Кращий паливний фільтр на Авео, Ланос, Сенс, Лачетті. Конструкція та особливості

Про якість бензину на наших заправках можна сперечатися нескінченно. Яким би він не був, хоч якось захистити двигун, дорогі форсунки і всю систему харчування покликаний паливний фільтр. Не один, а цілих два.

Оскільки в автомобілях Авео, Ланос, Сенс, Лачетті та багатьох інших реалізована двоступенева фільтрація палива.

фильтр ланос

Система фільтрації палива Деу і Шевроле. Як працює і як влаштована

У порівнянні з паливними фільтрами для дизелів, бензинові інжекторні фільтри влаштовані простіше, оскільки вимог до якості та чистоті бензину куди нижче, ніж до якості солярки.

Проте і тут існують жорсткі рамки, в яких повинен працювати хороший фільтрувальний елемент. Параметрів багато, але середньостатистичному водієві вони мало про що скажуть.

Досить знати, що корпус паливного фільтра тонкого очищення бензинового інжекторного мотора повинен витримувати тиск мінімум 4 бар і відсівати суспензія розміром фракції від 10 мкм (для солярки - 5 мкм).

тонкой и грубой очистки

Як було сказано, в автомобілях Деу і Шевроле, багатьох китайських і європейських автомобілях система фільтрації палива двоступенева.

Це означає, що фільтр грубого очищення встановлено перед бензонасосом. У нашому випадку - це фільтр - сіточка, встановлена на паливному модулі в самому бензобаку.

забитая сетка

Від стану сітчастого фільтра грубого очищення також залежить багато чого.

Якщо він забитий, ми в житті не доб'ємося від двигуна максимальної потужності, оскільки тиск у паливній магістралі буде нижче нормальних 4 бар, а навантаження на бензонасос колосальна.

На відміну від фільтра тонкого очищення, з сіткою розмова коротка - якщо брудна, відразу під заміну. Правда, для цього доведеться виймати з бака паливний модуль, що займає кілька годин.

Зате найближчих 60-70 тисяч пробігу ми будемо впевнені в чистоті подається в насос бензину, та й буде надана можливість проконтролювати чистоту бака зсередини.

фильтр грубой очистки

Узагальнюючи, простежимо шлях бензину від бензобака до форсунки:

  1. Бензобак.

  2. Паливний Фільтр грубої очистки.

  3. Паливний насос.

  4. Редукційний клапан паливного насоса.

  5. Фільтр тонкого очищення.

  6. Паливна рампа.

  7. Форсунка.

Виходить, не дарма ми приділяємо таку увагу фільтру тонкого очищення, тому що саме на його плечі лягає вся робота по очищенню бензину від механічних домішок, води, парафінів, так чи інакше проникають в бензин.

Де знаходиться паливний фільтр і коли його міняти

З паливним фільтром грубого очищення, сіточкою, ми вже розібралися. Вона розташована перед бензонасосом в паливному модулі, зануреному в бензобак.

Фільтр тонкого очищення на автомобілях Шевроле і Деу може перебувати або під капотом біля вакуумного підсилювача гальм (Ланос, Сенс),

або під днищем праворуч від бензобака (Авео, Лачетті).

лачетти

З приводу терміну служби фільтра тонкого очищення що-небудь конкретне сказати складно.

Річ у тому, що виробник рекомендує міняти паливний фільтр на 40-50 тисячах пробігу.

Практика показала, що реальний ресурс навіть найдорожчого паливного фільтра з урахуванням перетравлювання нашого бензину, не перевищує 20 000 км, максимум 25 тисяч пробігу.

забитый фильтр

Цей фільтр не така вже й дорога запчастина, щоб ризикувати здоров'ям двигуна, своїми нервами і гаманцем, краще перестрахуватися і зробити заміну на 20-й тисячі пробігу. Буде спокійніше.

Як влаштований паливний фільтр тонкого очищення

В інших, більш дорогих моделях, фільтр може мати досить складну конструкцію. В автомобілях Шевроле і Деу конструкція запчастини гранично проста.

Безпосередньо фільтрувальний елемент являє собою смужку фільтраційного паперу, складену гармошкою.

разрез

Чим більше площа паперу, тим краще фільтр виконує свою роботу. Звичайно, багато що залежить і від паперу.

Грубо кажучи, чим більше складок на гофре фільтруючого елемента, тим більше його площа, тим краще він очищає паливо і тим довше прослужить.

гофра

Фільтрувальний елемент поміщений в герметичний термостійкий резервуар способом вальцювання. З обох торців корпусу розташовані два штуцери - впускний і випускний.

Бензин подається на зовнішню поверхню фільтрувального елемента, просочується через гофру і потрапляє у внутрішній резервуар.

Оскільки гофра виконана у вигляді склянки (з одного торця, вхідного, глухо заклеєна кришкою і притиснута пружиною), бензину не залишається іншого виходу, як протискуватися крізь фільтрувальний матеріал на випуск.

А, щоб гарантувати герметичність з другого боку, гофра приклеюється до вихідного торця корпусу бензостійкою полімерною мастикою.

схема

З усім тим, попри таку простоту, серед фільтрів для Деу і Шевроле є свої аутсайдери і лідери. І справа не тільки в бренд і ціною.

І на ту, і на іншу марку автомобілів встановлені ідентичні фільтри з пластиковими фіксаторними затискачами, які, до речі, часто ламаються при установці. (Їх номер за каталогом запчастин GM 964 34 270, ціна близько 20 гривень за штуку).

Який фільтр краще для Деу і Шевроле

Є категорія водіїв, які вважають за краще встановлювати виключно оригінальні запчастини на Деу і Шевроле.

Оригінальний фільтр від GM має номер в каталозі запчастин 96537170, його ціна близько 200 гривень. 

Тому багато хто вибирає варіанти подешевше. Серед них є і відверті халтурні вироби, але є і цілком гідні варіанти. Самодіяльний тест з розкриттям, який ми пропонуємо на відео, більш ніж красномовно говорить про якість фільтрів тонкого очищення.

кореанстар

Отже, економити 50 гривень на паливному фільтрі і купувати порожній патрон, на кшталт Koreastar, не саме розсудливе рішення.

Звичайно, торгова марка УкрЗапчастина рекомендує звертати увагу на шановні бренди, а також вибирати надійного продавця запчастин на Шевроле і Деу.

диаметр штуцера

Крім бренду варто звертати увагу на діаметр штуцера. Дуже часто на Ланосі і Авео водії ламають пластиковий фіксатор просто з тієї причини, що діаметр штуцера не відповідає зазначеним 8 мм. Наприклад, на фільтрах SCT діаметр штуцера становить 7,85 мм, що цілком відповідає внутрішньому діаметру усадкової трубки.

Висновок простий - для продовження ресурсу двигуна бажано використовувати якісні фільтри, які не заправлятися на підозрілих АЗС і не використовувати іржаві каністри для зберігання бензину. 

 
 

» Всі статті