Як замінити радіатор охолодження Шевроле Авео

Термін служби радіатора охолодження Шевроле Авео Т250 залежить від маси факторів. Якщо не брати до уваги фізичні ушкодження, то стільники основного радіатора охолодження страждають в першу чергу від корозії. 

Вона виникає як результат застосування неякісного антифризу. Тому заміна радіатора охолодження, на відміну від інших запчастин Chevrolet Aveo T250, не таке вже й рідкісне явище.

Коли міняти радіатор охолодження Авео Т250

Система охолодження систематично потребує догляду. Найслабші її запчастини на Chevrolet Aveo Т250 і Деу Ланос з 8-клапанними двигунами - термостати, радіатори опалювача, помпи. В останню чергу виходить з ладу основний радіатор охолодження.

течь радиатора

Як правило, текти виникає в районі нижньої банки радіатора через появу корозії. Попри те, що радіатор виконаний з алюмінієвого сплаву, він теж має властивість окислюватися. Забивається він не менше, ніж радіатор пічки. Причина всього цього одна - поганий антифриз і бруд в системі охолодження.

грязь

У рідкісних випадках радіатор можна відремонтувати, проте доцільність такого ремонту зводиться до нуля, оскільки це тимчасовий захід, як і застосування рідких герметиків. Останні можуть більше нашкодити системі охолодження, ніж виправити ситуацію.

Підготовка до заміни радіатора Chevrolet Aveo

Встановлювати новий радіатор на непромиту систему охолодження не годиться. Накип, бруд, дисперсія, згустки, все, що залишилося на запчастинах Авео системи охолодження - тут же виявиться в новому радіаторі.

Яким би не був чистим на вигляд антифриз в розширювальному бачку, рідину слід замінити, а систему ретельно промити.

Найпростіший і дешевий варіант промивання - дистильована вода. Але і найменш ефективний.

вода

Досвідчені водії не рекомендують використання агресивних промивних присадок по ряду причин:

  1. Двигун не новий, а це значить, що ніхто не може бути впевнений на 100%, що прокладка головки блоку, прокладка помпи, ущільнювачі термостата переживуть вплив агресивної рідини безболісно. Цілком можливі пробої прокладок, в тому числі і прокладки ГБЦ.

  2. Агресивні промивання буквально сколює відкладення і накип, які згодом забивають канали водяної сорочки блоку циліндрів і головки блоку.

  3. Після агресивного очищення внутрішньої поверхні каналів метал буде знаходитися в активній стадії, що в разі застосування дешевих антифризів викличе появу нових вогнищ корозії.

Тому найбезпечніше промити систему дистильованою водою 5-6 разів. Для цього зливаємо старий антифриз.

  1. Відкручуємо кришку розширювального бачка.
    крышка

  2. Підставляємо під праву сторону радіатора ємність на 7-10 літрів і відкручуємо зливну пробку на нижній банці радіатора справа.
    сливаем антифриз

  3. Чекаємо, поки весь антифриз зіллється і закриваємо зливний отвір. Після цього заливаємо в розширювальний бачок дистильовану воду, близько 7 літрів.
    заливаем воду

  4. Прогріваємо двигун до робочої температури.
    рабочая температура
    Термостат повинен відкритися, а вода почати циркуляцію по великому колу. Про це буде свідчити рівномірне прогрівання верхнього і нижнього патрубків радіатора.
    патрубки

  5. Зливаємо воду, попередньо відкрутивши кришку розширювального бачка. При зливі дотримуємося обережності, вода гаряча.
    горячая вода

Цю нехитру процедуру повторюємо як мінімум 5-6 разів, до тих пір, поки рідина не стане прозорою.

Міняємо радіатор Chevrolet Aveo Т250

Після промивання системи охолодження можна сміливо міняти радіатор. для початку відкрутимо бачок рідини ГУР (головка 10 мм), він буде заважати доступу до гвинтів кріплення корпусу вентиляторів.
откручиваем бачок
Далі чинимо так.

  1. Відводимо убік бачок ГУР.
    отводим бачок

  2. Послаблюємо хомут верхнього шланга обратки і знімаємо його.
    верхний шланг

  3. Послаблюємо хомут верхнього патрубка радіатора, знімаємо патрубок.
    патрубок

  4. Шліцевою викруткою відкручуємо корпус вентиляторів радіатора по центру.
    центральный винт

  5. Накидним ключем на 10 мм відкручуємо два гвинти кріплення корпусу вентилятора.
    болт крепления

  6. Відключаємо роз'єм живлення і управління вентиляторами.
    разъем

  7. Подаємо корпус вентиляторів вгору і знімаємо його.
    корпус вентилятора

  8. Знімаємо нижній патрубок радіатора.
    нижний патрубок

  9. Відкручуємо два болти кронштейна кріплення радіатора праворуч і ліворуч накидним ключем на 10 мм.
    кронштейн радиатора

  10. Знімаємо обидва кронштейни.
    кронштейн

  11. Подаємо радіатор назад (верхню частину) і виймаємо його на себе.
    радиатор

  12. Ретельно очистимо нижню полицю і встановлюємо новий радіатор.
    очистка

  13. Підключення патрубків починаємо з лівого боку. Спочатку верхній, потім нижній.
    новый радиатор

  14. Встановлюємо вентилятори в зборі з корпусом, не забуваємо під'єднати роз'єм живлення.

  15. Встановлюємо на місце бачок рідини ГУР і верхній патрубок, протискуємо хомут.

При заливці нового антифризу необхідно враховувати, що в системі залишається мінімум 3 літри дистильованої води. Загальний обсяг системи охолодження всіх моторів Авео (крім 1.2-літрового) - 6,6 л. Тому можна сміливо заливати 3-3,5 л концентрату.

Запускаємо двигун, перевіряємо з'єднання патрубків на предмет течі і рівень антифризу в розширювальному бачку.
заливаем концентрат
У підсумку в системі охолодження маємо антифриз зі стійкістю до замерзання до -35 ° С, чого в наших умовах цілком достатньо.  

 
 

» Всі статті


Навіщо спускати гідрокоменсатори Шевроле Авео, Деу Ланос

Навіщо спускати гідрокоменсатори Шевроле Авео, Деу Ланос При демонтажі та обслуговуванні ГБЦ Шевроле Авео, як і ЗАЗ Ланос, майстри стикаються з необхідністю спуску тиску, тобто прокачування, гідрокомпенсаторів . Артикул гідрокомпенсаторів Шевроле Авео : 90295215-GMP (T250, двигун 1.5) OP0001JC-JC (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376362-GMP (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376400-OEM (T250, двигун 1.5 і 1.6) Якщо зібрати головку блоку циліндрів без спуску тиску в гідрокомпенсаторах, то не вийде нормально встановити постіль розподільного валу . ​ Як прокачати гідрокомпенсатор Шевроле Авео для 8-клапанного двигуна Сенс прокачування гідрокомпенсаторів у тому, щоб спустити з робочої камери плунжера моторну олію , яка не дозволяє головці...

Регулювання фар Шевроле Авео T250

Регулювання фар Шевроле Авео T250 При сервісному обслуговуванні фар Шевроле Авео мало просто замінити перегорілі лампочки . Досвідчені водії намагаються частіше контролювати і при необхідності налаштовувати нахил світлового пучка головної мнемоніки щодо дороги . У передніх фарах Chevrolet Aveo передбачено механізм нахилу. Ним можна користуватися за допомогою кнопки електокоректора фар. Але з часом нахил фар може збиватися сам по собі, від вібрації мотора і ударних навантажень від дороги . В даному випадку можливостей електрокоректора може не вистачити, щоб вирівняти збитий нахил фар. Для чого регулювати нахил передніх фар Шевроле Авео Нахил світлового пучка визначає: Якість роботи ближнього світла Дистанцію далекого світла При...

Ремонт вентилятора охолодження радіатора Шевроле Авео

Ремонт вентилятора охолодження радіатора Шевроле Авео Щоб зробити систему охолодження двигуна Шеврле Авео максимально простою, компактною і при цьому продуктивною, на радіаторі передбачений вентилятор примусового обдуву . З часом робота вентилятора стає проблемною . Артикул вентилятора примусового охолодження Шевроле Авео : LFK 0522-Luzar (T250, у зборі з кожухом) 96536521-OEM (T250, двигун 1.6) 96536666-FORCEONE MOTOR (T250, двигун 1.5) 95950465-DAC (T250-T255, двигун 1.6) LFK 0595-Luzar (T300, у зборі з кожухом) При якихось несправностях системи охолодження Chevrolet Aveo потрібно негайно усунути проблему, адже від цього залежить надійність і довговічність двигуна! ​ Діагностика головного вентилятора Шевроле Авео Перші...