Китайський мільярдер Лі Шуфу перевірить, чи є місце для іншого глобального автомобільного бренду, ввівши наступного тижня нову марку, засновану на технології, спільно розробленої його двома автомобільними компаніями, Geely Automobile Holdings Ltd і Volvo Cars.
Новий бренд під назвою Lynk & Co буде представлений 20 жовтня в Берліні і поділиться своїми основами з моделями Volvo Cars.
Продажі планується почати в другій половині наступного року, причому перша модель, швидше за все, буде спортивним позашляховиком, за словами генерального директора Geely Auto Gui Shengyue, відмовившись надати більш детальну інформацію перед офіційним оголошенням.
"Новий бренд має велике значення для розвитку Geely", - сказав Гуи в телефонному інтерв'ю в четвер. "В даний час ми конкуруємо з іншими місцевими автомобільними брендами, а також з високоякісними брендами Volvo Cars." Lynk & Co допоможе Geely боротися з іншими масовими іноземними брендами, - сказав він.
Новий бренд середнього рівня з'явився приблизно через два роки після того, як Лі вбив три суббренда і об'єднав свої моделі під фірмовою табличкою Geely.
Нова марка, яка буде проводитися в Китаї, але поширюватися по всьому світу, дозволить Geely конкурувати на нижньому кінці ринку, звільняючи автомобілі Volvo для фокусування на преміум-сегменті.
Проте, будь-який новий бренд повинен був би боротися за визнання споживача на ринку, переповненому більш ніж 100 шильдиками легкових автомобілів. Geely Lynk & Co приєднається до новачків, таким як Borgward Group AG, неіснуючий німецький бренд, відроджений китайської державної BAIC Group, і безліч стартапів в області електромобілів, які намагаються вирізати нішу.
У Geely є деякі переваги, тому що новий бренд буде мати доступ до платформи і технології від Volvo, і він може краще зрозуміти, як китайська компанія може використовувати зростання в більш швидко зростаючих невеликих містах, сказав Білл Руссо, керуючий директор Gao Feng Advisory Co.
"Ринок не просить ще один бренд, якщо він не приносить ясне і унікальна пропозиція", - сказав Руссо. "Я припускаю, що Geely багато чому навчилася зі своєї попередньої невдалої мультибрендовой стратегії, яку вони навряд чи повторять."
ЛІ купив Volvo Cars у Ford Motor Co в 2010 році за $ 1,5 млрд і омолодить шведський автовиробник з допомогою програми модернізації та інвестицій на $ 11 млрд.
Компанія представила XC90 в 2014 році, першу модель, повністю розроблену під керівництвом Geely, а потім оновлений розкішний седан S90.