Китайский пікап Maxus T70 – гідна новинка на ринку

Китай вже представив громадськості автомобіль Maxus T70 від суббренду, що належить SAIC. Новий автомобіль розроблений з нуля і не є чиєю-небудь копією.

Автомобіль доступний в двох версіях, що відрізняються довжиною колісної бази – стандартна 3155 мм і «розтягнута» 3470 мм. Перша обійдеться в 120 тисяч юанів, а друга – у 205 тисяч юанів.

Maxus T70

Зовнішній вигляд

Дизайн пікапа Maxus T70 пропрацьований якісно: авто виглядає стильно і упевнено. Кузов дуже великий, наявна велика кількість декору, характерного американським пікапам і досить незвичайного в китайському авто: вставки з хрому, великі повітрозабірники і виражена рельєфність.

Передня частина розміщена високо і має великі розміри. Капот дуже великий: його центральна зона нібито втоплена в кузов, а боковини більше випинають.

По середині бампера місце під решітку радіатора з множинними кутами. Вона отримала дрібну сітку, хромований обід і шильдик з назвою бренду.

Передня частина

Біля повітрозабірника розміщуються ксенонові фари головного світла. Також вирізи під повітрозабірник є в обважуванні. Вони мають велику сітку і противотуманки. У кузова немає захисту, а значить авто не підходить для поганих умов.

Збоку помітні рельєфні хвилі, багато хрому, включаючи рейлінги, ручки, дзеркала, підніжки і декор.

Ззаду пікап досить звичайний. Дверці кузова великі, на них є слабо виражений рельєф, ручка з хромом і великий напис Maxus. Є вертикальні габарити, обважування заповнене противотуманками і сходинкою.

Інтер'єр і устаткування

У Maxus T70 у базовій версії обробка виконана якісними тканинами, а в топовій – шкірою. Є мультифункціональне кермо, система мультимедіа. На центральній консолі багато деталей: сенсорний екран, аналогова панель, дефлектори, порти для аксесуарів.

 

Кермо і консоль

Тунель трансмісії досить невеликий. На ньому мало технічних компонентів і невеликі органайзери.

В авто 5 посадочних місць. Сидіння цілком комфортні. Перший ряд крісел має механічне регулювання. У топовій версії водійське крісло отримало електрорегулювання, підігрів і бічну підтримку.

Для другого ряду передбачені статичні підголовники і компактні підлокітники. Є 6 подушок безпеки.

Технічні аспекти

Maxus T70 має лише один двигун. Для нього вибраний дизельний мотор на 2 л з потужністю 163 к.с.

Двигун Maxus T70

Компонується движок з 6-діапазонною АКПП або МКПП. Використовується виключно повний привід.

 

Читайте также:

JAC Jiayue X4 – стильний китайьский кросовер, який почнуть продавати вже літом 2020
15.06.2020
JAC Jiayue X4 – стильний китайьский кросовер, який почнуть продавати вже літом 2020
Автоконцерн JAC працює над розширенням модельного ряду і вже презентував оновлений паркетник. Автомобіль Jiayue X4 не 100% новинка, а переробка іншого кросовера , що не став...
ROEWE EI6 – китайський седан, що став конкурентом Камрі и Оптіми
08.06.2020
ROEWE EI6 – китайський седан, що став конкурентом Камрі и Оптіми
Китайський автопром упевнено крокує вперед, покращуючи якість з кожною новою моделлю. Седан ROEWE EI6 – яскраве тому підтвердження. Автомобіль виглядає дуже презентабельно ,...

Всі статті »