Погано заводиться Чері Амулет, заміна регулятора тиску палива

При нестабільній роботі мотора Чері Амулет потрібно звернути увагу на справність паливної системи. Практично 50% випадків, які пов'язані з плаваючими обертами і поганим запуском мотора, виникають через проблеми з паливним модулем. Зокрема може виходити з ладу регулятор тиску палива (РДТ).

Регулятор тиску палива Chery А11,А15 є дефіцитним товаром. Окремо він практично не зустрічається на ринку запчастин до Чері Амулет. Якщо виникла необхідність в заміні РДТ, доведеться змінювати весь паливний модуль в зборі!

Артикул регулятора тиску палива Чері Амулет:

  • 0280160671 (дефіцитна запчастина, практично не зустрічається у продажу)

Фахівці стверджують, що регулятор тиску палива для даного автомобіля має гарну сумісність з РДТ від Лада Пріора.

Артикул паливного модуля в зборі (із вбудованим РДТ):

Регулятор тиску палива Амулет схильний до механічного зносу. Слабким місцем РДТ є пружина на клапані. З часом вона втрачає жорсткість і розтягується, через що клапан перестає тримати навантаження, знижуючи тиск у паливній магістралі.

Перед ремонтом вузла потрібно провести ретельну діагностику паливної системи.

Діагностика регулятора тиску палива Чері Амулет

РДТ знаходиться всередині паливного модуля. Перевірити справність регулятора можна лише заміною старого РДТ на новий, свідомо робочий.

Нестабільна робота двигуна Чері Амулет може бути викликана найширшим спектром несправностей, від зносу котушки запалювання до поломки датчика кисню.

Щоб звузити коло потенційних поломок, потрібно в першу чергу заміряти тиск у паливній магістралі. Це робиться за такою схемою:

  • Знижуємо тиск у паливній магістралі. Потрібно просто зняти запобіжник паливного насоса і запустити мотор. Запобіжник системи живлення знаходиться за повітрозабірником.
  • Потрібно зняти жабо і відкрутити блок запобіжників. Відкриється вільний доступ до плавкого захисту.

Знижуємо тиск у паливній магістралі

Якщо не вмикати запалювання не менше 5 годин, то тиск у паливній системі нормалізується сам по собі!

  • Від'єднуємо шланг бензопроводу від паливної рампи. Попередньо потрібно все навколо застелити ганчір’ям, так як з системи піде бензин.

Від'єднуємо шланг бензопроводу від паливної рампи

  • Підключаємо до шлангу бензопроводу манометр з верхньою межею не менше 4-5 атмосфер. Якщо майстер здійснює ремонт сам, без помічника, то манометр потрібно поставити так, щоб його було добре видно з салону Chery Amulet, з водійського місця.

Підключаємо до шлангу бензопроводу манометр

  • Вмикаємо запалювання і контролюємо тиск. Якщо бензонасос не спрацьовує при увімкненому запалюванні, то пробуємо прокрутити стартер.

Якщо тиск в системі набагато нижче 3,5 атмосфер, значить потрібно спочатку перевірити паливну магістраль від рампи до модуля. Якщо всі шланги і трубки ніде не течуть, то доведеться демонтувати паливний модуль.

Слід окремо зазначити, що брак тиску палива може бути спровокований не тільки поломкою регулятора. Ще в список винуватців необхідно включити:

  1. Бензонасос (моторчик)
  2. Сіточку бензонасоса
  3. Шланги паливного модуля

Якщо зазначені вище запчастини Чері Амулет вже відпрацювали понад 120 000 - 150 000 (км) пробігу, то рекомендується здійснити заміну всіх перерахованих деталей, включаючи РДТ.

Як зняти паливний модуль Чері Амулет

Модуль бензонасоса знаходиться в багажнику, під килимком.

  • Знімаємо кришку відсіку модуля. Кришка фіксується трьома гвинтиками. Додатково кришка може сідати на герметик, щоб запобігти надходженню парів бензину в багажне відділення, а потім і в салон.
  • Старий герметик потрібно прибрати, а при зворотньому складанні вузла потрібно обов'язково посадити кришку на новий герметик.

Знімаємо кришку відсіку модуля

  • Відключаємо дротову колодку і від'єднуємо шланги від модуля бензонасоса Чері Амулет. Перед відключенням живлення потрібно обов'язково знеструмити бортову електромережу.

Відключаємо дротову колодку і від'єднуємо шланги

Дротова колодка, як і шланги, оснащена фіксатором.

Перед безпосереднім вилученням модуля потрібно почистити технологічний проєм від пилу та інших засмічень.

Найзручніше це робити пилососом. Але можна пройтися по відсіку і просто вологою ганчіркою. Якщо не прибрати засори, то вони просто впадуть всередину бензобака. В даному випадку сіточка бензонасоса заб'ється раніше належного!

Викручуємо стопорне кільце

  • Демонтуємо паливний модуль. При вилученні модуля майстер повинен проконтролювати, щоб поплавок не чіплявся за край бензобака.
  • Додатково з модуля почне витікати бензин, потрібно постаратися переставити бензонасос в якусь ємність ще над технологічним прорізом паливного відсіку.

Демонтуємо паливний модуль

Майстру слід оглянути дно бензобака. Якщо в баку буде помічено осад, його доведеться прибрати. Ремонт модуля паливного насоса вкрай бажано здійснювати на практично порожньому бензобаку. У цьому випадку вийде без особливих проблем зібрати засори з дна паливної ємності.

Як замінити регулятор тиску палива

На паливному модулі Чері Амулет РДТ монтується поруч з патрубком зворотної магістралі, у верхній кришці.

  • Відключаємо масу від регулятора тиску палива. Потрібно просто розімкнути клемне з'єднання. Це робиться від руки, ніяких затисків і фіксаторів там немає.

Відключаємо масу від регулятора тиску палива

  • Знімаємо стопор, який утримує регулятор у посадковому місці. Найпростіше це робити довгогубцями. Але підійде і пласка викрутка.

Знімаємо стопор

  • Витягуємо старий регулятор тиску палива і ставимо на його місце новий.

Витягуємо старий регулятор тиску палива

  • Можна збирати вузол у зворотній послідовності.

При зворотному складанні вузла не слід поспішати закривати кришку модуля паливного відсіку. Перед цим необхідно увімкнути запалювання і оцінити рівень тиску в системі.

Якщо тиск стабілізувався, значить поломку вдалося усунути. Якщо ж проблема залишилася, то доведеться змінювати весь паливний модуль у зборі.

Після обслуговування паливного модуля можуть спостерігатися деякі проблеми із запуском мотора. Це нормально. Зазвичай двигун запускається з 4-5 разів.

Додатково

Якщо автомобіль відколісив на проблемному модулі понад 120 000 (км), то вкрай бажано провести заміну й інших елементів, які схильні до механічного зносу. До таких деталей можна віднести:

  1. Датчик рівня палива
  2. Моторчик бензонасоса
  3. Сіточку
  4. РДТ
  5. Шланги (напірний і поворотний)

При обслуговуванні паливного модуля Чері Амулет майстер повинен розуміти, що комплексна заміна деталей може коштувати практично стільки ж, скільки коштує новий паливний модуль у зборі.

Перед замовленням нових запчастин слід підбити кінцеву ціну і порівняти її з вартістю нового модуля.

У деяких випадках раціональніше просто купити новий модуль бензонасосу. Але так буває далеко не завжди.

Економічна рентабельність ремонту визначається для кожного випадку окремо.

На тиск у бензопроводі може впливати і паливний фільтр. Якщо фільтруючий елемент працює вже тривалий час без заміни, то проток паливної системи може бути помітно зменшений. У свою чергу це призводить до зниження тиску в паливній магістралі.

Фахівці з обслуговування Chery Amulet наполегливо рекомендують при здійсненні сервісу паливного модуля міняти всі фільтри бензопроводу!

» Всі статті


Не працює вентилятор охолодження Чері Амулет A11, A15

Не працює вентилятор охолодження Чері Амулет A11, A15 ​ Неправильна робота системи охолодження двигуна Чері Амулет інший раз обертається серйозною поломкою. Досить широке поширення отримав випадок, коли вентилятори примусового обдуву не спрацьовують при циркуляції антифризу по великому контуру, через радіатор . Через це може вибухнути радіатор ! Артикул вентиляторів Чері Амулет : A15-1308010-Aftermarket (подвійний, у зборі) A15-1308010 (подвійний, у зборі) A15-1308010-01-eco (окремий вентилятор) Артикул радіатора охолодження Chery Amulet : A15-1301110 (трубчастий) A15-1301110CA (сотовий) A15-1301110-TERMAL A15-1301110-S-KM (сотовий) ​ Діагностика вентиляторів примусового охолодження...