Як замінити мастило в двигуні Шевроле Авео

Моторне мастило Chevrolet Aveo змінюється не рідше 1 разу на рік. Рекомендований пробіг для мастила двигуна становить 15 000 (км). При заміні моторного змащування мастерові знадобляться наступні запчастини Шевроле Авео:

Це цікаво! Місткість системи змащення двигуна Шевроле Авео становить 3,75 (л). Це для моторів обсягом 1.4, 1.5 і 1.6. Щодо двигуна 1.2, даний мотор вміщує в себе 3,2 (л) масла.

Всі правила і вимоги заміни моторного мастила в цьому авто актуальні і для Деу Ланос. У ролі моторного мастила Chevrolet Aveo зазвичай використовується змащування, яке відповідає стандартам SAE 5W-30. Але в двигун може бути залите й інше мастило, якщо того вимагають кліматичні умови, в яких експлуатується автомобіль.

Заміна моторного мастила Шевроле Авео

Заміна моторного мастила та масляного фільтра Шевроле Авео

Слід почати з того, що період заміни моторного мастила можна скоротити, якщо автомобіль експлуатується в інтенсивному режимі. При регулярній їзді в умовах густонаселеного міста, а також при їзді в регіонах з підвищеним рівнем запилення, термін служби моторного мастила скорочується з належних 15 000 (км) пробігу до 5000-7500 (км).

При заміні моторного мастила Шевроле Авео вкрай важливо забезпечити зручний доступ до автомобіля знизу. З цієї причини машину слід загнати на оглядову яму або естакаду.

Зливати старе відпрацьоване моторне мастило необхідно на добре прогрітому двигуні. Рекомендується перед заміною моторного мастила зробити 10-хвилинний заїзд. Але вистачить і просто повного прогріву мотора при роботі на холостому ході.

При зливі гарячого мастила обов'язково слід використовувати повнолицьову захисну маску і рукавички. Кофта повинна бути з довгим рукавом.

  • Демонтуємо захист картера двигуна. На деяких модифікаціях Chevrolet Aveo навпроти зливної пробки передбачений технологічний проєм у захисті картера. У цьому випадку демонтувати захист немає потреби. Старе відпрацювання цілком реально спустити з встановленим на своє місце захистом.

Демонтуємо захист картера двигуна

  • Відкручуємо зливну пробку. Головка зливної пробки зазвичай створюється під ключ на 17. Досвідчені майстри зазвичай за допомогою ключа просто зривають пробку. Далі пробка легко крутиться від руки. Викручувати зливну пробку потрібно швидко, щоб не розплескати обабіч відпрацьоване мастило.

Відкручуємо зливну пробку

  • Зливаємо відпрацьоване змащування у підставлену заздалегідь ємність. Місткість тари для відпрацьованого мастила повинна становити не менше 4 літрів. Зазвичай старе масло зливається в широкий тазик, а потім воно акуратно переливається в пластикову пляшку на 5 (л).

Зливаємо відпрацьоване змащування

Щоб прискорити процес зливу старого мастила, необхідно відкрутити пробку маслозаливної горловини. У середньому старе відпрацьоване мастило стікає за 10 хвилин.

Промивання двигуна Шевроле Авео

У колі водіїв часто лунають суперечки на тему необхідності промивання мотора. Якщо машина давно належить водієві, то в промиванні мотора особливого сенсу немає. Виняток становлять лише такі випадки:

  1. Змінюється тип масла
  2. Використовувалася мийна присадка

Якщо ж машина куплена з рук, то грамотні водії насамперед, навіть не чекаючи покладеного пробігу, змінюють всі сервісні рідини. У цьому випадку першою прийнято змінювати мастило мотора. Заміну мастила на купленому з рук автомобілі обо'язково проводять з промиванням двигуна!

Промивка робиться з тієї причини, що достовірно невідомо який тип мастила використовував колишній водій. Додатково перед продажем машини багато водіїв використовують різні миючі засоби, як для розкоксування двигуна. Це друга причина, через яку обов'язково потрібно мити двигун у щойно куплених з рук машинах.

Якщо ж водій давно володіє Шевроле Авео, то мити мотор слід або при переході з одного типу мастила на інший, або при використанні миючих присадок.

Промивання двигуна полягає в наступному:

  • Закручуємо пробку зливу, після повного зливу відпрацювання. Зазвичай використовують стару пробку і старе ущільнювальне колечко.
  • Заливаємо через горловину двигуна нове мастило, яке планується використовувати в подальшому в ролі постійного. Масло слід лити до нижньої позначки на контрольному щупі. Для двигунів об'ємом 1.4-1.6 в систему мастила поміщається 3,75 (л).

Заливаємо через горловину двигуна нове мастило

  • Масляний фільтр при цьому відкручувати і міняти не потрібно. Фільтрувальний елемент змінюється вже після промивання!
  • Заводимо двигун і даємо попрацювати мотору на холостому ході не менше 10 хвилин.
  • Зливаємо моторне мастило за описаною вище схемою.

Фінальний етап заміни моторного мастила

  • Закручуємо масляний піддон новою пробкою, з новим ущільнювальним кільцем. Якщо заміна самої пробки є спірним питанням, то необхідність заміни ущільнювального колечка не викликає сумнівів у переважної більшості майстрів.

При закручуванні зливної пробки на масляному піддоні Шевроле Авео майстру слід дотримуватися моменту сили затяжки. Якщо переборщити, то може лопнути піддон. Якщо недотягнути пробку, то буде прокапувати масло. Оптимальним моментом сили затяжки зливної пробки є 30-40 (Н*м). Як зрозуміло, майстру слід тримати в господарстві динамометричний ключ.

  • Після промивання двигуна слід обов'язково замінити масляний фільтр. Незважаючи на простоту даного завдання замінити масляний фільтр буває вельми і вельми непросто. Справа в тому, що фільтруючий елемент може прикипати до двигуна. У подібних випадках фільтр доводиться зривати силою.

Міняємо масляний фільтр

Щоб зірвати масляний фільтр Шевроле Авео з місця, майстру слід вдатися до допомоги знімача. Існують різні варіанти зйомників, найбільше поширення отримали ріжкові і ланцюгові моделі. Під час від'єднання масляного фільтра з отвору можуть протікати залишки старого мастила. Зазвичай випливає ще 100-200 (мл) відпрацювання.

Якщо під рукою немає знімача, то не біда. Щоб зірвати фільтр з місця, достатньо пробити його викруткою. У цьому випадку рукоятка викрутки виступатиме як зручний і ефективний ричаг.

  • Ставимо новий фільтр. Попередньо слід ретельно почистити посадкове місце масляного фільтра. Додатково досвідчені майстри змащують маслом кільце фільтра і заливають всередину фільтруючого елемента 100-150 (мл) нового моторного мастила.

Масляний фільтр слід закручувати строго від руки! Якщо вдатися до допомоги знімача, то при наступній заміні масла для відкручування фільтра доведеться докласти дуже чималі сили.

Деякі модифікації Chevrolet Aveo використовують вставний картридж для фільтрації мастила. Таку систему можна зустріти на модифікаціях Т255 і Т300. Щоб викрутити картридж, майстру потрібен ключ на 22, у деяких випадках на 24. Далі слід замінити стару вставку новою.

Картридж

  • Заливаємо нове мастило. Для двигуна 1.5 (A15SMS) в мотор необхідно залити близько 3,75 (л) нового мастила. Під кінець заливки рівень масла потрібно контролювати за щупом. При цьому майстер повинен розуміти, що при запуску мотора частина мастила розійдеться по порожнечах у циркуляційному контурі.

Після запусків мотора потрібно повторно проконтролювати рівень мастила. За потреби масло потрібно долити до верхньої позначки на щупі. Контрольний замір рівня змазки рекомендується робити на добре прогрітому моторі.

» Всі статті


Заміна переднього датчика ABS на Шевроле Авео Т250 з артикулом 96473221

Заміна переднього датчика ABS на Шевроле Авео Т250 з артикулом 96473221 Антиблокувальна система на всіх поколіннях Chevrolet Aveo вважається цілком надійною і рідко викликає складності. Проте запчастини Авео тормозної системи з часом виходять з ладу. Зокрема, це стосується датчика АБС з артикулом 96473221 . Діагностика і несправності ABS Шевроле Авео Т250 Антиблокувальна система на будь-якому автомобілі по суті займається тим, що вирівнює кутову швидкість кожного з коліс. Тим самим стабілізує курсову стійкість і запобігає занос на слизькій поверхні. На кожному з коліс встановлені датчики АБС, які працюють за принципом датчика Холла. Вони обчислюють швидкість обертання відповідно до показань задає зубчастого диска, встановленому на кожній ступиці. При виході системи з ладу на...

Як замінити радіатор охолодження Шевроле Авео

Як замінити радіатор охолодження Шевроле Авео Термін служби радіатора охолодження Шевроле Авео Т250 залежить від маси факторів. Якщо не брати до уваги фізичні ушкодження, то стільники основного радіатора охолодження страждають в першу чергу від корозії.  Вона виникає як результат застосування неякісного антифризу. Тому заміна радіатора охолодження, на відміну від інших запчастин Chevrolet Aveo T250, не таке вже й рідкісне явище. Коли міняти радіатор охолодження Авео Т250 Система охолодження систематично потребує догляду. Найслабші її запчастини на Chevrolet Aveo Т250 і Деу Ланос з 8-клапанними двигунами - термостати , радіатори опалювача , помпи . В останню чергу виходить з ладу основний радіатор охолодження. Як правило, текти виникає в районі нижньої банки...

Як збільшити кліренс Шевроле Авео Т250

Як збільшити кліренс Шевроле Авео Т250 Дорожній просвіт стандартного Шевроле Авео Т250 зі справною підвіскою і на рідній гумі становить близько 150 мм . Цього цілком достатньо для міста, так і польові дороги в більшості випадків не стануть проблемою. Втім, деякі запчастини Aveo T250 по підвісці і рульовому управлінню можуть внести корективи в заводські показники. Чому зменшується кліренс на Авео Т250 Дорожній просвіт - поняття відносне. Купуючи нову машину або повністю перебираючи підвіску можна домогтися заводських 150 мм. Але варто хоча б трохи завантажити машину, як показники по кліренсу зменшаться.  Теоретично кліренсом заведено вважати відстань від землі до найнижчої точки автомобіля.  На практиці ж багато виробників хитрують і...