BYD Tang 2020 – яскравий китайський кросовер с німецькою аурою
Автомобіль BYD Tang 2020 роки несхожий на типові китайські продукти. Кузов в основній масі має характерні німецькі риси. При агресивній зовнішності салон виявився дуже зручним, а технічні параметри – дуже сильними.
Зовнішній вигляд
Над екстер'єром розробники потрудилися добре, тому цей китайський автомобіль буде затребуваний у будь-якій країні. Відзначаються великі повітрозабірники, грубий рельєф, багато дрібного декору хромом і виразний перед.
Передня частина BYD Tang отримала невеликий капот з великою кількістю рельєфу. Повітрозабірні системи переходять один в інший, центральна має трапецієвидну форму. Система заповнена сіткою і хромованими перекладинами.
На рівні верхнього краю радіаторної решітки розташувалася трикутна головна оптика, наповнена ксеноном. Нижче ніші повітропроводів до гальм. Бампер невеликий, під ним
виріз для охолодження двигуна і пластиковий чорний захист.
Збоку авто має вузьку смугу скління з хромованим ободом, рельєфні двері і пластикові накладки.
Корма після рестайлинга корму BYD Tang сильно змінилася. Дах сильно нахилений, є великий козирок. Під ним розташувалося вікно багажника, рельєфні дверці із смугою стоп-сигналів і габаритними вогнями.
Салон і оснащення
Усередині автомобіль BYD Tang дуже комфортабельний. У салоні використана натуральна шкіра, якісний пластик, стилізація під метал і алькантара.
Торпедо має стриманий дизайн. У центрі великий сенсорний екран, який можна обертати. З нього відкривається доступ до мультимедіа і бортовий комп'ютер. Фізичних кнопок мало.
Кермо мультифункціональне. На центральному тунелі декілька кнопок, рукоять КПП, підсклянники, органайзер і підлокітник з секцією під речі і холодильником.
У BYD Tang сім посадочних місць, сидіння зручні і привабливі. Перший ряд отримав підігрів, обдув і електрорегулювання. На другому і третьому ряду також є обігрів і можливість регулювати положення сидінь.
Технічні аспекти
У базовій версії використовується бензиновий движок на 2 л з віддачею 205 к.с. Він компонується з 6-ступінчатою роботизованою КПП і розміщується на передній осі. У розширеній комплектації встановлена гібридна силова установка.
Бензиновий мотор доповнюється двома електричними. Уся установка видає до 300 «конячок». Поєднується вона з роботизованою КПП, але привід при цьому повний.
Автомобіль BYD Tang економічний у витраті палива і може розігнатися до 100 км/год всього за 5 секунд.
Базова комплектація авто обійдеться в 450 тисяч гривен, а топова – удвічі дорожче.
Читайте также:

Новий електричний кросовер Voyah Free готується до серійного виробництва
Компанія Dongfeng створила суббренд Voyah для проектування, складання і реалізації під цією назвою дорожчих моделей автомобіля. Дебют нового бренду відбувся влітку 2020 року, проте...

Hongqi E-HS9 – електричний кроссовер преміального класу від FAW
Раніше дочірня компанія FAW – Hongqi, орієнтувався виключно на виробництво лімузинів, які були призначені переважно для членів уряду. Рідше компанія випускала легкові автомобілі...