Ремонт дверних петель Шевроле Лачетті
Знос дверних петель на Шевроле Лачетті може принести купу неприємностей. Може не спрацьовувати дверний замок, що вже небезпечно, оскільки двері можуть відкритися на ходу. Протилежна ситуація - двері може заклинити в отворі.
Нові петлі на двері Шевроле Лачетті і Шевроле Авео коштують недешево, а з розбирання можна купити такі ж запчастини на Шевроле Лачетті, але зношені. Вихід один - відновлювати.
Що не так з дверними петлями Лачетті
У Шевроле Лачетті не так багато запчастин з подібними проблемами. Конструкція дверної петлі подібного типу зустрічається часто. Подібна встановлена і на Шевроле Авео Т250.
Петля складається з навісної та відповідної частини, які скріплені між собою пальцем із загартованої сталі.
Щоб запобігти скрипу дверей і зносу провушин, на заводі вирішили застосувати фольговану втулку. Проблема в тому, що втулка зношується вже через 3-4 роки активної експлуатації.
У міру зношування втулки двері просідають, в зчленуванні петлі з'являється люфт, що впливає на роботу дверного замка, оббиваються кромки кузова, з'являється стукіт, та й двері, що теліпаються, крім іншого здорово діє на нерви.
Якщо ми подивимося на заводську нову петлю, відразу побачимо слабке місце - втулка, яка зношується швидше за все. Існує кілька варіантів розв'язання цього питання.
Реставруємо дверні петлі Лачетті. Спосіб перший
Найпростішим варіантом, який доступний кожному в гаражних умовах - заміна стандартного пальця на саморобний, виконаний з твердосплавного міцного матеріалу.
Найдоступніший палець можна зробити з клапана головки блоку циліндрів вантажного ЗІЛ або ГАЗ.
Для роботи знадобиться:
-
Зварювальний апарат.
-
Болгарка.
-
Свердло на 8 мм і дриль.
-
Клапан з діаметром штока 8 мм.
-
Шайби на 8 мм з великим тілом.
Для початку знімемо петлю. Для цього простіше демонтувати бампер, крило і спокійно дістатися до кріплення петлі.
Потім болгаркою зрізаємо верхню частину заводського пальця і вибиваємо його відповідною оправкою.
Якщо не вийде вибити, розрізаємо болгаркою заводський палець так, як показано на фото.
Затискаємо в лещатах внутрішню частину петлі і свердлимо отвір 8 мм, попередньо переконавшись в діаметрі штока клапана.
Новий палець повинен входити з невеликим натягом від руки, люфту бути не повинно.
Якщо є невеликий люфт, осаджуємо вушко петлі важким молотком, наносячи удари по торця вушка, встановивши її на ковадло або лещата. Добиваємося такої щільності посадки, як було зазначено вище.
Відрізаємо від клапана шток і підганяємо його за розміром з урахуванням зварювального шва, який повинен щільно утримувати новий палець в провушинах зовнішньої петлі.
Між зовнішньою і внутрішньою частинами петлі встановлюємо шайби, при необхідності доводимо розмір отвору до 8 мм.
Збираємо петлю, проварюємо торці пальця і переконуємося, що люфту немає. Перед установкою змащуємо частини що рухаються моторним маслом.
Таким же чином поступаємо з іншими петлями.
Ремонт дверної петлі Лачетті, Авео. Спосіб другий
У першого методу є один величезний недолік - така петля буде недовговічною. Через деякий час (у кого рік, у кого два) люфт з'явиться знову.
Річ у тому, що площа дотику зовнішньої і відповідної частин петлі обмежується товщиною вушка внутрішньої петлі. Згодом вона знову зітреться, а під час експлуатації ще і буде скрипіти, тому доведеться її регулярно змащувати.
Для глобальної реставрації дверної петлі необхідно збільшити площу дотику пальця з вушком. Оптимальний варіант - установка додаткової трубки з втулкою у внутрішню частину.
Новий палець - все той же клапан від вантажівки зі штоком діаметром 8 мм, ще буде потрібна напрямна цього клапана або виточена під розмір мідно-графітова втулка.
Якщо є токарний верстат або хороший токар на прикметі, зробити це зовсім нескладно:
-
Виточуємо трубку необхідного розміру для установки між вушками внутрішньої частини петлі.
-
Замість штатного пальця використовуємо той же клапан від вантажівки.
-
У підготовленій трубці доводимо отвір до розміру направляючої клапана вантажівки. Напрямна буде грати роль втулки.
-
Запресовуємо втулку і приварюємо трубку і втулку до провушин внутрішньої петлі.
-
Обрізаємо за розміром клапан, збираємо петлю і вставляємо новий палець, потім приварюємо його.
Таким чином можна продовжити життя дверних петель Шевроле Лачетті або зробити їх практично вічними та надійними, як у другому випадку.
Налаштування ключа запалювання Шевроле Лачетті
Автомобіль Шевроле Лачетті належить до числа просунутих іномарок. З цієї причини в даному авто використовується штатний іммобілайзер . Звичайно, це добре. Але при якихось проблемах з ключами потрібно буде прописувати їх програмно, через чіп іммобілайзера. Артикульний номер ключів запалювання Шевроле Лачетті : 96548412 (без кнопок) 96458350 (з кнопками, хечбек і універсал) 96458347 (з кнопками, седан) При купівлі нового Chevrolet Lacetti водій отримує комплект з 2 ключів. Якщо в машині використовується центральний замок , значить у зв'язці йде один ключ без кнопок і ще один з кнопками. Якщо автомобіль не комплектується ЦЗ, то у зв'язці буде просто 2 ключі без кнопок. При втраті або поломці оригінальних...
Заміна гідрокомпенсаторів Шевроле Лачетті
Двигун автомобіля Шевроле Лачетті буквально всіх модифікацій оснащується гідрокомпенсаторами . Це добре з тієї причини, що пропадає необхідність контролю і регулювання теплових зазорів на клапанах . Але при цьому гідрокомпенсатори створюють інші проблеми, що пов'язано з їх зносом . Артикул гідрокомпенсаторів Шевроле Лачетті : 96801271 (двигун 1.8) 96376362 (двигун 1.5-1.6) 24419109 (двигун 1.6-1.8, LDA) 96184997 (двигун 1.6, 16 клапанів) Завдяки гідроштовхачам Chevrolet Lacetti відбувається усунення зазору між рокером і кулачком розподільного валу . При зносі запчастини на Лачетті гідрокомпенсатори починають просто бовтатися в зазорі своїх посадкових місць. ...
Заміна датчика абсолютного тиску Шевроле Лачетті. Двигун троїть і глухне, немає тяги
Впускна система Шевроле Лачетті має датчик абсолютного тиску (ДАД). Цей пристрій коригує пропорції паливно-повітряної суміші, залежно від розгону. З часом ДАД зношується, що робить роботу двигуна нестабільною . Датчик абсолютного тиску Chevrolet Lacetti встановлюється на впускному колекторі . Дана запчастина на Шевроле Лачетті контролює розрядження, яке залежить від навантаження на мотор. Дані передаються на ЕБУ. Артикул датчика абсолютного тиску Шевроле Лачетті : 96417830-GM (двигун 1.8 LDA) 25195788-GM (двигун 1.6) 25195786-GM (двигун 1.6) 96276354-GM (двигун 1.6) 96482570-NTK (двигун 1.8 - 2.0) 96893810-OEM (двигун 1.8) Зверніть увагу, ДАД для різних...