Ремонт вентилятора охолодження радіатора Шевроле Авео

Щоб зробити систему охолодження двигуна Шеврле Авео максимально простою, компактною і при цьому продуктивною, на радіаторі передбачений вентилятор примусового обдуву. З часом робота вентилятора стає проблемною.

Артикул вентилятора примусового охолодження Шевроле Авео:

При якихось несправностях системи охолодження Chevrolet Aveo потрібно негайно усунути проблему, адже від цього залежить надійність і довговічність двигуна!

Вентилятор охолодження радіатора Шевроле Авео

Діагностика головного вентилятора Шевроле Авео

Перші несправності вентилятора на радіаторі охолодження зазвичай починаються після пробігу 100 000 (км). Поломка вентилятора може виражатися в наступному:

  1. При обертанні лопатей з'являється сторонній шум (свист, скрип)
  2. Вентилятор працює лише на одній швидкості
  3. Вентилятор не вмикається

Вузловий ремонт старого вентилятора допомагає лише в деяких випадках, при цьому немає гарантії, що поломка знову не відбудеться найближчим часом.

  • Щодо стороннього шуму, вентилятор Шевроле Авео починає свистіти і скрипіти через знос підшипників.

У вентиляторі передбачено 2 підшипникові вузли. У передній кришці стоїть кульковий підшипник. Ззаду встановлено підшипник ковзання, тобто проста втулка.

Зрозуміло, нові підшипники для вентилятора в оригінальному виконанні знайти навряд чи вдасться. Можна лише спробувати знайти щось більш-менш схоже, методом підбору. При сильному зносі підшипників рекомендується просто замінити старий вентилятор на новий аналог.

  • Буває й таке, що вентилятор Шевроле Авео весь час працює на якійсь одній швидкості.

Перша швидкість включається при нагріванні антифризу до температури близько 92-95 С. Якщо охолоджувальна рідина буде грітися сильніше, то починаючи з температури 97 С в роботу вступає 2 швидкість.

Якщо весь час включена 1 швидкість, антифриз не буде ефективно охолоджуватися при пікових навантаженнях на силовий агрегат. При постійній роботі вентилятора на 2 швидкості система охолодження буде сильно шуміти.

Неправильний швидкісний режим вентилятора може бути пов'язаний з поломкою або резистора, або реле.

  • Якщо вентилятор взагалі не включається, значить стався обрив проводки або згоріла обмотка моторчика. Але буває і таке, що просто зносився щітковий вузол. Додатково зустрічаються випадки з перегорянням запобіжника.

Як зняти вентилятор охолодження головного радіатора Шевроле Авео

Слід зрізати сказати, що різні модифікації Авео використовують різний принцип кріплення вентилятора. Якщо на T200, T250 і T255 вентилятор охолодження витягується просто через верх, практично без зайвих рухів, то на T300 вентилятор знімається через низ.

При демонтажі вентилятора на T300 доведеться знімати передній бампер і нижню поперечину радіатора.

Вентилятор охолодження Шевроле Авео T200, T250 і T255 від'єднується за такою схемою:

  • Відключаємо розєм живлення вентилятора. На ньому є фіксатор, на який потрібно попередньо натиснути.

Відключаємо роз’єм живлення вентилятора

Ця дротова колодка знаходиться досить близько від дороги. Майстру потрібно оглянути проводку поруч з роз'ємом. Додатково потрібно звернути увагу на контакти. На цьому з'єднанні часто рвуться дроти і закисають контакти.

  • Відкручуємо вентилятор. Кулер має 4 точки фіксації. Вентилятор кріпиться болтами з головкою під ключ на 10.

Відкручуємо вентилятор

Місця кріплення радіатора зазвичай оснащують дистанційними шайбами. Вони потрібні для того, щоб корпус вентилятора не терся об радіатор. При відкручуванні болтиків необхідно притримувати шайби, щоб не втратити їх.

  • Знімаємо вентилятор Chevrolet Aveo. Це робиться через верх. Деякі майстри попередньо від'єднують бачок ГУР. Це дозволяє звільнити додаткове місце, що значно спрощує демонтаж вентилятора.

Знімаємо вентилятор Chevrolet Aveo

Перевірка вентилятора

  • Перевірити працездатність вентилятора дуже просто. Потрібно лише подати на роз'єм 12 (В) від акумулятора або будь-якого іншого джерела електроживлення з постійним струмом.
  • Є ще один спосіб перевірки вентилятора. Для цього потрібно підключити дротову колодку живлення, від'єднати роз'єм від датчика температури антифризу і запустити мотор. Без датчика температури вентилятор повинен відразу ж включитися.

Якщо вентилятор Шевроле Авео не вмикається, то необхідно перевірити запобіжник і перевірити проводку на розрив і коротке замикання.

Таке може бути, що зовнішній ланцюг вентилятора є повністю справним, але крильчатка все одно не обертається. У цьому випадку потрібно перевірити обмотку і щітки.

Як розібрати вентилятор Авео

Зверніть увагу, вентилятор примусового охолодження радіатора Шевроле Авео має нерозбірну конструкцію. Про це свідчить кришка вентилятора, яка завальцьована. У більшості випадає проблемний вентилятор краще просто замінити новим аналогом.

Але якщо водій зібрався продавати свій транспорт, то в багатьох випадках майстри намагаються заощадити. Кустарно відновлений вентилятор буде нормально працювати, хоч і недовгий час.

  • Спочатку потрібно почистити рамку і лопасті вентилятора від пилу та інших забруднень.
  • Відкручуємо вентилятор від корпусу. Вентилятор має 3 точки фіксації. Для кріплення використовуються гайки під ключ на 10. Для відкручування кріпака потрібна буде накидна головка.

Відкручуємо вентилятор від корпусу

  • Знімаємо верхню кришку. Спочатку кришка є завальцьованою. Щоб зняти кришку, доведеться викруткою відгинати кріплення. На кришці і корпусі моторчика є паз, при зворотному складанні вузла потрібно буде поєднати контрольні місця.

Знімаємо верхню кришку

У верхній кришці вентилятора Шевроле Авео є підшипник. Іноді підшипник залишається на валу ротора. У цьому випадку потрібно зняти підшипник і поставити його в кришку. До речі, підшипник ставиться разом з шайбою.

  • Витягуємо щітковий вузол. Майстер повинен відразу ж оцінити ступінь зносу щіток. Якщо щітки сильно зносилися, їх потрібно замінити.

Витягуємо щітковий вузол

Нових щіток для вентилятора в оригінальному виконанні немає. Майстру доведеться імпровізувати Потрібно взяти щітки від іншого вентилятора і обточити їх до необхідного розміру.

Одним з мінусів кустарного ремонту є необхідність пошуку запчастин Aveo. У багатьох випадках деталі доводиться допрацьовувати, щоб вони стали на своє місце.

  • Знімаємо нижню кришку.

Знімаємо нижню кришку

  • Витягуємо ротор.

Витягуємо ротор

  • Чистимо всі елементи моторчика від пилу, сажі та інших забруднень.

Чистити вентилятор найкраще стисненим повітрям.

  • Якщо з обмоткою все гаразд, то приступаємо до зворотного складання вузла. При цьому вкрай бажано замінити підшипники і щітки.

Додаткова інформація

Система охолодження двигуна Шевроле Авео складається не тільки з одного радіатора і вентилятора. У контурі циркуляції антифризу додатково передбачені:

  1. Термостат
  2. Водяна помпа
  3. Радіатор пічки
  4. Патрубки

Не потрібно забувати і про прокладку ГБЦ, яка герметизує канали циркуляції охолоджувальної рідини на блоці циліндрів. У системі передбачений і розширювальний бачок.

Всі компоненти системи охолодження двигуна Шевроле Авео потребують регулярного контролю і планової заміни. Не потрібно забувати і про необхідність оновлення антифризу.

» Всі статті


Навіщо спускати гідрокоменсатори Шевроле Авео, Деу Ланос

Навіщо спускати гідрокоменсатори Шевроле Авео, Деу Ланос При демонтажі та обслуговуванні ГБЦ Шевроле Авео, як і ЗАЗ Ланос, майстри стикаються з необхідністю спуску тиску, тобто прокачування, гідрокомпенсаторів . Артикул гідрокомпенсаторів Шевроле Авео : 90295215-GMP (T250, двигун 1.5) OP0001JC-JC (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376362-GMP (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376400-OEM (T250, двигун 1.5 і 1.6) Якщо зібрати головку блоку циліндрів без спуску тиску в гідрокомпенсаторах, то не вийде нормально встановити постіль розподільного валу . ​ Як прокачати гідрокомпенсатор Шевроле Авео для 8-клапанного двигуна Сенс прокачування гідрокомпенсаторів у тому, щоб спустити з робочої камери плунжера моторну олію , яка не дозволяє головці...

Регулювання фар Шевроле Авео T250

Регулювання фар Шевроле Авео T250 При сервісному обслуговуванні фар Шевроле Авео мало просто замінити перегорілі лампочки . Досвідчені водії намагаються частіше контролювати і при необхідності налаштовувати нахил світлового пучка головної мнемоніки щодо дороги . У передніх фарах Chevrolet Aveo передбачено механізм нахилу. Ним можна користуватися за допомогою кнопки електокоректора фар. Але з часом нахил фар може збиватися сам по собі, від вібрації мотора і ударних навантажень від дороги . В даному випадку можливостей електрокоректора може не вистачити, щоб вирівняти збитий нахил фар. Для чого регулювати нахил передніх фар Шевроле Авео Нахил світлового пучка визначає: Якість роботи ближнього світла Дистанцію далекого світла При...

Заміна замка передніх лівих дверей Шевроле Авео

Заміна замка передніх лівих дверей Шевроле Авео ​ Дверні замки Шевроле Авео мають пристойний термін служби. При правильній експлуатації замків їм взагалі не буде зносу. Але з часом деякі водії все ж стикаються з необхідністю заміни дверних замків . Артикул дверних замків Шевроле Авео : 96272643-OEM (передні ліві двері) 96272638-OEM (передні ліві двері) 96272644-OEM (передні праві двері) 96272639-OEM (передні праві двері) 96260996-GM (задні праві двері) 96801709-GM (задні ліві двері) Особливо вразливий перед механічним зносом так званий актуатор . Це привід центрального замку Chevrolet Aveo, який дозволяє замикати всі двері одночасно. В актуаторі можуть стиратися як контактні доріжки, так і пластикові...