Електричний кроссовер Roewe Marvel R піде в серію

Новий китайський автомобіль концерну Roewe (суббренд SAIC) Marvel R, по суті є допрацьованим варіантом вже відомій моделі Marvel X, яка представлена на ринку з 2018 року.

Roewe Marvel R

Трохи про дизайн

Кросовер залишився з колишньою довжиною в 4,7 метри, проте отримав оновлений дизайн, у якому виділяється вузька діодна світлотехніка, а також сучасні 19-дюймові колеса. Змінили розташування і основні фари, які тепер розташовані в нижній частині бампера.

Дизайн Roewe Marvel R

Замість встановлюваної на попередній моделі імітації радіаторних грат тепер є глуха стінка. Проте основні елементи змін ховаються усередині, зокрема у електротехніці.

Не сильно зміни торкнулися і інтер'єру нової моделі, якщо порівнювати її з попередником. Практичний ідентичний пологий тачскрін з діагоналлю в 19,4 дюйма. Проте змінилася програмна начинка аудіосистеми.

Вид з водійського місця Roewe Marvel R

Замість вже звичної AliOS новий Марвел Р отримав вдосконалену версію Zebra Zhixing Venus R з оновленою графікою. Є присутньою можливість використання зв'язку за технологією 5g, а також функція голосового управління аудіосистемою. Доступними тепер стали і безпровідні оновлення програмного забезпечення.

Технічні аспекти

Цього разу компанія Roewe вирішила відмовитися від застосування дуже дивної схеми, коли послідовно на задній осі було встановлено два мотори. Базова задньопривідна версія нового Marvel R отримала один електродвигун.

Але і його вистачає для забезпечення 186 к.с. і обертаючого моменту в 410 Нм, як було у попередника. Розгін до 100 км/год займе всього 7.9 с.

Новий Roewe Marvel R

Повноприводна версія нового авто отримала передній двигун старої модифікації. Його потужність досягає 116 к.с. з максимальним обертаючим моментом в 255 Нм. Пікова віддача двох встановлених силових агрегатів досягає 302 к.с. з обертаючим моментом в 665 Нм.

Проте зміна заднього редуктора привела до того, що кросовер став трохи повільніший. Повноприводна версія розгониться до сотні всього за 4.8 с замість 4, як було у його попередника.

Усі нові кросовери оснащуються тяговою батареєю з місткістю в 69,9 кВтч. Згідно із заявленими виробником даними пробіг на одній зарядці може досягати 505 км у задньопривідної моделі, і 460 км у варіанту з повним приводом. Авто все-таки піде в серію, і коштуватиме від 35 тисяч доларів.

Читайте также:

Новий електричний кросовер Voyah Free готується до серійного виробництва
12.06.2021
Новий електричний кросовер Voyah Free готується до серійного виробництва
Компанія Dongfeng створила суббренд Voyah для проектування, складання і реалізації під цією назвою дорожчих моделей автомобіля. Дебют нового бренду відбувся влітку 2020 року, проте...
Hongqi E-HS9 – електричний кроссовер преміального класу від FAW
03.06.2021
Hongqi E-HS9 – електричний кроссовер преміального класу від FAW
Раніше дочірня компанія FAW – Hongqi, орієнтувався виключно на виробництво лімузинів, які були призначені переважно для членів уряду. Рідше компанія випускала легкові автомобілі...

Всі статті »