вибрации, особенно заметно было при включение первой или задний передачи машину начинало трясти . Думал обойдется заменой только правой опоры двигателя, но пришлось менять все. После замены при включение первой норм стало и по педали газа пропала вибрация. Замена опор двигателя происходит следующим образом - https://starifaeton.ru/info/zamena-podushek-dvigatelja-aveo-t250/
Покупал такую трубку. По сути мне нежна была только гофра, но так как не умею варить, взял целиком всю трубу (с учётом найма сварщика не на много дороже вышло). Менял самостоятельно. Никаких трудностей в плане соответствия не возникло. Качество в порядке. Тяжело откручивалась сама труба. Кстати вместе с трубой заказывал и новый крепёж на неё. Все позиции пришло почтой, в магазине ни о чем не забили. Спасибо большое за внимательность!
Поскольку GM подушка дорогая, решил поставить такую. Чесно говоря много от неё не жду. На данный момент прошла около 15-ти тисяч. За это время серезных следов износа или просадки я не вижу. Поэтому почему бы и нет, за свои деньги вполне достойный вариант оказывается. P.S. Болты крепления старой подушки к лонжерону ели открутил, боялся что сорву, поэтому будьте с ними осторожнее.
Процесс замены этих же колечек, на двигателе 1,5. - https://koreanautoreview.com/chevrolet/aveo/zamena-porshnevyx-kolec-aveo.html. Статья действительно содержит всю информацию о замене и даже выборе колец!
Став помічати що стрілка рівня палива почала жити своїм життям. При заправці до повного показує нормально. Але ось як тільки відкатав до половини бака, то стрілка падає вниз до нуля і показання як ніби бак порожній і бортовий комп показує прочерки. Коли ще трохи відкатав і рівень бензину знизиться вже десь на рівні першого поділу. То показує нормально. Став шукати причини зразу ж в баку. Знявши бензонасос став оглядати плату так званий ДУТ (датчик рівня палива) і виявилося що зносилися доріжки на платі. Хоч не хоч а потрібно міняти. Увечері зробив замовлення, зранку набрали підтвердили наявність, і данні для відправки. Вже через кілька днів замовлення забрав.
Перебравши багато інтернет магазинів по продажу авто запчастин, довіру мою завоював тільки магазин Укрзапчасті !!!) Замовляю у хлопців вже років 3! Дуже задоволена якістю виконання замовленя, цінами, відповідальністю, що є не менш важливо !!! Щирістю всіх без винятку співробітників, які завжди готові з радістю допомогти!) Рекомендую сайт Укрзапчасті всім знайомим і друзям!)
Кнопка стеклоподъемника один в один как заводская, я был в приятном ступоре когда получил заказ. Держится в карте очень хорошо. Не скрипит, не люфтит. Супер! Результат очень хороший!
Нормальный ремень. Уже пару раз такой брал. Меняю каждые 60 тисяч. После такого пробега у ремней сильных признаков износа не бывало. К слову ролики я беру INA, можно и Gates, но первые мне как-то больше нравятся, поэтому комбинирую. И на выходе получается не плохой результат!
Перестали працювати всі три стоп сигнали. Зрозуміло, що всі лампочки відразу не могли перегоріти, значить проблема в чомусь іншому. Так як я не зовсім досвідчений водій, я почав обдзвонювати СТО. Там почувши мою проблему винесли діагноз: "Лягушке хана!"). Коротко пояснили мені, що за "жабка", і де вона в моїй машині живе). Взагалі все зробив сам, навіть замовив на сайті Укрзапчасті!)
После замены высоковольтных проводов PAX и свечей NGK , сразу ометил уменьшение расхода топлива на литр, примерно. Да и вцелом работает двигатель ровнее. На сегодняшний день пробег 20 тысяч, и без проблем. Рекомендую! Провода очень стойкие к разного рода повреждениям, всё таки силикон лучше резины!