Як зробити, щоб піч краще гріла Деу Сенс, Ланос
Для комфортної їзди в автомобілі в зимовий час важливим є стабільна робота печі. При цьому необхідно враховувати працездатність помпи, термостата, системи циркуляції охолоджувальної рідини, а також стани радіатора печі і повітропроводу.
Вихід з ладу хоч би одного з цих елементів може привести до того, що піч грітиме слабо, салон не прогріватиметься нормально. Якщо ж все справно – то салон досить швидко прогрівається, в Деу Сенс стає тепло буквально хвилин через 10 після запуску двигуна.
При цьому одна з ключових ролей належить саме охолоджувальній рідині. Від її чистоти і якості багато в чому і залежить ефективність і швидкість нагрівання радіатора печі, а як підсумок і салону. Також важливо, щоб рідина добре циркулювала, інакше можна отримати ряд проблем.
Робимо салон Деу Сенс теплим
Проблема прогрівання печі і подання тепла в салон пов'язана з особливостями циркуляції охолоджувальної рідини у системі автомобіля. Конструктивно виходить, що патрубки печі розташовані до основного патрубку під прямим кутом.
Відповідно, основний потік проходить мимо, не потрапляючи в систему печі. Це і призводить до утворення проблеми з нагрівом печі. У деякій мірі ця недоробка зачіпає вузол дросельної заслінки і газовий редуктор (за наявності ГБО). Як підсумок – важливі блоки прогріваються довго.
Виходить, що антифриз просто транзитом проходить по малому кругу циркуляції і при цьому практично не потрапляє в радіатор печі Деу Сенс.
Щоб виправити ситуацію необхідно трохи стиснути товстий патрубок. Перекривати його повністю категорично не можна, просто точково знижуємо переріз. Це дозволить збільшити потік антифризу в радіатор печі, а також на дросельну заслінку і редуктор.
Виправити ситуацію можна з допомогою хомута, який розрахований на стискування з 50 до 30.
Надіваємо хомут на товстий патрубок, заздалегідь обробивши його за допомогою силіконового мастила. Після цього затягуємо хомут до упору.
Після такої зміни конструкції піч буде помітно швидше і краще прогріватися. Відповідно, в салоні буде тепліше практично з перших хвилин експлуатації автомобіля.
Луснуло кріплення переднього ричага ЗАЗ Сенс. Ремонт кронштейну
Передня підвіска ЗАЗ Сенс демонструє непогану надійність . Вона жадібно проковтує більшу частину дорожніх нерівностей, що робить їзду плавною і м'якою. Але з часом елементи підвіски зношуються . Досить сильно дістається ричагам , через що можуть спостерігатися наступні неприємні наслідки: Машину виводить убік під час руху прямою З'явилася вібрація, відчуваються ударні навантаження Чутно сторонній шум (глухий лязг) Досить широке поширення набула несправність, коли лопається кронштейн , до якого фіксується передній ричаг Daewoo Sens . У цьому випадку ричаг знаходить рухливість, що в підсумку може вилитися в його обрив ! При якихось поломках передньої підвіски водієві потрібно замінити запчастини Деу Сенс...