Бюджетний електрокар Dongfeng E1

У кінці 2019 року Піднебесна презентувала новий електрокар Dongfeng E1, який поступить в продаж вже в 2020 році. Цей китайський автомобіль має хороший запас ходу і при цьому має невисоку вартість.

Dongfeng E1

Новинка також носить назву Scenery E1 і Aeolus EX1. Вона створена спільно брендами DongFeng, Renault і Nissan спеціально для проекту e - GT New Energy Automotive.

В якості базису і зразка для автомобіля вибраний недорогий кросовер Renault Kwid.

Технічні параметри

Автомобіль Dongfeng E1 виконаний на передньопривідній платформі. Спереду – незалежна підвіска за типом МакФерсон, а ззаду – напівзалежна підвіска у форматі балки.

Електромотор має потужність 45 к.с. (33 кВт), а максимальну обертаючий момент складає 125 Нм на передній осі.

Dongfeng E1 отримає електродвигун

Акумулятор має місткість 26,8 кВт/год. Він розміщується під дном електромобіля і дозволяє на одній зарядці пройти до 271 км, розвиваючи при цьому швидкість до 105 км/год.

Щоб повністю зарядити електрокар від домашньої мережі, знадобиться 4-4,5 години. При цьому можна використати зарядний пристрій з більшою потужністю. Він потрібен для відновлення запасу електропалива на 80% в акумуляторі всього за півгодини.

Зовнішній вигляд

Екстер'єр електромобіля від китайського розробника дуже схожий з дизайном Renault Kwid, причому на модель 2015 року, тобто до модернізації.

Новий електромобіль Dongfeng E1 має осучаснені фари головного світла і протитуманні LED-фари.

Зовнішній вигляд Dongfeng E1

У імітації радіаторних грат розташований порт для зарядки – він ховається під емблемою. Для переднього бампера використаний оригінальний пластик.

У профіль і ззаду кузов автомобіля практично не відрізняється від Renault Kwid. Різниця полягає в більших накладках на дверях і колісних арках. Сам кузов компактний, збитий. На дверях багажника є спойлер, а внизу корма обрамлена маленьким бампером.

Розміри електрокара вказують на його компактність: 3699х1579х1515 мм – лінійні розміри, а довжина між осями – 2423 мм. Кліренс – 120 мм – досить маленький, як для електрокара.

Колеса на 14 дюймів з легкосплавними або сталевими дисками. Маса кузова із спорядженням – 921 кг

Салон

Салон Dongfeng E1 повністю повторює дизайн салонів в електромобілях від Venucia і Рено. Повністю ідентичне кермо і приладова панель, велика архітектура передньої панелі.

Салон Dongfeng E1

Центральна консоль оснащена сенсорним екраном на 8 дюймів, а також блоком управління кондиціонером.

Передній ряд – зручні крісла зі вбудованими в спинку підголовниками. Для оббивки використані дешеві матеріали. При цьому інтер'єр добротний і якісний.

В цілому автомобіль має усе необхідне, приємно виглядає і при цьому має скромний цінник.

Читайте также:

JAC Jiayue X4 – стильний китайьский кросовер, який почнуть продавати вже літом 2020
15.06.2020
JAC Jiayue X4 – стильний китайьский кросовер, який почнуть продавати вже літом 2020
Автоконцерн JAC працює над розширенням модельного ряду і вже презентував оновлений паркетник. Автомобіль Jiayue X4 не 100% новинка, а переробка іншого кросовера , що не став...
ROEWE EI6 – китайський седан, що став конкурентом Камрі и Оптіми
08.06.2020
ROEWE EI6 – китайський седан, що став конкурентом Камрі и Оптіми
Китайський автопром упевнено крокує вперед, покращуючи якість з кожною новою моделлю. Седан ROEWE EI6 – яскраве тому підтвердження. Автомобіль виглядає дуже презентабельно ,...

Всі статті »