Ремонт дверних петель Шевроле Лачетті

Знос дверних петель на Шевроле Лачетті може принести купу неприємностей. Може не спрацьовувати дверний замок, що вже небезпечно, оскільки двері можуть відкритися на ходу. Протилежна ситуація - двері може заклинити в отворі. 

Нові петлі на двері Шевроле Лачетті і Шевроле Авео коштують недешево, а з розбирання можна купити такі ж запчастини на Шевроле Лачетті, але зношені. Вихід один - відновлювати.

петля

Що не так з дверними петлями Лачетті

У Шевроле Лачетті не так багато запчастин з подібними проблемами. Конструкція дверної петлі подібного типу зустрічається часто. Подібна встановлена і на Шевроле Авео Т250.

Петля складається з навісної та відповідної частини, які скріплені між собою пальцем із загартованої сталі.

втулка

Щоб запобігти скрипу дверей і зносу провушин, на заводі вирішили застосувати фольговану втулку. Проблема в тому, що втулка зношується вже через 3-4 роки активної експлуатації.

У міру зношування втулки двері просідають, в зчленуванні петлі з'являється люфт, що впливає на роботу дверного замка, оббиваються кромки кузова, з'являється стукіт, та й двері, що теліпаються, крім іншого здорово діє на нерви.

износ втулки

Якщо ми подивимося на заводську нову петлю, відразу побачимо слабке місце - втулка, яка зношується швидше за все. Існує кілька варіантів розв'язання цього питання.

Реставруємо дверні петлі Лачетті. Спосіб перший

Найпростішим варіантом, який доступний кожному в гаражних умовах - заміна стандартного пальця на саморобний, виконаний з твердосплавного міцного матеріалу.

Найдоступніший палець можна зробити з клапана головки блоку циліндрів вантажного ЗІЛ або ГАЗ.

клапан

Для роботи знадобиться:

  1. Зварювальний апарат.

  2. Болгарка.

  3. Свердло на 8 мм і дриль.

  4. Клапан з діаметром штока 8 мм.

  5. Шайби на 8 мм з великим тілом.

Для початку знімемо петлю. Для цього простіше демонтувати бампер, крило і спокійно дістатися до кріплення петлі. 

крепление петли

Потім болгаркою зрізаємо верхню частину заводського пальця і вибиваємо його відповідною оправкою.

оправка

Якщо не вийде вибити, розрізаємо болгаркою заводський палець так, як показано на фото.

разрезаем

Затискаємо в лещатах внутрішню частину петлі і свердлимо отвір 8 мм, попередньо переконавшись в діаметрі штока клапана.

Новий палець повинен входити з невеликим натягом від руки, люфту бути не повинно.

клапан от руки

Якщо є невеликий люфт, осаджуємо вушко петлі важким молотком, наносячи удари по торця вушка, встановивши її на ковадло або лещата. Добиваємося такої щільності посадки, як було зазначено вище.

обжимаем

Відрізаємо від клапана шток і підганяємо його за розміром з урахуванням зварювального шва, який повинен щільно утримувати новий палець в провушинах зовнішньої петлі.

обварить

Між зовнішньою і внутрішньою частинами петлі встановлюємо шайби, при необхідності доводимо розмір отвору до 8 мм.
шайбы

Збираємо петлю, проварюємо торці пальця і переконуємося, що люфту немає. Перед установкою змащуємо частини що рухаються моторним маслом.

Таким же чином поступаємо з іншими петлями. 

Ремонт дверної петлі Лачетті, Авео. Спосіб другий

У першого методу є один величезний недолік - така петля буде недовговічною. Через деякий час (у кого рік, у кого два) люфт з'явиться знову.

Річ у тому, що площа дотику зовнішньої і відповідної частин петлі обмежується товщиною вушка внутрішньої петлі. Згодом вона знову зітреться, а під час експлуатації ще і буде скрипіти, тому доведеться її регулярно змащувати.

петли

Для глобальної реставрації дверної петлі необхідно збільшити площу дотику пальця з вушком. Оптимальний варіант - установка додаткової трубки з втулкою у внутрішню частину.

втулка

Новий палець - все той же клапан від вантажівки зі штоком діаметром 8 мм, ще буде потрібна напрямна цього клапана або виточена під розмір мідно-графітова втулка.

Якщо є токарний верстат або хороший токар на прикметі, зробити це зовсім нескладно:

  1. Виточуємо трубку необхідного розміру для установки між вушками внутрішньої частини петлі.
    станок

  2. Замість штатного пальця використовуємо той же клапан від вантажівки.

  3. У підготовленій трубці доводимо отвір до розміру направляючої клапана вантажівки. Напрямна буде грати роль втулки.

  4. Запресовуємо втулку і приварюємо трубку і втулку до провушин внутрішньої петлі.

  5. Обрізаємо за розміром клапан, збираємо петлю і вставляємо новий палець, потім приварюємо його.

Таким чином можна продовжити життя дверних петель Шевроле Лачетті або зробити їх практично вічними та надійними, як у другому випадку.

 
 

» Всі статті


Ремонт коробки передач Шевроле Лачетті. Хруст при увімкненні другої передачі, заміна синхронізаторів

Ремонт коробки передач Шевроле Лачетті. Хруст при увімкненні другої передачі, заміна синхронізаторів ​ Слабким місцем коробки передач Шевроле Лачетті є так звані синхронізатори . Вони встановлюються на кожній передачі КПП . Синхронізатори з часом зношуються, що робить роботу трансмісії проблематичною . Синхронізатори Chevrolet Lacetti необхідні для забезпечення плавного безударного перемикання швидкостей. Артикульні номери запчастин на Шевроле Лачетті : Синхронізатор 1 і 2 передачі: 96950998-GM (у зборі з муфтою), 94580754-GM (зовнішнє кільце 2 передачі), 96812969-GM (внутрішнє кільце 2 передачі), 90305939-OEM (кільце 1 передачі), 90199019-GM (сухар синхронізатора 1-2 передачі) Синхронізатор 3 і 4 передачі: 94580745-GM , 96242727-GM (проміжне кільце 3 передачі),...

Заміна колодок ручника Шевроле Лачетті, підбір тормозних колодок

Заміна колодок ручника Шевроле Лачетті, підбір тормозних колодок Даремно багато водіїв вважають, що механізм ручного гальма менш важливий, ніж робоча гальмівна система. Трапляються такі ситуації, де гальмо стоянки може реально допомогти уникнути аварії або більш серйозної неприємності. На Шевроле Лачетті задній гальмівний механізм дещо складніше, ніж на машинах дешевше , значить, ставитися до нього варто ще більш пильно. Коли міняти гальмівні колодки ручника на Лачетті На жаль, чітких пробігів і регламенту заміни колодок ручного гальма на Лачетті ще не придумали. І навряд чи вигадають. По-перше, колодки ручника використовуються куди рідше і куди менш інтенсивно, ніж колодки основного гальма. По-друге, у кожного свої звички, що стосуються використання ручника. Тому і ресурс колодок буде...

Як збільшити кліренс Шевроле Лачетті. Вибір проставок

Як збільшити кліренс Шевроле Лачетті. Вибір проставок Власники Шевроле Лачетті діляться на дві категорії - одні хочуть максимально знизити кузов, другі намагаються збільшити кліренс, наскільки це можливо. Перша категорія, як правило, не з'їжджає з міського асфальту і дивиться фільми типу «The Fast and the Furious», «Форсаж» по-нашому. Другі прагнуть максимально розширити географію використання Лачетті, включивши в список маршрутів польові дороги. Як збільшити кліренс Шевроле Лачетті Кліренс штатного седана Лачетті становить 145 мм , це враховуючи нові штатні пружини і порожній багажник. Універсал сидить трохи нижче над землею. Його дорожній просвіт становить близько 140 мм. При завантаженні багажника і повному комплекті екіпажу в салоні ми втрачаємо близько...