Ремонт вентилятора пічки Джилі СК, СK-2

Важливою складовою частиною кліматичної системи Джилі СК є вентилятор. Обертання лопатевої крильчатки збільшує інтенсивність потоку в повітроводі. Це дозволяє регулювати нагрів пічки та охолодження кондиціонера.

Зрозуміло, кліматична система Geely CK є не вічною, вона схильна до зносу. Нерідко дістається вентилятору, через що пропадає можливість регулювання тепла або охолодження.

Артикул вентилятора пічки Джилі СК:

Особливо небезпечна поломка вентилятора в холодний період року. Адже в даному випадку не вийде налаштувати інтенсивність нагріву салонного повітря. Застудитися може як водій, так і пасажири.

Запобіжник вентилятора пічки Джилі СК

Діагностика вентилятора пічки

Поломка вентилятора може виражатися в наступному:

  1. Вентилятор не вмикається
  2. Вентилятор працює лише на 4-й швидкості
  3. Робота вентилятора супроводжується стороннім шумом і вібрацією запчастин Джилі СК.

Близько чверті поломок вентилятора пічки Джилі СК, а також Джилі СK-2, припадають на повну відсутність обертання лопатевої крильчатки. Тобто вентилятор не включається при повороті регулятора від першої до останньої позиції.

Таке може бути, що вентилятор працює лише на одній швидкості. Зазвичай це максимальна швидкість обертання лопатевої крильчатки, позиція регулятора № 4. Ця поведінка вентилятора свідчить про поломку резистора пічки.

Щодо шуму і вібрація вентилятора, таке зазвичай відбувається через забруднення лопатевих крильчаток.

Вентилятор пічки Джилі СК

Що робити, якщо вентилятор пічки Джилі СК взагалі не включається

Спочатку потрібно перемкнути вентилятор на останню швидкість. Якщо обертання лопатей немає, значить справа на в резисторі пічки.

Вентилятор може стояти на місці з наступних причин:

  1. Згоріла обмотка моторчика
  2. Зносилися електрощітки
  3. Обрив дроту живлення
  4. Перегорів запобіжник

Діагностику та ремонт вентилятора пічки Джилі СК слід починати від простого до складного. Найпростіше перевірити, звичайно ж, стан захисту.

Знімаємо кришку з блоку силових запобіжників

  • Оглядаємо запобіжники. Зокрема потрібно ознайомитися з технічним станом запобіжника електричного опалювача. Він так і називається «запобіжник електроопалювача».

Оглядаємо запобіжники

Цей запобіжник має силу струму 80 (А). Він розташований на протилежному краю від запобіжника ABS, який має силу струму 50 (А).

Досвідчені майстри, звичайно ж, перевіряють запобіжник тестером. Адже при перегоранні плавкого захисту пошкодження може бути мікроскопічним. Поломку такого запобіжника не вийде визначити просто на око.

Якщо запобіжник все ж перегорів, то не слід поспішати ставити новий захист. До перегорання силового запобіжника зазвичай призводить серйозне замикання проводки. Малодосвідчені майстри роблять помилку, коли ставлять на місце згорілого запобіжника просто перемичку або запобіжник з більш високою силою струму. Через таку недбалість зазвичай відбувається пожежа!

При перегоранні силового запобіжника часто і густо спостерігається оплавлення проводки. Як показує практика, зазвичай плавиться коса дротів під майданчиком акумулятора.

Якщо не вжити термінових заходів, то можна дочекатися просто загоряння спочатку проводки, а потім і розташованих поруч компонентів силового агрегату.

  • Якщо з запобіжником все нормально, то потрібно подивитися на реле вентилятора пічки Джилі СК. Дане реле знаходиться в основному блоці запобіжників. Посадкове місце реле пічки: R1.

Основний блок запобіжників

Для перевірки реле потрібен тестер. Але можна перевірити реле і установкою в роз'єм завідомо робочого аналога.

  • Додатково пічка обслуговується запобіжником S1. Його сила струму становить 20 (А). Потрібно поглянути на даний запобіжник.

Якщо всі запобіжники і реле є цілими, то потрібно буде звертатися до самого вентилятора пічки Geely CK.

Додаткові причини, з яких може не працювати вентилятор пічки

Після перевірки запобіжників потрібно перевірити сам вентилятор.

  • Перевірка вентилятора пічки полягає в подачі на роз'єм напруги 12 (В). Якщо вентилятор почав обертатися при заживленні від стороннього джерела електроенергії, то швидше за все стався обрив проводки.

Якщо ж вентилятор Джилі СК не крутиться навіть при подачі напруги безпосередньо до роз'єму, то потрібно знімати моторчик і дивитися технічний стан його обмотки, а також щіток.

Пощастить, якщо просто стерлися щітки. У даному випадку проблему вдасться усунути простою заміною щіткового вузла. Якщо ж згоріла обмотка, то потрібно буде десь шукати новий привід. Але найпростіше, звичайно ж, купити новий вентилятор пічки в зборі.

Як зняти вентилятор пічки Джилі СК

Демонтаж вентилятора необхідний як для перевірки моторчика, так і для простої чистки лопатей від засмічень. До речі, в блозі з ремонту Джилі СК вже є непоганий огляд на тему ремонту вентилятора пічки. У цій же статті будуть описані лише основні етапи демонтажу лопатевої крильчатки салонного опалювача.

  • Знімаємо бардачок. Для цього потрібно відкрити рукавичкову скриньку і зняти її з бічних напрямних. Додатково бардачок має нижнє кріплення, воно реалізоване пластиковою засувкою.

Знімаємо бардачок

  • Відкручуємо кріплення вентилятора до корпусу пічки. Вентилятор має 3 точки фіксації. Головки гвинтиків під хрестову викрутку. Не забудьте відключити роз'єм живлення вентилятора.

Відкручуємо кріплення вентилятора до корпусу пічки

Для демонтажу вентилятора пічки недостатньо зняти бардачок і відкрутити вентилятор. Вільному вилученню вентилятора заважає саме торпедо. Вентилятор банально впирається в пластикову панель торпедо. Для вилучення вентилятора доведеться або знімати, або відгинати торпедо.

Звичайно, відігнути пластикову панель набагато простіше і швидше. Але при цьому майстер повинен пам'ятати, що пластик погано гнеться на морозі. Якщо займатися цією роботою по холоду, то можна просто відламати частину торпедо! Відгинати пластик потрібно або в теплу пору року, або в добре прогрітому гаражі. В обох випадках не зайвим буде пройтися по місцях вигину гарячим повітрям від промислового фена.

  • Відкручуємо 2 гвинтики, які кріплять нижню поперечину торпедо до підсилювача. На цю поперечину сідає нижній фіксатор бардачка.

Відкручуємо 2 гвинтики

  • Відкручуємо бічні гвинтики. Потрібно попередньо зняти заглушку.

Відкручуємо бічні гвинтики

  • Відгинаємо торпедо і витягуємо вентилятор.

Відгинаємо торпедо і витягуємо вентилятор

За вентилятором розташовується резистор пічки. Якщо поломка в резисторі, то просто міняємо його на новий аналог.

Додаткова інформація

Найбезпечніше, звичайно ж, знімати вентилятор пічки Джилі СК при повністю демонтованому торпедо. У цьому випадку до вентилятора з'являється абсолютно вільний доступ.

Досвідчені майстри приділяють увагу вентилятору пічки при кожному демонтажі торпедо. Повне зняття торпедо зазвичай проводиться в наступних випадках:

  1. Обслуговування пічки
  2. Обслуговування кондиціонера
  3. Обслуговування повітроводів

Не важлива причина від'єднання облицювання, потрібно щоразу діставати вентилятор і оглядати його. Під час перевірки слід провести такі роботи:

  1. Почистити крильчатку
  2. Оглянути щітки

Якщо щітки мають помітний знос, то потрібно їх обов'язково замінити. Краще попередити поломку вентилятора пічки, так як несправність даного вузла може застати водія зненацька в найбільш невідповідний для цього момент.

» Всі статті


Дме холодне повітря з пічки Джилі СК, СK-2 в ноги пасажиру

Дме холодне повітря з пічки Джилі СК, СK-2 в ноги пасажиру Автомобіль Джилі СК (СK-2) оснащений досить потужною і продуктивною пічкою . Як показує практика, потенціалу салонного опалення достатньо, щоб комфортно їздити в морози до -20 С. Але в системі опалення Geely CK не обійшлося без слабких місць. Повітровід має слабку герметичність, через що в салон починає затягувати холодне повітря . Ця проблема може проявлятися не відразу, а поступово. Герметичність повітровода знижується через саджання ущільнювальних елементів. Розгерметизація може відбуватися протягом багатьох років, через що багато водіїв не помічають цього. Вони просто встигають звикати до роботи повітроводу. ​ Діагностика пічки Джилі СК Якість роботи пічного обігріву перевірити досить просто. Потрібно лише спробувати температуру...

Прокачування гальм Джилі СК

Прокачування гальм Джилі СК Після ремонту та обслуговування гальмівної системи Джилі СК слід обов'язково провести процедуру прокачування гальм . Прокачка актуальна після наступних робіт: Заміна гальмівної рідини Сервіс головного циліндра Заміна гальмівних шлангів і трубок Обслуговування гальмівних супортів Гальмівною рідиною для СК є DOT-4. Загальна місткість гідросистеми гальмування становить 0,75 (л). Зазвичай беруть гальмівну рідину в пляшці на 1 (л). Сенс прокачування гальмівної системи Geely CK в тому, щоб вигнати повітря з гідросистеми . При від'єднанні якихось елементів гальмівної системи (шланги, трубки, циліндр) в контур циркуляції гальмівної рідини потрапляє повітря. Близько 35% ДТП відбувається через...

Заміна регулятора холостого ходу Джилі СK-1, СK-2. Плавають оберти двигуна

Заміна регулятора холостого ходу Джилі СK-1, СK-2. Плавають оберти двигуна ​ Якщо двигун Джилі СК, а також СK-2, почав нестабільно працювати на холостих обертах, то насамперед слід перевірити регулятор холостого ходу . Його ще можуть називати РХХ або датчик холостого ходу. Артикул регулятора холостого ходу Джилі СК (СК-2) : 1107130002 E582001372-Aftermarket A21-BJ1129011DA 1086001156-Aftermarket При роботі двигуна Geely CK на холостих обертах дросельна заслінка знаходиться в повністю закритому стані. Щоб постачати у впускний тракт повітрям в роботу вступає регулятор холостого ходу. РХХ відкриває байпасний канал, через який повітря надходить у впускний колектор повз заслінку. При поганій роботі датчика холостого ходу починає...