Новий електричний кросовер Voyah Free готується до серійного виробництва

Компанія Dongfeng створила суббренд Voyah для проектування, складання і реалізації під цією назвою дорожчих моделей автомобіля. Дебют нового бренду відбувся влітку 2020 року, проте перші серйозні заявки на успіх були зроблені тільки у кінці року.

Voyah Free

Саме тоді був презентований прототип нового електричного кросовера Voyah Free. За розробкою дизайну нового китайського автомобіля стоїть Italdesign, що добре помітно в подібності моделі з рядом інших проектів відомої компанії.

Технічні особливості і габарити

Спеціально під бренд Voyah була проведена розробка нової модульної платформи ESSA. Спереду автомобіль отримав двохважільну підвіску а ззаду встановлюватиметься багатоважільна.

Зовнішній вигляд Voyah Free

Voyah Free отримав алюмінієвий підрамник, пневмобалони «по кругу», а також розташовані під підлогою тягові батареї. Габарити моделі досить переконливі. Довжина – 4905 мм, ширина – 1950 мм, висота – 1690 мм, колісна база – 2955 мм.

Салон автомобіля

Салон Voyah Free оснащений досить непогано. Передня панель отримала відразу три дисплеї а також додатковий проекційний екран. Доступна функція оновлення медіасистеми по повітрю що сьогодні використовується навіть не усіма відомими європейськими брендами.

Салон Voyah Free

Клімат-контроль чотирьохзонний, з функцією голосового управління – система самостійно розпізнає з якої зони автомобіля була віддана відповідна команда. Передні крісла мають вентиляцію і масажер.

Доступний адаптивний круїз-контроль а надалі планується оснащення автомобіля автопілотом третього покоління.

Двигун і характеристики

Стартова версія Voyah Free буде повністю електричною. Планується установка двох електромоторів (по одному на вісь) які в цілому дадуть 680 к.с. з максимальним обертаючим моментом 1000 Нм. Батареї без заряджання вистачить на 500 км пробігу.

Акумулятор і електродвигун Voyah Free

Розгін до 100 км/год здійснюватиметься за 4,8 с. Максимальна швидкість складе 200 км/год.

Другий варіант авто стане послідовним гібридом, що заряджається. Електродвигуни залишаться колишніми, але під капотом додасться туброчетвірка з об'ємом 1,5 літра і потужністю 109 к.с. Працювати бензиновий двигун буде тільки на заряджання акумуляторів.

Дальність ходу гібриду складе 860 км.

Орієнтовна вартість автомобіля складає 60 тисяч доларів. Виробництво буде запущено на колишньому спільному заводі Dongfeng і Renault у місті Ухань.