Як зробити, щоб піч краще гріла Деу Сенс, Ланос

Для комфортної їзди в автомобілі в зимовий час важливим є стабільна робота печі. При цьому необхідно враховувати працездатність помпи, термостата, системи циркуляції охолоджувальної рідини, а також стани радіатора печі і повітропроводу.

Радіатор печі

Вихід з ладу хоч би одного з цих елементів може привести до того, що піч грітиме слабо, салон не прогріватиметься нормально. Якщо ж все справно – то салон досить швидко прогрівається, в Деу Сенс стає тепло буквально хвилин через 10 після запуску двигуна.

При цьому одна з ключових ролей належить саме охолоджувальній рідині. Від її чистоти і якості багато в чому і залежить ефективність і швидкість нагрівання радіатора печі, а як підсумок і салону. Також важливо, щоб рідина добре циркулювала, інакше можна отримати ряд проблем.

Робимо салон Деу Сенс теплим

Проблема прогрівання печі і подання тепла в салон пов'язана з особливостями циркуляції охолоджувальної рідини у системі автомобіля. Конструктивно виходить, що патрубки печі розташовані до основного патрубку під прямим кутом.

Система циркуляції антифризу

Відповідно, основний потік проходить мимо, не потрапляючи в систему печі. Це і призводить до утворення проблеми з нагрівом печі. У деякій мірі ця недоробка зачіпає вузол дросельної заслінки і газовий редуктор (за наявності ГБО). Як підсумок – важливі блоки прогріваються довго.

Рідина транзитом проходить мимо

Виходить, що антифриз просто транзитом проходить по малому кругу циркуляції і при цьому практично не потрапляє в радіатор печі Деу Сенс.

Щоб виправити ситуацію необхідно трохи стиснути товстий патрубок. Перекривати його повністю категорично не можна, просто точково знижуємо переріз. Це дозволить збільшити потік антифризу в радіатор печі, а також на дросельну заслінку і редуктор.

Виправити ситуацію можна з допомогою хомута, який розрахований на стискування з 50 до 30.

Готуємо хомут

Надіваємо хомут на товстий патрубок, заздалегідь обробивши його за допомогою силіконового мастила. Після цього затягуємо хомут до упору.

Затягуємо хомут на товстому патрубку

Після такої зміни конструкції піч буде помітно швидше і краще прогріватися. Відповідно, в салоні буде тепліше практично з перших хвилин експлуатації автомобіля.

» Всі статті


Луснуло кріплення переднього ричага ЗАЗ Сенс. Ремонт кронштейну

Луснуло кріплення переднього ричага ЗАЗ Сенс. Ремонт кронштейну Передня підвіска ЗАЗ Сенс демонструє непогану надійність . Вона жадібно проковтує більшу частину дорожніх нерівностей, що робить їзду плавною і м'якою. Але з часом елементи підвіски зношуються . Досить сильно дістається ричагам , через що можуть спостерігатися наступні неприємні наслідки: Машину виводить убік під час руху прямою З'явилася вібрація, відчуваються ударні навантаження Чутно сторонній шум (глухий лязг) Досить широке поширення набула несправність, коли лопається кронштейн , до якого фіксується передній ричаг Daewoo Sens . У цьому випадку ричаг знаходить рухливість, що в підсумку може вилитися в його обрив ! При якихось поломках передньої підвіски водієві потрібно замінити  запчастини Деу Сенс...