Як вибрати масляний фільтр і коли міняти: конструкція і правила вибору паливного фільтра

Кожен водій прекрасно розуміє, що заміна масла критично необхідна кожних 7-8 тисяч км пробігу.

І все ж, яке б не було дороге масло, воно потребує очищення. Чим старший двигун, тим очищення більш необхідне.

Як вибрати масляний фільтр і коли міняти

Час від часу ми не шкодуємо грошей на хороше брендове масло, але скупимося на покупку якісного масляного фільтра. 

Сажа, конденсат, мікроскопічні продукти стирання в моторному маслі ніяк не йдуть на користь нашому двигуну. Тому вибір хорошого масляного фільтра не менш важливий, ніж вибір масла.

Конструкція фільтра для масла

Давайте згадаємо про призначення моторного масла. Коротко:

  1. Антифрикційні властивості.

  2. Миючі властивості.

  3. Тепловідвідні властивості.

  4. Поглинати конденсат.

Навіть в тому випадку, коли водій не надто переймається про стан масла в двигуні, за нього це робить масляний фільтр.

У будь-якому випадку моторне масло потребує очищення. Залежно від якості масляного фільтра, період заміни масла може бути різним. І не тільки від якості, але і від конструкції елемента.

конструкция фильтра

Не так давно ми розбиралися з конструкцією фільтра тонкого очищення для палива. Масляний фільтр мало чим відрізняється від нього, але в конструкції фільтрів для Ланоса, Нексія, Лачетті, Матіз і автомобілів Чері є деякі нюанси.

Найпростіші види фільтрів для масла виконані за повнопотоковою схемою. Це має на увазі, що все масло, яке проходить через масляний насос, в реальному часі фільтрується і відправляється для змащення вузлів і агрегатів двигуна.

У конструкції повно поточного фільтра є один дуже важливий елемент - перепускний клапан. Як тільки тиск в системі мастила падає нижче номінального, клапан відкриває доступ нефільтрованого масла до вузлів двигуна. Хорошого в цьому немає нічого.

Зате водій, в разі, якщо він розуміє, що масло подається вже нефільтроване, може заощадити кілька днів на заміну масла і фільтра. Якщо не розуміє, двигун приречений на капітальний ремонт.

Для всіх автомобілів компанії Деу, Шевроле і Чері в каталозі Укрзапчастина є фільтри більш дорогого сегмента - частковопоточний фільтр.

Він відрізняється від повнопоточного тим, що має можливість дозувати фільтроване масло завдяки тому ж перепускному клапану. 

клапана

Дбайливі господарі автомобілів намагаються уникати таких покупок, оскільки при відкритому перепускному клапані все нефільтроване масло йде на мастило вкладишів, кілець, клапанів і поршнів. 

Але є і плюс. Навіть при повністю заповненому фільтрувальному елементі тиск в системі мастила не опуститься нижче номінальної. 

Масляного голодування можна уникнути. Мінуси ті ж - брудне масло під номінальним тиском подаватиметься для змащення життєво важливих для мотора вузлів.

Останніх кілька років набирає популярність гібридний вид масляних фільтрів. Вони поєднують функції повнопоточного і частковопоточного фільтрів. 

При всіх плюсах цих елементів, жоден з них не знімає обов'язок з водія ретельно стежити за ресурсом моторних масел. 

разобранный фильтр

П'ять правил вибору масляного фільтра

Основне правило при виборі хорошого фільтра для масла - надійний постачальник. Наш магазин вибірково відноситься до виробників, тому вкласти гроші в підробку у вас навряд чи вийде.

І все ж, за час роботи з автомобільними запчастинами ми виробили таку практику:

  1. Німецькі фільтри Mann підтвердили свою якість і автентичність десятиліттями, хоча ціна масляних фільтрів MANN і HUMMEL знаходиться у верхній планці витратних матеріалів. Втім, більшість користувачів не шкодують про витрачені гроші.

  2. Можна не довіряти вказівкам виробника двигунів. Однак, якщо вони встановлюють масляні фільтри конкретного виробника, є сенс до них прислухатися. Особливо в тих випадках, коли особистий досвід далекий від ідеалу.

  3. Не варто економити на фільтрах. Капітальний ремонт двигунів Лачетті, Ланосів і Чері Тіго, Амулет обійдеться в десятки разів дорожче самого дорогого фільтра для масла.

  4. Перед покупкою фільтра бажано детально вивчити упаковку. Імениті виробники не стануть розфарбовувати коробку всіма кольорами веселки. Навпаки, написи будуть чіткими, але квітів буде мало. Крім цього, краще уникати коробок з написами «Made in EU» або «Make for Japan». Як правило, такі маркери ставлять ненадійні молоді виробники.

  5. Виймаємо фільтр з коробки і оглядаємо якість збірки. Будь-яка стружка, не якісна завальцювання, дефекти різьблення скажуть про те, що потрібно шукати інший магазин з фільтрами.

Теоретично кожен масляний фільтр, незалежно від його конструкції, повинен бути виконаний з синтетичного, або краще натурального, що фільтрує. На жаль, в цьому можна переконатися тільки при розтині корпусу.

фильтрующий элемент

Чим більше складок на фільтруючому елементі, чим більше їх глибина, тим більше що фільтрує площа. А чим більше площа, тим ефективніше фільтр.

Коли міняти масляний фільтр

Ресурс масляного фільтра безпосередньо залежить від його конструкції.

Якщо противовідливний клапан виконаний з силікону, фільтр прослужить довго. Гумовий клапан, виконаний з недорогої гуми, прослужить куди менше. На жаль, якість клапанів ми зможемо відстежити тільки після розтину елемента.

Виробники фільтрів, навіть імениті, можуть економити як на клапанах, так і на фільтруючих елементах. В рази дешевше фільтр, у якого встановлений простий гумовий противовідливний клапан. Силіконовий обійдеться виробнику дорожче.

У днище фільтруючого елемента повинен бути встановлений перепускний клапан. Він потрібен для того, щоб при неробочому елементі масло все ж надходило в двигун. Багато виробників ігнорують установку цього клапана, що позначається на якості мастила двигуна.

У будь-якому випадку жоден масляний фільтр не може гарантувати бездоганне очищування масла від твердих частинок і суспензії.

Тому досвідчені мотористи рекомендують проводити заміну фільтруючого елемента кожних 8-10 тисяч пробігу. Незалежно від термінів заміни моторного масла.

Втім, багато водіїв дотримуються іншого принципу - заміна фільтра одночасно з заміною масла, а це якраз і виходить близько 9-10 тисяч км пробігу або один, а то й два рази на рік.

дренажный клапан

Недорогі повстяні фільтри можуть бути корисними адептам тихій і спокійній їзди. Шанувальникам агресивного стилю водіння рекомендується встановлювати фільтруючі елементи з синтетичного матеріалу, пропускна здатність якого набагато вище, ніж повстяного. Крім цього, синтетичні фільтри краще переносять високі температури.

Який фільтр краще вибрати

Досвідчені мотористи рекомендують зупиняти свій вибір на фільтрах іменитих виробників. До них відносяться Mann, Union, Mahle, Kyosan, Bosch або Knecht. При цьому під час покупки потрібно бути гранично уважним, щоб не купити підробку.

Надійний продавець, такий як Укрзапчастина, завжди може гарантувати автентичність фільтруючого елемента і тривалий термін його експлуатації. Найдорожчий масляний фільтр для китайських і корейських автомобілів (Чері, Деу, Шевроле, Джилі, Грейт Волл) обійдеться не дорожче 200-300 гривень, а ця сума не порівнянна з витратами на заміну корінних вкладишів або циліндро-поршневої групи.

 

» Всі статті


Діагностика зчеплення, конструкція, як правильно вижимати зчеплення

Діагностика зчеплення, конструкція, як правильно вижимати зчеплення Надійний і витривалий вузол, який служить без проблем сотню тисяч км пробігу. Це зчеплення в будь-якому автомобілі з механічною коробкою передач.  Попри те, що його ремонт пов'язаний з демонтажем КПП, запчастини механізму зчеплення в магазині УкрЗапчастина завжди в наявності і за хорошими цінами, а ремонт вузла бажано спрогнозувати заздалегідь. Конструкція і принцип роботи зчеплення Яким би не був досконалим двигун внутрішнього згоряння, його ефективність можна оцінити тільки в певному діапазоні оборотів.  Недарма при вказівці максимальної потужності й крутного моменту виробник обов'язково вказує обороти, на яких ці значення максимальні. Наприклад, на Шевроле Авео Т250 з 1,5-літровим двигуном...

Термостат: як перевірити і для чого призначений

Термостат: як перевірити і для чого призначений Будь-який двигун внутрішнього згоряння готовий забезпечити заявлені виробником характеристики тільки при виконанні ряду жорстких умов. Це стосується пропорцій повітря і палива в робочій суміші, тиску, якості і кількості масла.  І, звичайно, дотримання температурного режиму , який підтримується в жорстких рамках системою охолодження.  Термостат - це саме та запчастина, яка відповідає за коректну роботу системи і, відповідно, всього двигуна. Як влаштований термостат Найпростіший сучасний термостат, за каталогом  ТМ Укрзапчастина , є рамкою-вкладиш з клапаном і штоком.  Клапан в більшості випадків відкривається за рахунок розширення речовин під дією температури, а утримується в закритому положенні завдяки пружині....

Реставрація задніх фонарів, ремонт тріщин

Реставрація задніх фонарів, ремонт тріщин Одним з основних призначень задніх ліхтарів автомобіля є інформування інших учасників дорожнього руху про габарити авто і плановані маневри. Задні ліхтарі включають цілий комплекс окремих елементів, кожен з яких має певні функції. Можна виділити такі основні складові: Стоп-сигнал. Габаритне світло. Сигнал заднього ходу. Поворотники. Сигнал аварійної зупинки. Кожен з цих елементів являється важливим для безпеки дорожнього руху. Проте з часом задні ліхтарі починають втрачати свої експлуатаційні показники, що багато в чому пов'язане з станом зовнішнього пластикового елементу корпусу. Він починає каламутніти, з'являються дрібні ушкодження, що зрештою істотно...