ROEWE EI6 – китайський седан, що став конкурентом Камрі и Оптіми
Китайський автопром упевнено крокує вперед, покращуючи якість з кожною новою моделлю. Седан ROEWE EI6 – яскраве тому підтвердження. Автомобіль виглядає дуже презентабельно, має витрата палива всього 1,5 л за рахунок гібридного облаштування движка.
Зовнішній вигляд
Розміри китайського седана ROEWE EI6 складають 4671х1835х1464 мм при довжині колісної основи 2715 мм. У зовнішності седана відзначається безліч декору, зокрема – хрому.
Візуально автомобіль схожий на седани Фольксваген. У дизайні відзначається використання ксенону або світлодіодів в головній оптиці (залежно від комплектації) складна геометрія габаритних вогнів.
Форми обтічні, рельєфу мало. Передня частина нахилена до дороги, а корма виглядає масивно і важкувато. Збоку профіль виглядає стрімким.
Салон і оснащення
У салоні обробка виконана з натуральної шкіри. Встановлений екран системи мультимедіа з діагоналлю 10,4 дюйма, а також цифрова панель приладів з екраном на 12,3 дюйма. Розробники оснастили ROEWE EI6 безліччю електронних помічників і асистентів.
Вже в початковій версії є круїз-контроль, блоки управління кліматом. У салоні багато місця для водія і пасажирів. Крісла мають анатомічну форму, оснащені бічною підтримкою, обігрівом, електрорегулюванням.
Технічні аспекти
Китайське авто ROEWE EI6 – одне з самих «молодих» на вітчизняному ринку. Воно виконане на візку другої генерації MG6. Гібридна версія вийшла на ринок в 2020 році.
Розробники позиціонують цей седан як сімейне авто. Модель має тільки передній привід. У базовій версії авто оснащене турбірованим движком I3 на 1 л і електромотором на 82 к.с. Загальна потужність силової установки – 228 «конячок».
Можливе компонування з 6-ступінчастою механікою або 7-діапазонним «роботом». Управління здійснюється з допомогою шайби на тунелі. Рухатися можливо тільки вперед або назад.
Повного заряду акумулятора ROEWE EI6 вистачить на 53 км пробігу тільки на електротязі. У режимі Eco дальність можна збільшити до 2000 км. На заряджання до 100% знадобиться 3 години.
На домашньому ринку вартість автомобіля в початковій комплектації склала 15 тисяч доларів.
Читайте также:

Новий електричний кросовер Voyah Free готується до серійного виробництва
Компанія Dongfeng створила суббренд Voyah для проектування, складання і реалізації під цією назвою дорожчих моделей автомобіля. Дебют нового бренду відбувся влітку 2020 року, проте...

Hongqi E-HS9 – електричний кроссовер преміального класу від FAW
Раніше дочірня компанія FAW – Hongqi, орієнтувався виключно на виробництво лімузинів, які були призначені переважно для членів уряду. Рідше компанія випускала легкові автомобілі...