ROEWE EI6 – китайський седан, що став конкурентом Камрі и Оптіми

Китайський автопром упевнено крокує вперед, покращуючи якість з кожною новою моделлю. Седан ROEWE EI6 – яскраве тому підтвердження. Автомобіль виглядає дуже презентабельно, має витрата палива всього 1,5 л за рахунок гібридного облаштування движка.

ROEWE EI6

Зовнішній вигляд

Розміри китайського седана ROEWE EI6 складають 4671х1835х1464 мм при довжині колісної основи 2715 мм. У зовнішності седана відзначається безліч декору, зокрема – хрому.

Візуально автомобіль схожий на седани Фольксваген. У дизайні відзначається використання ксенону або світлодіодів в головній оптиці (залежно від комплектації) складна геометрія габаритних вогнів.

Дизайн ROEWE EI6

Форми обтічні, рельєфу мало. Передня частина нахилена до дороги, а корма виглядає масивно і важкувато. Збоку профіль виглядає стрімким. 

Салон і оснащення

У салоні обробка виконана з натуральної шкіри. Встановлений екран системи мультимедіа з діагоналлю 10,4 дюйма, а також цифрова панель приладів з екраном на 12,3 дюйма. Розробники оснастили ROEWE EI6 безліччю електронних помічників і асистентів.

Вже в початковій версії є круїз-контроль, блоки управління кліматом. У салоні багато місця для водія і пасажирів. Крісла мають анатомічну форму, оснащені бічною підтримкою, обігрівом, електрорегулюванням.

Салон ROEWE EI6

Технічні аспекти

Китайське авто ROEWE EI6 – одне з самих «молодих» на вітчизняному ринку. Воно виконане на  візку другої генерації MG6 . Гібридна версія вийшла на ринок в 2020 році.

Розробники позиціонують цей седан як сімейне авто. Модель має тільки передній привід. У базовій версії авто оснащене турбірованим движком I3 на 1 л і електромотором на 82 к.с. Загальна потужність силової установки – 228 «конячок».

Корма ROEWE EI6

Можливе компонування з 6-ступінчастою механікою або 7-діапазонним «роботом». Управління здійснюється з допомогою шайби на тунелі. Рухатися можливо тільки вперед або назад.

Повного заряду акумулятора ROEWE EI6 вистачить на 53 км пробігу тільки на електротязі. У режимі Eco дальність можна збільшити до 2000 км. На заряджання до 100% знадобиться 3 години.

На домашньому ринку вартість автомобіля в початковій комплектації склала 15 тисяч доларів.

Читайте также:

Оновлено спортивний кросовер Changan CS75 Plus 2020
09.09.2020
Оновлено спортивний кросовер Changan CS75 Plus 2020
Кросовер Changan CS75 Plus пройшов черговий рестайлінг , що торкнувся переважно кузова і залишив без особливих змін технічну складову. Це китайське авто більше адаптовано під...
В Китаї представили електричний кросовер BYD Song Plus
26.08.2020
В Китаї представили електричний кросовер BYD Song Plus
На автошоу в Ченду в серпні 2020 року було презентовано багато нових автомобілів, у тому числі від концерну BYD. На виставці представили електрокросовер BYD Song Plus , що приємно...

Всі статті »