Повернення та обмін товару

Інтернет магазин "УкрЗапчастина" здійснює обмін або приймає назад не затребуваний товар на умовах, передбачених законодавством України, а саме - ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «Про захист прав споживачів від 12.05.1991 № 1023-XII»:

  • Повернути або обміняти придбаний товар можна тільки протягом 14 календарних днів
  • Обмін товару або його повернення проводиться в тому випадку, якщо запчастина вам не підійшла або ви виявили заводський дефект
  • При оформленні повернення або обміну обов'язково потрібно вказати причину
  • Запасні частини, що підлягають обміну або поверненню, не повинні встановлюватися на автомобіль ні при яких обставинах
  • запчастин на обмін обов'язковою умовою є збереження оригінальної упаковки
  • Датчики і інша електронна продукція після установки обміну та поверненню не підлягають
  • Повернення грошей ми робимо протягом 6-10 робочих днів з моменту доставки посилки на склад постачальника і виконання комплексної перевірки.
  • Переказ коштів вам здійснюється за вказаними реквізитами.

    ❗ Склад постачальника (відправник товару) може відмовитися приймати повернення, якщо деталь піддавалася установці і супутньої пробної експлуатації.

  • ТМ Укрзапчастина - не є відправником запчастин або їх виробником!

  • Важливо! Запчастини, які виробляються або поставляються під замовлення, поверненню не підлягають.

Наш інтернет магазин не надає гарантію на автомобільні запчастини, оскільки вони є не кінцевим продуктом, а виступають одними з комплектуючих, які виконують свої функції у взаємодії з іншими вузлами, агрегатами, запасними частинами.

Магазин "УкрЗапчастина" не несе відповідальність за схоронність товару під час транспортування. Всі виниклі на цей рахунок претензії направляйте транспортної компанії, яка здійснювала доставку.

У зв'язку з цим, рекомендуємо ретельно перевіряти стан одержуваного товару безпосередньо у момент отримання. Після підписання товарних накладних, претензії по дефектам або нестачі товару не приймаються.

Якщо запчастини були встановлені на автомобіль

У разі, якщо деталь вже була встановлена ​​на машину, покупець і магазин діють в рамках Закону України «Про захист прав споживача».

Відповідно до закону, покупець, щоб підтвердити гарантійний випадок, повинен зібрати і надати наступні документи:

  • Висновок зі станції техобслуговування, на якій проводився ремонт, про дефект деталі - Акт рекламації.
  • Наряд-замовлення з СТО.
  • Документи, що підтверджують реєстрацію станції техобслуговування (виписка з реєстру, копія свідоцтва ФОП).

Після проведення експертизи, в 14-денний термін після надходження дефектної деталі, покупець зможе відшкодувати вартість або обміняти запчастина на нову.

Як зробити обмін або повернення запчастин в магазині