Не працює вентилятор охолодження Чері Амулет A11, A15

Неправильна робота системи охолодження двигуна Чері Амулет інший раз обертається серйозною поломкою. Досить широке поширення отримав випадок, коли вентилятори примусового обдуву не спрацьовують при циркуляції антифризу по великому контуру, через радіатор. Через це може вибухнути радіатор!

Артикул вентиляторів Чері Амулет:

Артикул радіатора охолодження Chery Amulet:

Вентилятори охолодження радіатора Чері Амулет

Діагностика вентиляторів примусового охолодження радіатора Чері Амулет

Автомобіль Чері Амулет використовує подвійний вентилятор. Лопатеві крильчатки кріпляться на загальній рамці. Включення вентиляторів відбувається за командою датчика температури охолоджувальної рідини. Лопасті починають обдувати радіатор при нагріванні антифризу до температури 95-97 С.

Якщо вентилятори не включаються при нагріванні антифризу до кондиції, проблема може бути укладена в наступному:

  1. Поломка датчика температури
  2. Обрив проводки
  3. Згоріли вентилятори
  4. Перегоріли запобіжники або реле

Перед ремонтом вентиляторів їх потрібно спробувати запустити примусово. Для цього існує кілька способів:

  • Запустити двигун і увімкнути кондиціонер.
  • Запустити двигун і відключити дротову колодку від датчика температури.

Найкращим варіантом примусового включення вентиляторів Chery Amulet є, звичайно ж, відключення живлення від датчика температури антифризу. У цьому випадку вентилятори автоматично переходять в аварійний режим роботи, вони починають обертатися.

Якщо вентилятори не увімкнуться, значить потрібно перевірити блок запобіжників вентиляторів. Даний блок знаходиться поруч з вентиляторами. Місце розташування показано на фото нижче. Потрібно перевірити як запобіжники, так і реле.

Запобіжники вентилятора

Якщо захист цілий, значить швидше за все стався обрив проводки. Але проблема може бути і в роз'ємах живлення вентиляторів. Додатково вентилятори можуть погано вмикатися через високий знос щіток.

Як зняти вентилятори охолодження радіатора Чері Амулет

Рамка вентиляторів кріпиться поверх основного радіатора охолодження. Доступ до вентиляторів нічим не обмежений. Єдине що, так це майстру доведеться працювати в обмеженому просторі, з незручного становища. Вентилятори знімаються зверху, з боку капота.

  • Вимикаємо живлення вентиляторів Чері Амулет. Всього 2 дротові колодки. Кожен з роз'ємів захищений фіксатором. Як зрозуміло, щоб відключити такий роз'єм, потрібно попередньо відсунути фіксатор.

Вимикаємо живлення вентиляторів Чері Амулет

Перед відключенням живлення вентиляторів рекомендується зняти мунсову клему з акумуляторної батареї.

  • Відкручуємо болти вентилятора. Всього 6 точок фіксації: 2 зліва, 2 по центру і 2 праворуч. Для відкручування кріплення слід використовувати головку на 10.

Відкручуємо болти вентилятора

  • Демонтуємо вентилятори Чері Амулет.

Демонтуємо вентилятори Чері Амулет

Від'єднання рамки з вентиляторами дає можливість провести сервісне обслуговування вузла. Сервіс вентиляторів передбачає чистку лопатей від пилу і заміну електрощіток.

Якщо якийсь з вентиляторів згорів, то можна провести заміну неробочого моторчика на новий аналог. Але для цього потрібен буде донор. В інтернет-магазинах автозапчастин можна купити одинарний вентилятор (лопаті + моторчик). Артикул одинарного вентилятора Чері Амулет: A15-1308010-01-eco.

Як зняти радіатор охолодження Чері Амулет

Якщо надлишковий тиск антифризу розірвав радіатор, то доведеться проводити заміну теплообмінника.

  • Щоб підібратися до радіатора, потрібно попередньо зняти вентилятори. Цей процес докладно описаний вище.
  • Зливаємо охолоджувальну рідину. Зауважте, що на оригінальному радіаторі Чері Амулет немає пробки зливу. Для зливу антифризу потрібно зняти зворотний патрубок, який розташований у нижньому правому кутку радіатора.

Зливаємо охолоджувальну рідину

Зливати антифриз потрібно на повністю охолодженому двигуні! Для зручності демонтажу радіатора рекомендується попередньо зняти корпус повітряного фільтра. Без фільтра з'являється більше вільного місця з правого боку радіатора.

  • Відключаємо від радіатора патрубки і шланги. Радіатор має 3 точки з'єднання: паропідвідний шланг, напірний патрубок, зворотний патрубок. Якщо патрубок зворотної магістралі знаходиться в правому нижньому куті, то паровий шланг і напірний патрубок розташовані в лівій верхній частині радіатора Чері Амулет.

Відключаємо від радіатора патрубки і шланги

  • Відкручуємо кріпильні болти радіатора. Всього 2 болти, вони розташовані зверху, в районі правого і лівого кута.

Відкручуємо кріпильні болти радіатора

  • Знімаємо з радіатора кронштейни гумові подушки. Щоб це зробити, потрібно трохи нахилити радіатор, у бік двигуна.

Знімаємо з радіатора кронштейни і гумові подушки

  • Демонтуємо старий радіатор. Знизу радіатор стоїть на нижніх опорах. Їх потрібно обов'язково витягти і почистити посадкові місця подушок.

Демонтуємо старий радіатор

Якщо старий радіатор був пробитий, то можна з ним не церемониться, він все одно буде відправлений на брухт або загальну утилізацію. Якщо ж радіатор цілий, то потрібно з ним поводитися вкрай делікатно. Справа в тому, що радіатор оснащений тонкими пластинами теплообмінника, які легко гнуться навіть стиснутим повітрям, не кажучи вже про якийсь механічний вплив.

Якщо старий радіатор потребує чистки, то найкраще вдатися до допомоги пилососа.

Через що може розірвати радіатор охолодження Чері Амулет

Вентилятори примусового охолодження дозволяють теплообміннику більш ефективно знижувати температуру антифризу. Якщо вентилятори не працюватимуть, то гаряча рідина призведе до різкого збільшення тиску в циркуляційному контурі.

Зрозуміло, в радіаторі Чері Амулет передбачений захист на випадок появи надлишкового тиску. Вона представлена паровідвідним шлангом, який підключається до розширювального бачка. З бачка тиск відводиться назовні через кришку, в якій передбачений клапан скидання надлишкового тиску.

Досвідчені водії проводять заміну кришки бачка антифризу при кожній заміні охолоджувальної рідини. Артикул кришки розширювального бачка: A11-1311120.

Вбудований у кришку клапан нерідко клинить у закритому положенні, що не дозволяє зайвому тиску вільно виходити назовні. Високий тиск починає шукати слабкі місця в системі охолодження. Нерідко слабким місце стає пластиковий приймач радіатора.

Але в деяких випадках удар приймає на себе розширювальний бачок. Водієві пощастить, якщо розірветься бачок, а не радіатор. Адже заміна бачка обійдеться мало не в 10 разів дешевше, ніж заміна радіатора.

Додаткова інформація

Система охолодження двигуна є життєво важливою для Чері Амулет. Водій повинен невпинно контролювати справність всіх компонентів даної системи.

Слід окремо зазначити, що вентилятори примусового охолодження радіатора мають 2 швидкості роботи. Таке може статися, що лопаті весь час будуть крутитися або тільки на низьких, або тільки високих обертах.

Якщо вентилятори весь час працюватимуть на 1-й швидкості, то гарячий антифриз не отримуватиме ефективного охолодження при пікових навантаженнях на двигун. Якщо ж вентилятори Чері Амулет будуть весь час працювати на 2-й швидкості, то лопаті почнуть весь час працювати з максимальною гучністю.

» Всі статті


Погано заводиться Чері Амулет, заміна регулятора тиску палива

Погано заводиться Чері Амулет, заміна регулятора тиску палива При нестабільній роботі мотора Чері Амулет потрібно звернути увагу на справність паливної системи . Практично 50% випадків, які пов'язані з плаваючими обертами і поганим запуском мотора, виникають через проблеми з паливним модулем . Зокрема може виходити з ладу регулятор тиску палива (РДТ) . Регулятор тиску палива Chery А11,А15 є дефіцитним товаром. Окремо він практично не зустрічається на ринку запчастин до Чері Амулет . Якщо виникла необхідність в заміні РДТ, доведеться змінювати весь паливний модуль в зборі! Артикул регулятора тиску палива Чері Амулет : 0280160671 (дефіцитна запчастина, практично не зустрічається у продажу) Фахівці стверджують, що регулятор тиску палива для даного автомобіля має гарну сумісність...