Навіщо спускати гідрокоменсатори Шевроле Авео, Деу Ланос
При демонтажі та обслуговуванні ГБЦ Шевроле Авео, як і ЗАЗ Ланос, майстри стикаються з необхідністю спуску тиску, тобто прокачування, гідрокомпенсаторів.
Артикул гідрокомпенсаторів Шевроле Авео:
- 90295215-GMP (T250, двигун 1.5)
- OP0001JC-JC (T250, двигун 1.5 і 1.6)
- 96376362-GMP (T250, двигун 1.5 і 1.6)
- 96376400-OEM (T250, двигун 1.5 і 1.6)
Якщо зібрати головку блоку циліндрів без спуску тиску в гідрокомпенсаторах, то не вийде нормально встановити постіль розподільного валу.
Як прокачати гідрокомпенсатор Шевроле Авео для 8-клапанного двигуна
Сенс прокачування гідрокомпенсаторів у тому, щоб спустити з робочої камери плунжера моторну олію, яка не дозволяє головці компенсатора стискатися.
При від'єднанні розподвалу притиснуті кулачками гідрокомпенсатори трохи відкриваються. Якщо поставити розподвал назад, то гідрокомпенсатори не дозволять встановити вал на своє місце, оскільки їх потрібно буде притиснути з дуже великою силою.
Якщо ж гідрокомпенсатори попередньо прокачати, тобто спустити з них тиск, то головки компенсаторів будуть легко продавлюватися вниз.
Існує 3 способи спуску тиску з гідрокомпенсаторів Шевроле Авео:
- Розібрати гідрокомпенсатор
- Стиснути гідрокомпенсатор у лещатах
- Вручну продавити клапан гідрокомпенсатора
Досвідчені майстри рекомендують прокачувати гідрокомпенсатори з повним розбором і ревізією гідросистеми. Гідрокомпенсатори автомобілів Шевроле Авео і Деу Ланос обслуговуються за однією і тією ж схемою.
Прокачування і розбирання гідрокомпенсатора
При повному розбиранні гідрокомпенсатора з'являється можливість ретельно відмити всі забруднення і добре змастити деталі гідравлічної системи компенсаторів.
Гідрокомпенсатори Шевроле Авео розбираються за такою схемою:
- Знімаємо стопорне кільце. Для цього завдання найкраще використовувати ніж, але підійде і плоска викрутка.
- Витягуємо головку. Її потрібно висмикнути. Якщо гідрокомпенсатор ще не прокачаний, то доведеться докласти сили.
При від'єднанні головки від корпусу гідрокомпенсатора з циліндра почне витікати масло.
- Витягуємо пружину з корпусу. Вона легко виймається, її нічого не тримає. Майстер повинен проконтролювати, щоб пружина була цілою. Її потрібно буде обов'язково почистити!
- Знімаємо клапан. Він знаходиться в нижній частині головки. На нього тисне основна пружина. Щоб зняти клапан гідрокомпенсатора, його потрібно підколупнути плоскою викруткою.
- Виймаємо з клапана пружину і кульку.
- Моєму в розчиннику і ретельно чистимо всі елементи гідрокомпенсатора ЗАЗ Ланос.
Деякі майстри використовують при чистці поверхонь компенсатора дрібнозернистий наждачний папір. Робити цього не варто. Наждак має яскраво виражену абразивну поверхню.
При впливі абразиву на відповідальні деталі гідрокомпенсатора відбувається інтенсивний знос поверхонь. При чистці гідрокомпенсатора наждаком гідроциліндр швидко втратить компресію.
Для чищення гідрокомпенсатора рекомендується використовувати спеціальну миючу хімію. Грамотні майстри просто замочують запчастини гідрокомпенсатора в розчиннику. Для цієї справи добре підходить рідина для чищення карбюраторів або інжекторних систем.
- Після чистки і миття всі деталі гідрокомпенсатора необхідно добре висушити.
Почищені і сухі елементи гідрокомпенсатора необхідно піддати ревізії. Якщо на робочих поверхнях клапана компенсатора видно сліди механічного зносу (потертості, глибокі подряпини), то найкраще просто замінити такий компенсатор на новий аналог.
- Все, можна збирати деталі гідрокомпенсатора у зворотній послідовності. При збірці компенсатора всі компоненти потрібно рясно змащувати новим моторним маслом.
Як прокачати гідрокомпенсатор Авео, Ланос у лещатах
Метод прокачування гідрокомпенсатора в лещатах є швидким. Даний спосіб спуску тиску буде актуальним у тому випадку, коли на повноцінний розбір, ревізію і чистку гідрокомпенсаторів немає часу.
У лещатах зазвичай прокачують порівняно нові гідрокомпенсатори Шевроле Авео, яким ще рано до сильного закисання або зносу.
Швидке прокачування гідрокомпенсаторів здійснюється за такою схемою:
- Знаходимо на компенсаторі отвір, через який виходить масло.
- Затискаємо гідрокомпенсатор у лещатах. При цьому отвір має дивитися вниз. Якщо отвір буде дивитися вгору або в бік, то струмінь масла забризкає все навколо.
Між губками лещат і гідрокомпенсаторів слід покласти якусь м'яку підкладку. В іншому випадку металеві губки лещат можуть пошкодити відповідальні поверхні гідрокомпенсаторів.
- Затискаємо гідрокомпменсатор. Головка компенсатора повинна зміститися вниз, до упору. При здавленні гідрокомпенсатора з отвору піде масло. З цієї причини внизу потрібно покласти якусь ганчірку.
Для нормального прокачування гідрокомпенсатора Chevrolet Aveo головки потрібно притиснути до упору вниз 3-4 рази поспіль. Гідрокомпенсатор можна вважати прокачаним, якщо головка натискається пальцем.
Як здути гідрокомпенсатор продавлюванням клапана
Існує більш щадний метод прокачування гідрокомпенсатора. У головці гідрокомпенсатора передбачено канал, який веде прямо до клапана. Цей клапан утримує тиск у гідросистемі.
Щоб продавити клапан, потрібно виконати наступне:
- Готуємо тонкий і довгий стрижень. Приклад на фото нижче. Діаметр стрижня повинен знаходитися в межах 1,5 (мм). Довжина повинна становити близько 100 (мм).
- Висмикуємо заглушку каналу клапана. Якщо заглушку не видно, її необхідно витягнути магнітом. Попередньо можна капнути в канал розчинника. Для вилучення заглушки рекомендується використовувати кліщі.
Губки кліщів можна обмотати скотчем або ізолентою. Це запобігатиме пошкодженню заглушки.
- Продіваємо в канал стрижень і натискаємо на клапан. У цей момент з гідросистеми має почати протікати олія. Майстру слід притиснути клапан і перевернути гідрокомпенсатор Daewoo Lanos.
Якщо притиснутий клапан не перевернути, то олія залишиться в системі. В даному випадку гідрокомпенсатор не буде прокачаний до кінця.
Додаткова інформація
При від'єднанні клапаної кришки досвідчені водії обов'язково перевіряють працездатність гідрокомпенсаторів Шевроле Авео. Перевірити компенсатори дуже просто. Потрібно лише притиснути кожен з гідрокомпенсаторів, який не притиснутий кулачками розподвалу.
Якщо гідрокомпенсатор натискається з великими труднощами, значить він знаходиться в повністю справному стані. Якщо ж гідрокомпенсатор легко продавлюється, значить він не тримає компресію. Пробиті гідрокомпенсатори потребують термінової заміни!
Якщо їздити з несправними гідрокомпенсаторами, то швидко прийдуть в непридатність кулачки розподільного валу.
Після прокачування гідрокомпенсаторів Ланос, Авео водій повинен бути готовим до того, що перший час після запуску двигуна гідрокомпенсатори будуть стукати. Компенсатори будуть цокотати до тих пір, поки повністю не заповнються моторною олією.
Навіть на нових автомобілях при запуску двигуна можна почути короткочасне постукування (до 15-20 секунд) деяких гідрокомпенсаторів. Шумлять ті гідрики, які залишалися в притиснутому кулачками розподвалу стані після зупинки мотора.
Регулювання фар Шевроле Авео T250
При сервісному обслуговуванні фар Шевроле Авео мало просто замінити перегорілі лампочки . Досвідчені водії намагаються частіше контролювати і при необхідності налаштовувати нахил світлового пучка головної мнемоніки щодо дороги . У передніх фарах Chevrolet Aveo передбачено механізм нахилу. Ним можна користуватися за допомогою кнопки електокоректора фар. Але з часом нахил фар може збиватися сам по собі, від вібрації мотора і ударних навантажень від дороги . В даному випадку можливостей електрокоректора може не вистачити, щоб вирівняти збитий нахил фар. Для чого регулювати нахил передніх фар Шевроле Авео Нахил світлового пучка визначає: Якість роботи ближнього світла Дистанцію далекого світла При...
Ремонт вентилятора охолодження радіатора Шевроле Авео
Щоб зробити систему охолодження двигуна Шеврле Авео максимально простою, компактною і при цьому продуктивною, на радіаторі передбачений вентилятор примусового обдуву . З часом робота вентилятора стає проблемною . Артикул вентилятора примусового охолодження Шевроле Авео : LFK 0522-Luzar (T250, у зборі з кожухом) 96536521-OEM (T250, двигун 1.6) 96536666-FORCEONE MOTOR (T250, двигун 1.5) 95950465-DAC (T250-T255, двигун 1.6) LFK 0595-Luzar (T300, у зборі з кожухом) При якихось несправностях системи охолодження Chevrolet Aveo потрібно негайно усунути проблему, адже від цього залежить надійність і довговічність двигуна! Діагностика головного вентилятора Шевроле Авео Перші...
Заміна замка передніх лівих дверей Шевроле Авео
Дверні замки Шевроле Авео мають пристойний термін служби. При правильній експлуатації замків їм взагалі не буде зносу. Але з часом деякі водії все ж стикаються з необхідністю заміни дверних замків . Артикул дверних замків Шевроле Авео : 96272643-OEM (передні ліві двері) 96272638-OEM (передні ліві двері) 96272644-OEM (передні праві двері) 96272639-OEM (передні праві двері) 96260996-GM (задні праві двері) 96801709-GM (задні ліві двері) Особливо вразливий перед механічним зносом так званий актуатор . Це привід центрального замку Chevrolet Aveo, який дозволяє замикати всі двері одночасно. В актуаторі можуть стиратися як контактні доріжки, так і пластикові...