Китайский пікап Maxus T70 – гідна новинка на ринку
Китай вже представив громадськості автомобіль Maxus T70 від суббренду, що належить SAIC. Новий автомобіль розроблений з нуля і не є чиєю-небудь копією.
Автомобіль доступний в двох версіях, що відрізняються довжиною колісної бази – стандартна 3155 мм і «розтягнута» 3470 мм. Перша обійдеться в 120 тисяч юанів, а друга – у 205 тисяч юанів.
Зовнішній вигляд
Дизайн пікапа Maxus T70 пропрацьований якісно: авто виглядає стильно і упевнено. Кузов дуже великий, наявна велика кількість декору, характерного американським пікапам і досить незвичайного в китайському авто: вставки з хрому, великі повітрозабірники і виражена рельєфність.
Передня частина розміщена високо і має великі розміри. Капот дуже великий: його центральна зона нібито втоплена в кузов, а боковини більше випинають.
По середині бампера місце під решітку радіатора з множинними кутами. Вона отримала дрібну сітку, хромований обід і шильдик з назвою бренду.
Біля повітрозабірника розміщуються ксенонові фари головного світла. Також вирізи під повітрозабірник є в обважуванні. Вони мають велику сітку і противотуманки. У кузова немає захисту, а значить авто не підходить для поганих умов.
Збоку помітні рельєфні хвилі, багато хрому, включаючи рейлінги, ручки, дзеркала, підніжки і декор.
Ззаду пікап досить звичайний. Дверці кузова великі, на них є слабо виражений рельєф, ручка з хромом і великий напис Maxus. Є вертикальні габарити, обважування заповнене противотуманками і сходинкою.
Інтер'єр і устаткування
У Maxus T70 у базовій версії обробка виконана якісними тканинами, а в топовій – шкірою. Є мультифункціональне кермо, система мультимедіа. На центральній консолі багато деталей: сенсорний екран, аналогова панель, дефлектори, порти для аксесуарів.
Тунель трансмісії досить невеликий. На ньому мало технічних компонентів і невеликі органайзери.
В авто 5 посадочних місць. Сидіння цілком комфортні. Перший ряд крісел має механічне регулювання. У топовій версії водійське крісло отримало електрорегулювання, підігрів і бічну підтримку.
Для другого ряду передбачені статичні підголовники і компактні підлокітники. Є 6 подушок безпеки.
Технічні аспекти
Maxus T70 має лише один двигун. Для нього вибраний дизельний мотор на 2 л з потужністю 163 к.с.
Компонується движок з 6-діапазонною АКПП або МКПП. Використовується виключно повний привід.
Читайте также:

Новий електричний кросовер Voyah Free готується до серійного виробництва
Компанія Dongfeng створила суббренд Voyah для проектування, складання і реалізації під цією назвою дорожчих моделей автомобіля. Дебют нового бренду відбувся влітку 2020 року, проте...

Hongqi E-HS9 – електричний кроссовер преміального класу від FAW
Раніше дочірня компанія FAW – Hongqi, орієнтувався виключно на виробництво лімузинів, які були призначені переважно для членів уряду. Рідше компанія випускала легкові автомобілі...