Луснуло кріплення переднього ричага ЗАЗ Сенс. Ремонт кронштейну

Передня підвіска ЗАЗ Сенс демонструє непогану надійність. Вона жадібно проковтує більшу частину дорожніх нерівностей, що робить їзду плавною і м'якою. Але з часом елементи підвіски зношуються. Досить сильно дістається ричагам, через що можуть спостерігатися наступні неприємні наслідки:

  1. Машину виводить убік під час руху прямою
  2. З'явилася вібрація, відчуваються ударні навантаження
  3. Чутно сторонній шум (глухий лязг)

Досить широке поширення набула несправність, коли лопається кронштейн, до якого фіксується передній ричаг Daewoo Sens. У цьому випадку ричаг знаходить рухливість, що в підсумку може вилитися в його обрив!

При якихось поломках передньої підвіски водієві потрібно замінити запчастини Деу Сенс з наступними артикулами передніх ричагів:

Артикул скоби переднього ричага: 90344190-GM.

Щодо кронштейну кузова, зношене місце фіксації ричага потрібно буде відновити за допомогою зварювання.

Кронштейн переднього ричага ЗАЗ Сенс

Діагностика передньої підвіски ЗАЗ Сенс

Точно встановити знос передніх ричагів і пошкодження кронштейнів можна лише при візуальному огляді і натуральній перевірці. Майстру слід забратися під машину і похитати ричаги. Зношені сполуки будуть відразу помітні, в проблемних місцях з'явиться люфт.

При пошкодженні кронштейну фіксації ричаг буде бовтатися з боку в бік. Якщо передній ричаг ZAZ Sens має рухливість, значить це неодмінно позначитися на технічному стані сайлентблоків. У цьому випадку сайлентблоки будуть розбиватися куди швидше належного.

Як зрозуміло, разом з відновленням посадкового місця фіксації ричага потрібно буде міняти і сайлентблоки. Артикул сайлентблоків переднього важеля ЗАЗ Сенс:

  1. Задній сайлентблок - 90235040-CTR, 90235040-TP, 03142-FEBI
  2. Передній сайлентблок - 96445043-GM, 96445043-Pyung Hw, 96445043-CTR

Артикул болта переднього сайлентблока: 94500882-GM, 94500882 + 94515065 (болт, гайка і шайба).

Артикул болтиків скоби: 94500987-GM.

Перед безпосереднім відновленням місця фіксації ричага і заміною сайлентблоків потрібно демонтувати проблемний ричаг.

Як зняти ричаг передньої підвіски Деу Сенс

  • Переднє колесо знімати необов'язково, але без нього буде простіше розімкнути з'єднання шарової опори. Знімаємо колесо, якщо є час і бажання.
  • Від'єднуємо шарову опору від поворотного кулака. У багатьох випадках гайка шарової додатково фіксується шплінтом.

Від'єднуємо шарову опору

Не потрібно забувати і про те, що дане з'єднання знаходиться впритул до дороги. Різьба напевно буде закислою і забитою пилом. Попередньо потрібно буде почистити кріплення і обробити його проникаючим змащенням.

Якщо шарова опора ZAZ Sens вже відпрацювала понад 50 000 (км), то можна з нею не обережно. Стару шарову все одно передавати в утиль. Якщо ж шарнір був недавно замінений, то для розмикання з'єднання найкраще користуватися знімачем. У цьому випадку вийде зберегти цілісність пильника.

  • Від'єднуємо стійку стабілізатора. Щоб це зробити, необхідно притримувати головку болта через технологічне віконце в ричагу і відкрутити верхню гайку.

Від'єднуємо стійку стабілізатора

Для вилучення болта необхідно попередньо зняти: подушки, шайби і втулку. Тобто потрібно повністю розібрати стійку стабілізатора.

Є сенс попутно провести сервісне обслуговування стійки стабалізатора ЗАЗ Сенс. До пробігу 50 000 (км) можна спостерігати помітний знос подушок. У деяких випадках болт і втулка знаходять деформацію. При зворотньому складанні вузла потрібно просто замінити зношені запчастини Деу Сенс.

  • Відкручуємо скобу заднього сайлентблока. Скоба фіксується 2 болтами до днища автомобіля. Болти мають головку на 14.

Відкручуємо скобу заднього сайлентблока

  • Викручуємо болт переднього сайлентблока. При роботі з болтами і гайками передніх ричагів наполегливо рекомендується попередньо захищати кріплення від іржі і засохлого бруду. Додатково необхідно обробити кріплення проникаючим змащенням і дати з'єднанням покиснути хоча б 5-7 хвилин.

Викручуємо болт переднього сайлентблока

  • Відєднуємо передній ричаг.

Від’єднуємо передній ричаг

Тепер можна переходити до відновлення розбитого кронштейну і заміни сайлентблоків на ричагу.

Як відновити кронштейн для фіксації ричага Сенс

Якщо розбило посадкове місце для кріплення переднього сайлентблока, то потрібно буде відновлювати отвір. Це необхідно для того, щоб виключити рухливість болту в кронштейні.

Розбитиий кронштейн

Для відновлення кронштейну переднього ричага Деу Сенс майстру знадобиться шайба. Її потрібно просто наварити на кронштейн. Завдяки шайбі вийде правильно відцентрувати болт і застопорити його в одному положенні, щоб кріплення більше не бовталося.

Шайбу можна взяти з цього ж з'єднання, вона ідеально підходить до болта переднього сайлентблока.

  • Одягаємо шайбу на болт і притискаємо кріплення до місця зварювання. Майстру потрібно визначити правильне положення болту.

Одягаємо шайбу на болт і притискаємо кріплення до місця зварювання

  • Прихоплюємо зварюванням шайбу в одному-двох місцях. На даному етапі необхідно впевнитися, що болт стоїть рівно. Вкрай бажано поставити шайбу і зі зворотнього боку. У цьому випадку болт переднього ричага ЗАЗ Сенс буде відцентрований з двох сторін, що забезпечить з'єднанню високу надійність і довговічність. Артикул шайби: 90105063-GM.
  • Обварюємо шайбу, зачищаємо шов і фарбуємо його грунтовкою.

Все, можна переходити до встановлення ричага на своє місце. Але попередньо потрібно замінити старі сайлентблоки.

Обварюємо шайбу

Як замінити сайлентблоки переднього ричага Daewoo Sens

Найпростіше змінювати, звичайно ж, задній сайлентблок. Він просто одягається на палець. Посадка має мінімальний натяг. Щодо переднього сайлентблока, для роботи з цим з'єднанням майстру буде потрібен знімач.

  • Знімаємо задній сайлентблок і одягаємо на його місце новий. При встановленні нового сайлентблока ЗАЗ Сенс необхідно чимось змастити палець. Змазка запобігатиме появі подряпин і задирів на контактних поверхнях сайлентблока.

Знімаємо задній сайлентблок

Фахівці не рекомендують використовувати як змащення моторне мастило. Справа в тому, що гума сайлентблоків слабо дружить з маслом. У цьому випадку змащення роз'їсть гуму, що призведе до появи невеликого люфту. Через це сайлентблок швидко розбивається.

Найкраще змащувати сполуки сайлентблоків просто мильним розчином.

  • Випресовуємо передній сайлентблок. Зазвичай це робиться за допомогою спеціального знімача. Але якщо під рукою нічого подібного немає, то можна просто вибити стару гумку. Для цього майстру буде потрібна наставка відповідного діаметра і молоток.

Випресовуємо передній сайлентблок

  • Ставимо новий сайлентблок і встановлюємо ричаг на місце.

Додаткова інформація

Досвідчені водії ЗАЗ Сенс знають, що найкраще міняти сайлентблоки відразу на двох ричагах. Комплексне обслуговування передніх ричагів підвищить надійність і довговічність підвіски.

Під час демонтажу та встановлення ричагів у майстра з'явиться вільний доступ до таких деталей:

  1. Шарові опори
  2. Стійки стабілізатора

Вкрай бажано провести заміну і даних компонентів підвіски. Якщо у майстра є час і можливість, то можна ще замінити:

  1. Наконечники рульових тяг
  2. Гальмівні колодки

При зносі ричагів передньої підвіски починають зношуватися в прискореному темпі і ті запчастини, які знаходяться поруч. Цьому сприяють люфт, вібрація та ударні навантаження.

» Всі статті


Як зробити, щоб піч краще гріла Деу Сенс, Ланос

Як зробити, щоб піч краще гріла Деу Сенс, Ланос Для комфортної їзди в автомобілі в зимовий час важливим є стабільна робота печі . При цьому необхідно враховувати працездатність помпи , термостата , системи циркуляції охолоджувальної рідини, а також стани радіатора печі і повітропроводу . Вихід з ладу хоч би одного з цих елементів може привести до того, що піч грітиме слабо, салон не прогріватиметься нормально . Якщо ж все справно – то салон досить швидко прогрівається, в Деу Сенс стає тепло буквально хвилин через 10 після запуску двигуна . При цьому одна з ключових ролей належить саме охолоджувальній рідині. Від її чистоти і якості багато в чому і залежить ефективність і швидкість нагрівання радіатора печі, а як підсумок і салону....