Регулювання дросельної заслонки Деу Нексія. Налаштування запалювання

Від коректності установки моменту випередження запалювання і регулювання дросельної заслонки на Деу Нексія з 8-клапанним двигуном залежить не тільки витрата палива і вихідна потужність, але і простота запуску, плавність і температура роботи двигуна на будь-яких оборотах і цілий ряд не менш важливих нюансів. Для початку розберемося з роботою дросельного вузла.

дроссель

Як відрегулювати дросельний вузол на 8-клапанній Нексії

Регулювати дросельний вузол на двигуні Деу Нексія категорично необхідно. Це викликано зносом як самої заслінки, так і її осі, так і корпусу в цілому.

Найпростіше регулювати положення дросельної заслонки, орієнтуючись на показання датчика її положення.

датчик

У нормально закритому положенні дросельна заслінка дозволить забезпечувати стабільні холості оберти на рівні 800-900 об/хв.

Також це впливає на нормальний і безпроблемний запуск двигуна при будь-якій температурі навколишнього середовища.

Нульове положення дросельної заслінки можна відрегулювати за допомогою регулювального гвинта, розташованого праворуч від дросельного вузла.

Нормальне положення заслінки вважається оптимальним, коли датчик положення дроселя (встановлений зліва від дросельного вузла) при включеному запалюванні показує 0,5, максимум 0,6 В. Заміряти покази імпульсу датчика можна за допомогою мультиметра.

вставляем иглу

Для цього необхідно акуратно вставити голку або тонкий дріт в контактний роз'єм з боку синього дроту. Чорний провід - це маса, в нього необов'язково вставляти дріт або голку, масу можна зняти в будь-якому місці з кузова або з двигуна автомобіля.

замер импульса

Знімаємо масу за допомогою чорного дроту на мультиметри, червоним щупом знімаємо імпульс з синього дроту. Включаємо запалювання і доводимо регулювальним гвинтом заслінку до тих пір, поки датчик при включеному запалюванні не видасть 0,5 В.

На цьому регулювання дросельної заслінки завершено, двигун буде утримувати обороти в межах 800-900 об/хв.

регулировочный винт

Акуратно видаляємо дріт з роз'єму, щоб не пошкодити провід або контактну колодку датчика положення дросельної заслінки.

Встановлюємо кут випередження запалювання на 8-клапанній Нексії

Гучна робота двигуна, скрекіт клапанів, складний запуск, перегрів і висока витрата палива красномовно свідчать про те, що кут випередження запалювання збитий.

Також ці симптоми скажуть про те, що необхідно перевірити мітки на шківах колінвала і розподільчого валу.

метка 1

У 8-клапанній Нексії реалізовано безконтактне запалювання, яке вимагає, на відміну від 16-клапанного мотора, ретельного регулювання.

Кут випередження запалювання виставляється шляхом обертання розподільника по аналогії зі старими моторами з контактним запалюванням і трамблером.

Різниця тільки в тому, що всередині розподільника на Нексії з 8 клапанами контактів немає, там встановлено датчик Холла і комутатор.

В ідеальних умовах займання паливо-повітряної суміші повинно відбуватися в момент проходження поршня верхньої мертвої точки в кінці такту стиснення.

Практика показує, що оптимальним вважається кут випередження запалювання рівним 10 градусам. Саме в такому положенні поршня займання суміші буде відбуватися вчасно.

метка2

Дотримання такого кута випередження важливо, оскільки іскроутворення на електродах свічок не відбувається миттєво, а відбувається з деякою затримкою. Тільки в цьому випадку поршень отримує достатній імпульс від вибухового згоряння суміші, як наслідок, передаючи зусилля на колінчатий вал двигуна.

У тому випадку, коли займання суміші буде відбуватися хоч на частку секунди раніше або пізніше, це позначиться на вихідний потужності двигуна в першу чергу.

Також буде страждати процес згоряння суміші, двигун може перегріватися, можлива надмірна витрата палива, газорозподільний механізм буде працювати в позаштатному режимі, що виразиться в шумності його роботи. 

регулировка

Цілком можливий прогар клапанів і днища поршнів, якщо тривалий час нехтувати регулюванням кута випередження запалювання, можлива поява детонаційних процесів в камерах згоряння, а це вкрай небезпечне для двигуна явище, оскільки воно може привести до руйнування кривошипно-шатунного механізму і навіть блоку циліндрів.

стробоскоп

Мітки для установки кута випередження запалювання знаходяться на шківі колінвала і кришці приводу газорозподільного механізму.

Оптимально виставляти кут випередження за допомогою стробоскопа. Це забезпечить точну настройку і виключить помилки. Регулювання за допомогою стробоскопа виконується наступним чином.

  1. Автомобіль встановлюється на ручне гальмо, двигун прогрівається до робочої температури.

  2. Переконуємося в тому, що обороти холостого ходу в нормі і відповідають 800 об/хв.

  3. Глушимо двигун, знімаємо кожух з роз'єму регулювання кута випередження і заземлююємо клему на масу.
    заземление

  4. Підключаємо роз'єм стробоскопа до високовольтного проводу першого циліндра, запускаємо двигун.

  5. Направляємо промінь приладу на регулювальну шкалу з мітками.

  6. Послаблюємо кріплення розподільника запалювання, обертаємо його до тих пір, поки мітки на шківі і кришці приводу ГРМ не співпадуть.
    метки3

  7. Глушимо двигун, знімаємо заземлення з роз'єму. Знову запускаємо мотор, показання на шкалі повинні змінитися на 5-6 градусів у бік збільшення кута випередження, боятися цього не варто, ЕБУ змінить покази кута відповідно до режиму роботи двигуна.

  8. Тепер можна одягати захисний чохол на роз'єм і відключати стробоскоп.

Якщо є досвід в регулюванні, можна обійтися і без допомоги стробоскопа, виставити кут випередження, спираючись на гучність і стабільність роботи двигуна, перевіривши настройки в русі, оцінивши динаміку і потужність.

трамблер

На 16-клапанних двигунах Деу Нексія нема потреби в регулюванні запалювання. Цим займається блок керування двигуном в автоматичному режимі, при необхідності правильність установки кута в цьому випадку перевіряється діагностичним сканером.

 

» Всі статті


Туго вмикається коробка передач Деу Нексія, Ланос

Туго вмикається коробка передач Деу Нексія, Ланос ​ Зі зростанням пробігу Деу Нексія, як і Деу Ланос , частішають випадки неправильної роботи КПП . Велика частина поломок трансмісії стосуються поганого вмикання швидкостей . Як правило, передачі починають включатися з великим зусиллям, але буває і таке, що швидкості взагалі перестають перемикатися . При поганому вмиканні швидкостей Daewoo Nexia не варто панікувати і передавати КПП в ремонт . В даному випадку проблема може критися в наступних запчастинах на Деу Нексія : в  кулісі , або зчепленні , також винуватцем поломки може бути і ричаг приводу зчеплення . Артикульні номери деталей, які впливають на перемикання швидкостей Деу Нексія : Ричаг приводу зчеплення: 96144874-General Motors...

Заміна ременя ГРМ Деу Нексія двигун 8 кл. SOHC G15MF

Заміна ременя ГРМ Деу Нексія двигун 8 кл. SOHC G15MF Нехтувати регламентом заміни ременя ГРМ вкрай не рекомендується навіть на таких простих моторах як 1,5-літровий 8-клапанний двигун Деу Нексія SOHC G15MF. Обрив ременя або зсув міток можуть запросто призвести до загину клапанів і ще більш серйозних наслідків. Коли міняти ремінь ГРМ на Нексії 1,5 SOHC G15MF. Який краще Заводський регламент обслуговування Daewoo Nexia говорить про заміну ременя кожних 60 000 км пробігу. Однак часто трапляються винятки. Навіть якщо не брати до уваги нестабільна якість запчастин Нексія у підозрілих продавців, вихід з ладу помпи або натяжного ролика можуть зіграти фатальну роль. Не потрібно забувати, що натяжний ролик, як і помпа, можуть не дотягнути до другого терміну заміни ременя,...