Заміна замка передніх лівих дверей Шевроле Авео
Дверні замки Шевроле Авео мають пристойний термін служби. При правильній експлуатації замків їм взагалі не буде зносу. Але з часом деякі водії все ж стикаються з необхідністю заміни дверних замків.
Артикул дверних замків Шевроле Авео:
- 96272643-OEM (передні ліві двері)
- 96272638-OEM (передні ліві двері)
- 96272644-OEM (передні праві двері)
- 96272639-OEM (передні праві двері)
- 96260996-GM (задні праві двері)
- 96801709-GM (задні ліві двері)
Особливо вразливий перед механічним зносом так званий актуатор. Це привід центрального замку Chevrolet Aveo, який дозволяє замикати всі двері одночасно. В актуаторі можуть стиратися як контактні доріжки, так і пластикові шестерні приводу.
Якщо центральний замок став погано працювати, то швидше за все винні в поломці актуатори на проблемних дверях. Але барахлити можуть і самі замки.
Діагностика дверних замків Шевроле Авео
Найбільш сильному зносу схильний, звичайно ж, замок на передніх лівих дверях, де місце водія. Як показує практика, переднього лівого замку вистачає в середньому на 150 000 (км) пробігу, далі потрібно робити заміну запчастини на Авео.
Звичайно, на довговічність замків Шевроле Авео впливають і інтенсивність використання, а також сила натиску. Термін служби замків залежить і від точності регулювання фіксаторів, а також технічного стану дверних петель.
Знос дверних замків можна визначити за такими ознаками:
- Замок видає підвищений шум
- Замок погано закривається або відкривається
- Замок клинить на морозі
Замок може погано працювати від ключа, дверної ручки або брелока.
Дверні замки в цьому автомобілі не обслуговуються. При найменших ознаках несправності будь-якого з дверних замків потрібно терміново усувати поломку, так як хлипкий замковий механізм може серйозно підвести у відповідальний момент.
Як замінити лівий передній замок Шевроле Авео
Слід відразу сказати, що замки на передніх дверях змінюються однаково, дзеркально. Інструкція із заміни переднього лівого замку буде актуальна і для замку на передніх правих дверях.
На шляху до замка лежить дверна обшивка. Різні модифікації Шевроле Авео використовують різні варіанти дверних карт. Нижче описано процес від'єднання дверної обшивки для модифікації T200. Знімається обшивка за наступною схемою.
Як зняти дверну обшивку
Без набору пластикових зйомників буде вельми непросто акуратно зняти обшивку. Якщо майстер все ж користується металевою викруткою, то вкрай бажано замотати жало скотчем або ізоляційною стрічкою. В іншому випадку на поверхні обшивки можуть з'явитися подряпини або потертості.
- Відкручуємо болтик у підлокітнику. Для цього потрібна буде хрестова викрутка. У цьому місці дверна карта фіксується до підсилювача, що надає обшивці більшої жорсткості.
- Знімаємо заглушку зовнішнього дзеркала. Дана заглушка фіксується пластиковими засуувками. Її потрібно акуратно піддіти і від'єднати. Якщо в зовнішньому дзеркалі Chevrolet Aveo є нагрівач, то із заглушки потрібно буде ще висмикнути дротову колодку.
- Від'єднуємо рамку внутрішньої ручки. Всередині ручки є гвинтик, його можна не чіпати, так як корпус ручки залишиться на дверях, коли обшивка буде зніматися.
- Відкриваємо 3 гвинтики в самому низу дверей.
- Знімаємо дверну обшивку. При цьому потрібно буде від'єднати дротову колодку від кнопкового блоку. На деяких модифікаціях ще може використовуватися кнопка повороту дзеркал, дріт потрібно від'єднати і від неї. Як зрозуміло, на правих передніх дверях кнопок немає.
Нижче є відео, на якому наочно показано процес від'єднання дверної карти. Відео стосується обшивки T200. На модифікаціях T250 і T300 використовуються трохи інші обшивки. Але принцип їх зняття приблизно однаковий.
Тепер можна переходити до демонтажу дверного замка. Замковий механізм лівої передньої двері знімається наступним чином.
Як зняти дверний замок Авео
- Спочатку потрібно відклеїти плівку. Ізоляцію можна повністю не знімати. Достатньо звільнити верхній край, де знаходиться технологічний роз'єм. Через це віконце потрібно буде витягувати замок.
- Відкручуємо та знімаємо напрямну склопідйомника. Направляюча кріпиться в двох місцях. Витягувати направляючу слід акуратно, щоб вона не заплуталася в дротах, що може призвести до пошкодження якихось ліній електроживлення Шевроле Авео.
- Від’єднуємо від замку тяги. Кожна з тяг кріпиться спеціальним фіксатором. Дана задача є не з простих, так як майстру доведеться працювати практично на дотик. Адже замок знаходиться всередині дверей. Майстру вдасться просунути всередину, через технологічне віконце, лише одну руку.
- Відкручуємо болтики замку. Вони знаходяться з торця дверей. Всього 3 гвинтика. Головка кріплення створена під хрестову викрутку.
- Виймаємо дверний замок. При цьому потрібно буде відключити від електричного приводу замку дротову колодку.
За довгі роки експлуатації замковий механізм покривається пилом і корозією. Всередині замку висихає мастио. Досвідчені водії Шевроле Авео намагаються після пробігу 150 000 (км) міняти замки.
- Ставимо новий замок і збираємо вузол у зворотній послідовності. Обов'язково пробуємо якість роботи замкового механізму. Замок повинен відкриватися/закриватися м'яко і плавно, з мінімальним рівнем шуму.
Якщо того вимагає ситуація, то потрібно буде провести регулювання замку. Регулювання полягає в правильній установці відповідної частини замку, щоб замкова засуувка перебувала на одному рівні зі скобою.
Додаткова інформація
Зверніть увагу, дверні замки Шевроле Авео на модифікаціях T200 і T250 відрізняються лише електричною частиною. Механіка в замках є однаковою. Відрізняється схема живлення актуатора.
У T200 використовується лінія живлення центрального замку на 3 дроти. На T250 і T255 актуатор має 5 контактів.
3-контактний актуатор центрального замку буде спрацьовувати лише від ключа. Щодо 5-контактного актуатора, таким ЦЗ можна управляти як за допомогою ключа, так і брелоком сигналізації.
Багато власників Шевроле Авео в модифікації T200 ставлять замість стандартного 3-контактного замку аналог з 5-контактним актуатором. У цьому випадку з'являється можливість підключити сигналізацію до центрального замку.
Звичайно, при установці 5-контактного актуатора на місце 3-контактного потрібно буде переробляти лінію електроживлення. Це зайві клопоти, але натомість водій отримає більш функціональну систему безпеки.
При від'єднанні дверної карти з'являється доступ не тільки до замка,а й інших запчастин Шевроле Авео. Разом із заміною замкового механізму можна буде здійснити сервіс:
- Внутрішньої ручки
- Зовнішньої ручки
- Склопідйомника
- Аудіосистеми
Багато водіїв Chevrolet Aveo користуються нагодою і проводять допоміжні роботи, до числа яких можна зарахувати установку шумоізоляції на замок і двері. Ізоляція замку дає можливість знизити шум замкового механізму до мінімуму. А ізоляція дверей дозволяє стабілізувати температуру всередині салону.
Ізоляція дверей особливо актуальна в тих випадках, коли проводиться і ізоляція підлог і даху. Наявність комплексного захисту дозволить салону не сильно нагріватися влітку і не сильно остигати взимку.
Не потрібно забувати, що в автомобілі є ще 3 дверні замки, а також замок багажника і замок капота. Рано чи пізно доведеться міняти повністю всі замки. Найкраще, звичайно, міняти замки Авео за один підхід.
Навіщо спускати гідрокоменсатори Шевроле Авео, Деу Ланос
При демонтажі та обслуговуванні ГБЦ Шевроле Авео, як і ЗАЗ Ланос, майстри стикаються з необхідністю спуску тиску, тобто прокачування, гідрокомпенсаторів . Артикул гідрокомпенсаторів Шевроле Авео : 90295215-GMP (T250, двигун 1.5) OP0001JC-JC (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376362-GMP (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376400-OEM (T250, двигун 1.5 і 1.6) Якщо зібрати головку блоку циліндрів без спуску тиску в гідрокомпенсаторах, то не вийде нормально встановити постіль розподільного валу . Як прокачати гідрокомпенсатор Шевроле Авео для 8-клапанного двигуна Сенс прокачування гідрокомпенсаторів у тому, щоб спустити з робочої камери плунжера моторну олію , яка не дозволяє головці...
Регулювання фар Шевроле Авео T250
При сервісному обслуговуванні фар Шевроле Авео мало просто замінити перегорілі лампочки . Досвідчені водії намагаються частіше контролювати і при необхідності налаштовувати нахил світлового пучка головної мнемоніки щодо дороги . У передніх фарах Chevrolet Aveo передбачено механізм нахилу. Ним можна користуватися за допомогою кнопки електокоректора фар. Але з часом нахил фар може збиватися сам по собі, від вібрації мотора і ударних навантажень від дороги . В даному випадку можливостей електрокоректора може не вистачити, щоб вирівняти збитий нахил фар. Для чого регулювати нахил передніх фар Шевроле Авео Нахил світлового пучка визначає: Якість роботи ближнього світла Дистанцію далекого світла При...
Ремонт вентилятора охолодження радіатора Шевроле Авео
Щоб зробити систему охолодження двигуна Шеврле Авео максимально простою, компактною і при цьому продуктивною, на радіаторі передбачений вентилятор примусового обдуву . З часом робота вентилятора стає проблемною . Артикул вентилятора примусового охолодження Шевроле Авео : LFK 0522-Luzar (T250, у зборі з кожухом) 96536521-OEM (T250, двигун 1.6) 96536666-FORCEONE MOTOR (T250, двигун 1.5) 95950465-DAC (T250-T255, двигун 1.6) LFK 0595-Luzar (T300, у зборі з кожухом) При якихось несправностях системи охолодження Chevrolet Aveo потрібно негайно усунути проблему, адже від цього залежить надійність і довговічність двигуна! Діагностика головного вентилятора Шевроле Авео Перші...