Як збільшити кліренс Шевроле Авео Т250
Дорожній просвіт стандартного Шевроле Авео Т250 зі справною підвіскою і на рідній гумі становить близько 150 мм. Цього цілком достатньо для міста, так і польові дороги в більшості випадків не стануть проблемою. Втім, деякі запчастини Aveo T250 по підвісці і рульовому управлінню можуть внести корективи в заводські показники.
Чому зменшується кліренс на Авео Т250
Дорожній просвіт - поняття відносне. Купуючи нову машину або повністю перебираючи підвіску можна домогтися заводських 150 мм. Але варто хоча б трохи завантажити машину, як показники по кліренсу зменшаться.
Теоретично кліренсом заведено вважати відстань від землі до найнижчої точки автомобіля.
На практиці ж багато виробників хитрують і заміряють дорожній просвіт, наприклад, без захисту двигуна або й зовсім без глушника. Все це скорочує відстань до землі на добрих 10-20 мм.
Ось що ще впливає на величину дорожнього просвіту:
-
Ступінь зносу пружин, втома металу, жорсткість, кількість витків.
-
Стан амортизаторів.
-
Установка додаткового обладнання - захисту картера двигуна, тюнінгованих глушників.
-
Справність елементів кріплення вихлопної системи.
-
Ступінь зносу опор передніх амортизаторних стійок.
-
Тиск у шинах.
Перш ніж приймати рішення про будь-які радикальні заходи щодо збільшення кліренсу Авео, варто переконатися в справності цих запчастин Шевроле. В іншому випадку ми тільки зашкодимо підвісці і ось чому.
Які ризики виникають збільшення кліренсу
Внесення будь-яких змін в геометрію підвіски в житті не проходить безслідно, як для керованості, так і для стійкості машини, це потрібно пам'ятати. Зміни можуть бути як зі знаком плюс, так і зі знаком мінус:
-
Машина вище - аеродинаміка гірше. Ми не бачимо потоків повітря, але вони роблять свою справу навіть на невеликій швидкості. Може зрости витрата палива аж до плюс 10-12%, а про аеродинамічному шумі у випадку з Авео і говорити не варто.
-
Піднімаючи кузов, ми змінюємо розташування центру тяжіння. Це мінус до стійкості і керованості. Звичайно, в звичайних умовах експлуатації 30 мм додаткового просвіту чи покажуть себе, але якщо знадобиться оперативно перебудуватися на високій швидкості, є висока ймовірність перекидання.
-
Зміна характеристик підвіски. Ми розуміємо, що стандартний амортизатор на Авео працює в суворо визначених межах. Якщо цей діапазон зміщується, робочий хід амортизатора зменшується, поршень просто впирається у верхню частину склянки амортизатора. При сильній амплітуді розгойдування амортизатор може просто вийти з ладу, а в гіршому випадку може вирвати шток із чашки.
-
Ще один важливий момент - робочий кут обертання шарніру рівних кутових швидкостей. Цей кут можна змінювати тільки в невеликих межах, але при зміні кліренсу на 30-35 мм ШРУС починає працювати зовсім по-іншому, що призводить до його моментального зносу і зовсім несподіваною смерть.
Крім цього потрібно враховувати, що зміна геометрії підвіски по-іншому розподілить навантаження на втулки, демпфери, сайлентблоки, кульові опори і важелі. Як це позначиться на їх терміні служби, залишається тільки здогадуватися.
Збільшуємо кліренс Авео правильно
Проте є кілька дієвих способів збільшення кліренсу Шевроле Авео як спереду, так і ззаду. Ми вибрали самі нешкідливі та ефективні з них.
-
Диски плюс шини
Якщо встановити на Авео колісний диск на розмір більше (зрозуміло, дотримуючись розболтовки і розмірів диска 5.5Jx14 4/100 ET45 d56.6 для 14-дюймового диска або 6Jx15 4/100 ET45 d56.6 для 15-дюймового), можна виграти близько 15-20 мм кліренсу.
Допустимий розмір диска на 16 дюймів - 6.5Jx16 4/100 ET45 d56.6.
Також можна поставити гуму з високим профілем, але в межах розумного. Щоб шина не торкалася крила або лонжерона ні за яких обставин. Є ще небезпека того, що показання спідометра будуть спотворюватися через нестандартний розмір коліс.
-
Проставки. Ставити, чи ні
У продажу є купа варіантів проставок.
Одні встановлюються під пружину, другі компенсують величину підйому пружини зверху. Такий варіант можливий у певних межах, рівно на стільки, на скільки вистачить штока амортизатора.
-
Опори амортизаторних стійок
Ще один нешкідливий спосіб.
Його застосовують як для збільшення кліренсу, так і для заміни віджилих своє і просіли опор стійки. Фішка в тому, що в продажу є більш високі опори, які, по-перше, піднімуть передок на 20 мм, по-друге, амортизатор нормально встановиться, різьблення штока буде цілком достатньо. Перевірено.
-
Пружини і амортизатори
Якщо купити пружини більшої висоти, ніж стандартні, встановити більш довгохідний амортизатор, також можна безболісно виграти близько 20-25 мм дорожнього просвіту. При цьому можна вибрати пружини з більшою жорсткістю, що буде цілком непогано для задньої підвіски, якщо машина часто експлуатується на ґрунтовках і з завантаженим багажником.
Цими способами можна збільшити кліренс на Шевроле Авео до 20-30 мм спереду і ззаду.
Навіщо спускати гідрокоменсатори Шевроле Авео, Деу Ланос
При демонтажі та обслуговуванні ГБЦ Шевроле Авео, як і ЗАЗ Ланос, майстри стикаються з необхідністю спуску тиску, тобто прокачування, гідрокомпенсаторів . Артикул гідрокомпенсаторів Шевроле Авео : 90295215-GMP (T250, двигун 1.5) OP0001JC-JC (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376362-GMP (T250, двигун 1.5 і 1.6) 96376400-OEM (T250, двигун 1.5 і 1.6) Якщо зібрати головку блоку циліндрів без спуску тиску в гідрокомпенсаторах, то не вийде нормально встановити постіль розподільного валу . Як прокачати гідрокомпенсатор Шевроле Авео для 8-клапанного двигуна Сенс прокачування гідрокомпенсаторів у тому, щоб спустити з робочої камери плунжера моторну олію , яка не дозволяє головці...
Регулювання фар Шевроле Авео T250
При сервісному обслуговуванні фар Шевроле Авео мало просто замінити перегорілі лампочки . Досвідчені водії намагаються частіше контролювати і при необхідності налаштовувати нахил світлового пучка головної мнемоніки щодо дороги . У передніх фарах Chevrolet Aveo передбачено механізм нахилу. Ним можна користуватися за допомогою кнопки електокоректора фар. Але з часом нахил фар може збиватися сам по собі, від вібрації мотора і ударних навантажень від дороги . В даному випадку можливостей електрокоректора може не вистачити, щоб вирівняти збитий нахил фар. Для чого регулювати нахил передніх фар Шевроле Авео Нахил світлового пучка визначає: Якість роботи ближнього світла Дистанцію далекого світла При...
Ремонт вентилятора охолодження радіатора Шевроле Авео
Щоб зробити систему охолодження двигуна Шеврле Авео максимально простою, компактною і при цьому продуктивною, на радіаторі передбачений вентилятор примусового обдуву . З часом робота вентилятора стає проблемною . Артикул вентилятора примусового охолодження Шевроле Авео : LFK 0522-Luzar (T250, у зборі з кожухом) 96536521-OEM (T250, двигун 1.6) 96536666-FORCEONE MOTOR (T250, двигун 1.5) 95950465-DAC (T250-T255, двигун 1.6) LFK 0595-Luzar (T300, у зборі з кожухом) При якихось несправностях системи охолодження Chevrolet Aveo потрібно негайно усунути проблему, адже від цього залежить надійність і довговічність двигуна! Діагностика головного вентилятора Шевроле Авео Перші...